Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wojdzi1522

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wojdzi1522

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 1.8
  1. Miałem taki sam problem w wiki i okazała się uszkodzona cewka zapłonowa została naprawiona tzn zailizowany otwór który robił zwarcie ale to do czasu i będę musiał wymienić cewkę.
  2. Dokładnie właśnie myślałem żeby takie coś zrobić ) na początku zamówiłem przez allledrogo i przyszła mi przesyłka a tu otwieram patrze a tu drobiny węgla po rozsypywane i aż się załamałem eh.. bo wiadomo że ten filtr jest nie zdatny a co do naprawy czy coś to chętnie bym posłuchał na ten temat pamiętaj odetkaj ten przewód idący do filtra tego felernego u mnie to trochę pomogło.
  3. nom i ja tak zrobię, teraz powstał problem przy dodawaniu gwałtownie gazu zaczyna silnik przerywać nie ma tej mocy przy gwałtownym gazie z piskiem można po mażyć wcale niema tej siły co wcześniej przy ruszaniu... Przy pręt kości 80 km zaczyna tarpać przy wciskaniu gazu ale prawdopodobnie jest to wina cewki zapłonowej. Jestem zadowolony że napisałem i przypomnialem że kiedyś tutaj pisałem od odróżnieniu tego przewodu od tego filtra odślepieniu, samochód zrobił się nieco zywszy i został usunietu problem z tarpaniem przy wyrzszy prędkościach tzn po wyżej 80, ale problem przy dodaniu gwałtownym te przerywanie nadal występuje ale coraz bardziej wydajmi się że to nie cewka.
  4. Zaślepiony został przewód który idze z pojemnika węglowego oraz w tym elektro zaworze żeby nie zasysał powietrze a ta gumowa która łączy przewody była nie zdatna i wymieniłem ją na ten przewód który jest na zdjęciu zatkany Tylko nie wiem czy odetkać ten przewód idący z pojemnika węglowego a ten co widać na zdjęciu zatkany śruba zostawic
  5. Zrobiłem tak jak mówiłeś tylko nie wiem czy tak powinno być... Ale wydaje mi się że ten pojemnik powinien być drożny bo tam powstaje ciśnienie. Ale nie ma mowy o podłączeniu tego pojemniku bo nawet jak zasysam ten przewód to aby te drobinki węgla wychodzą. Zdjęcie zrobione słabszy telefonem ale mam nadzieję że widać http://zapodaj.net/b4c9baff22cd2.jpg.html
  6. Dzięki jutro zobaczę jak u mnie jest i jak coś to poprawie i muszę zrobić ten otworek w tym korku od wlewu. Łap plusa
  7. o tym nie pomyślałem... :/ ale faktycznie po odkręceniu korka słychać te psss... jak by robiło się ciśnienie na pewno sprawdzę to i dam znać... ale te przerywanie które występuje do 2 ty/s przy większej ilości paliwa zaczyna mniej być odczuwalne i nie ma takiego mulenia... mechanik mi mówił że cewka jest padnieta ale nie wiem czy faktycznie to ale w najbliższym czasie będę musiał sprawdzić przepustnice oraz sprawdzić czy jest zaślepiony zawór erg bo nie wiem czy jest czy nie bo był sprowadzany z niemiec no i świece wymienić muszę. Jak możesz zrobić i wstawić tutaj zdjęcie tych zaślepionych przewodów bo nie wiem czy dobrze ja je zaślepiłem. Co do zaślepienia tego filtru i ominiecie go nic się nie stanie bo tak zrobiłem u siebie ale może przez to robi się te nad ciśnienie w baku i słychać te psss :DD
  8. Witam mam problem taki że po odróżnieniu przewodu i odpaleniu silnika powrotem zaczyna się zapychać, trochę zacząłem śledzić w internecie informacji na ten temat. Doszedłem do wniosku że to jest ww filtr gdzieś na forum odczytałem informacje że najlepiej zatkać ten przewód idący od filtra oraz przewód który jest podłączony do komory silnika który zasysa powietrze i tak zrobiłem i samochód zaczął normalnie funkcjonować to znaczy że na biegu jałowym nie falował na obrotach nie szarpało i nie było trudności ruszyć.... Tylko od paru dni zauważyłem że jak mam mało paliwa tzn zaczyna się świecić rezerwa lub dochodzi do rezerwy zaczyna go tarpać nie ma tej siły zaczyna mulić i oto moje pytanie czy to wszystko ma związek z tym filtrem bo podobno jest to niepotrzebny gadżet w tym aucie czy to coś innego objawy są podobne jak się jeździło na nie zaślepionych przewodach zauważyłem jak po gwałtownym dodaniu gazu silnik zaczyna tarpać do 2 tyś kim w większych obrotach jest wszystko w porządku .. Wystarczy dolać więcej paliwa i samochód zaczyna się ładnie zbierać Czy można śmiało zaślepić ten przewód czy lepiej było by go wymienić
  9. Dzięki wielkie za pomoc dzisiaj sprawdzałem tak dokładnie to znaczy na równym asfalcie i po sprawdzeniu oleju na ciepło na bangecie widzę na dwóch kreskach... i zrobiłem kojną próbę i cały czas się utrzymuje tyle samo, tyle oleju wystarczy ? http://zapodaj.net/87abb8b184a48.jpg.html
  10. Już chyba wiem skąd może być ta różnica, bo gdy sprawdzałem stan oleju na zimnym i był niski to postanowiłem dolać co nie co... i już po dodaniu i sprawdzeniu na gorącym silniku i odczekaniu tych 10min to stan był ten co robiłem na zdjęciu. Dzisiaj przed chwilą sprawdzałem na tym nagrzanym silniku tylko nie wiem czy tak się powinno sprawdzać to na bangecie miałem stan o jedną kreskę mniej. Zostawię go na parę godzin i dam znać. Powiedzcie mi tylko jak się powinno sprawdzać stan oleju na zimnym czy na ciepłym i odczekaniu 10min.
  11. Witam wszystkich serdecznie. Mam do was pytanie odnośnie stanu poziomu oleju jest to mój pierwszy samochód nie znam się za bardzo a nie chciał bym silnika uszkodzić, od zawsze byłem przekonany że poziom oleju sprawdza się po zgaszeniu silnika na równej powierzchni i pozostawieniu go na kilku godzinach z ciekawości zagłębiłem się w internecie i wyczytałem że prawidłowy pomiar oleju sprawdza się po rozgrzaniu silniku i ustaleniu go na równej powierzchni i zgaszeniu i po odczekaniu 10-15 min i w tedy sprawdza się stan oleju na bangecie. Nie wiem dlaczego, że na zimnym silniku mam na bangecie na jednej kresce a gdy na rozgrzanym mam prawie na full i nie wiem czy wszystko jest w porządku i jak powinno sprawdzać się olej w silniku. Pozdrawiam. Zdjęcie stanu oleju na nagrzanym po tych 10min http://zapodaj.net/6dd1bacbb1914.jpg.html
×
×
  • Create New...