Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Luc3k

Forumowicz
  • Posts

    41
  • Joined

  • Last visited

About Luc3k

  • Birthday 08/24/1984

Kontakt

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Vectra A 2000 C20XE, Vectra A CDX C20NE

Luc3k's Achievements

Nowy

Nowy (1/7)

1

Reputation

  1. 2 downloads

    Podłączasz wtryski grupowo tak jak na 'schemacie' - brązowo czerwony (pin 16 na ECU) do wtrysku 1 i 2, brązowo żółty (pin 17 ECU) do wtrysków 3 i 4. Przewód czerwono niebieski (pin 37 ECU) to + do każdego z wtrysków. Jak sam napisaleś - skoro jest stały plus na kablu czerwono niebieskim to wtryski są sterowane masą podawaną przez kalkulator wtrysku właśnie na przewody brązowo czerwony i brązowo żółty.
  2. http://opeloem.com/opel/vectra_a_1989_1995/electrical/brakes/abs_sensor_contd_.html Numer 7 i 8 to mocowania czujników przednich. Od Astry chyba też pasują. Nie ma potrzeby walczyć z klejami i innymi patentami.
  3. Kolego te cztery występy z tyłu piasty to zwyczajne wzmocnienia. Tam przecież przykręcane jest koło. Piasta nie jest tak gruba na całej powierzchni z prostych względów: zmiejszenie masy, oszczędność... Nie mają nic wspólnego z wyzwalaniem impulsu w czujniku ABS. Z tyłu są normalne pierścienie zębate. Zupełnie jak z przodu.
  4. Skąd informacja, że z tyłu są tylko 4 punkty wywołujące impuls?
  5. Korektory jak najbardziej występują http://opeloem.com/o...d_with_abs.html Całej historii auta nie znam. Ale coż mogło być kombinowane ? Praktycznie wszystko zostało zastąpione już innymi częściami. Myślę, że kombinatorka wykluczona:)
  6. Czemu nie mogą się cofać nadmiernie? Przewody wymienione. Mam ABS i korektory również są. Na wyłączonym ABS'ie nie ma żadnej poprawy.
  7. Dzięki za odpowiedź. Pompa nie jest nowa, ale przełożona sprawna, nie wa wżerów, uszczelnienia tłoczyska stan bdb. Nie przepuszcza między sekcjami. Wilgoć w płynie - odpada. Przelane przez układ ilości nowego płynu wukluczają możliwość obecności wody. Ciepły/zimny silnik/układ hamulcowy nie ma znaczenia. Wpada tak samo zaraz po ruszeniu, jak po rozgrzaniu. Żaden zacisk nie blokuje. Auto hamuje prawidłowo. Luz jest prawidłowy. Tłoczki cofają się. Stawiam na tylne dwutłoczkowe zaciski hamulcowe. Zupełnie jak by tłoczki cofały się nadmiernie. Zaślepię tył i zobaczymy co będzie się dziać.
  8. Witam! Czy ktoś spotkał się z usterką polegającą na wpadaniu pedału hamulca w podłogę z jednoczesnym zanikiem zdolności hamowania? Pedał wpada tylko przy powolnej jeździe (dojeżdżanie do świateł, jazda w korku itp). Ponowne wciśnięcie hamulca skutkuje normalnym zadziałaniem układu. Brak nieszczelności układu hamulcowego. Przewody elastyczne nie puchną. Tarcze, klocki, przód jak i tył bez zastrzeżeń. Wymieniona pompa hamulcowa - nie pomogło. Następnie wymieniona pompa ABS - nie pomogło. Wymienione serwo - również nie pomogło. Przez układ przelane chyba 15 litrów płynu. Nie ma reguły na "wpadnięcie". Wpada, kiedy się "podoba", ale tylko przy małych prędkościach (max 20 km/h). Vectra A 95r. C20NE Proszę o wasze opinie. Pozdrawiam!
  9. Podłączasz wtryski grupowo tak jak na 'schemacie' - brązowo czerwony (pin 16 na ECU) do wtrysku 1 i 2, brązowo żółty (pin 17 ECU) do wtrysków 3 i 4. Przewód czerwono niebieski (pin 37 ECU) to + do każdego z wtrysków. Jak sam napisaleś - skoro jest stały plus na kablu czerwono niebieskim to wtryski są sterowane masą podawaną przez kalkulator wtrysku właśnie na przewody brązowo czerwony i brązowo żółty.
  10. Sprawdz polaczenia przy elektrozaworze lepiej.
  11. Witam, podepne sie pod ten post. Dzis zmienialem tarczobebny z tylu i niestety ale po obu stronach mocowanie szczek recznego "nie ma sie czego trzymac". Z lewej strony jeszcze dalo sie to jakos zrobic (jedna sruba jeszcze dala sie w krecic ale zamiast tej drugiej musialem prowizorycznie uzyc drutu). Prawa strone natomiast musialem pozbawic calkowicie szczek recznego. Poradzcie co z tym zrobic. Boje sie ze nie obejdzie sie bez wymiany calego tego elementu do ktorego przykreca sie szczeki recznego. Dobrze podejzewam? Poprzedni wlasciciel widzialem ze cos tam probowal spawac no ale jak widac nie wytrzymalo to. Pozdrawiam!
×
×
  • Create New...
UP