Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tomon007

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tomon007

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    vectra b

Recent Profile Visitors

84 profile views
  1. Witam . Jest jakis poradnik przekladki klimy ? Jeden znalazlem ale nie czyta zdjec. I czy duzo przy tym pracy jest ? Z grory dziekuje .
  2. Kiedyś jak zmieniałem w nim podświetlenie to właśnie źle wsadzilem obudowę potencjionometru bo nie mogę rozjaśnić ani zciemnic. Ale było rozjasnione na full przed zwarciem. Ale zobaczę to i dzięki za pomoc Niestety to nic nie dało :/ Patrzyłem czy zwarcia gdzieś przy kablu nie ma bo przy multimetrze podłączyłem się pod plus i działało Pomoże mi ktoś z tym problemem? Dobra prawdopodobnie padł multimert bo prądu nie ma. Więc jeżeli komuś się podobnie wydazy to ja podłączyłem się pod postojowki przy bezpieczniku poprowadzilem + do gniazda multimetru gdzie idzie oświetlenie i działa normalnie tylko ze nie można przygasic oświetlenie ale mi to nie przeszkadza. Pozdrawiam
  3. Bezpieczniki sprawdzone. Sprawne są :/ nie wiem co to może być Ktoś wie co może być przyczyną?
  4. To który odpowiada za zegary? Bezpieczniki patrzyłem ale jeszcze raz sprawdzę
  5. Witam. Dziś chciałem zmienić podświetlenie nawiewow na ledowe paski. Przy wkladaniu osłony od nawiewow coś ciężko wchodziła. Poprostu dawała opor i coś wiedziałem że jest nie tak. Włożyłem ja i chciałem sprawdzić czy działa podswietlenie. Ale niestety nie zadziałała a w dodatku nie działa mi teraz oświetlenie zegarów i przycisków od lusterek itp. Musiałem zwarcie zrobić i patrzyłem bezpieczniki i był jeden spalony ale nie pamiętam który to był. Wiem że czerwony ale i tak podmienilem go i nic nie dało. Co może odpowiadać za brak oświetlenia? Z góry dziękuję Posiadam vectrem b 1.6 16v 98r
  6. Zauważyłem że przy zmianie biegów na beznynie obroty zatrzymują się na 2s i opadają i nieraz trochę się uniosa a na gazie tego nie ma. Spadaja normalnie ale szarpanie jest na tym i na tym
  7. Właśnie ciężko mi znalesc usterkę. Bo gaśnie mi rzadko. Częściej obroty spadaja do 500 i się podnoszą. Też mam przy zmianie biegów że obroty nieraz stoją w miejscu z 2s i opadają a nieraz nawet się podnoszą trosze i powoli spadaja. I szarbie przy zmianie. A jak trzymam na jałowym obroty gdzieś 2500 to obroty równo nie stoją tylko opadają do 2450 gdzieś i się unoszą. Jak lewe powietrze to jakieś wskazówki bo dużo czytałem na internecie o tych usterkach i różne są objawy. Ktoś się orjetuje co może być przyczyną? Zamówiłem kabel diagnostyczny i w następnym tyg przejade się z podpietym kablem i zobaczę czy wszystkie czujniki dobrze pokazują
  8. A może być nowy silniczek krokowy tylko źe zamiennik? Bo używanego orgilalnego nie chce brać A może być nowy silniczek krokowy tylko źe zamiennik? Bo używanego orgilalnego nie chce brać Silniczek krokowy wymieniłem i to samo. Obroty spadaja poniżej 800. Silniczek krokowy wymieniłem i to samo. Obroty spadaja poniżej 800.
  9. Ale na jałowym nie faluja obroty to raczej nie krokowy a egr zaslepiony A można jakos sprawdzić czujnik temp czy jest sprawny?
  10. A jak czujnik temperatury od kompa odepne to silnik będzie chodziL? Bo może on daje zle informacje do kompa i nie taka ilość paliwa dochodzi. Co sądzicie o tym? Albo egr jest zepsuty. Ale jak odepne go to to samo jest. Różnicy nie ma tylko ze check się świeci
  11. Okej. Sprawdzę czy zgaśnie jak z filtra powietrza wyjme rurę i zatkam ja dłonią i wtedy dam znać. Zatkalem nie dawno dolot i auto zgaslo więc nie ma lewego powietrza.
  12. Na benzynie i na gazie z mocą raczej problemu nie ma Ale jak silniczek krokowy to bym na jałowym miał falowanie a jest w miarę dobrze Choć można podmienic, od czegoś trzeba zacząć błędów nie mam. Tylko jak zaslepilem egr to przy powyżej 130 zaswieca się check i dopiero gaśnie jak zgasze auto i wtedy nie świeci.
  13. Witem.mam problem ze swoim autem. Tak jak w opisie silnik gaśnie przy zmianie biegu,jak się toczy i wcisne sprzęgło żeby zmienić bieg auto gaśnie. Nie zawsze ale zdaza się. Częściej spadaja obroty do 500 i wracają na 800. To się dzieje na zimnym jak i ciepłym silniku choć częściej na ciepłym. Dzisiaj jak jechałem do pracy przy redukcji i jednocześnie hamowaniu obroty spadały do 500 zatrzaslo kierownica i zgasł. Ciężko się odpala, trzeba trochę pokrecic rozrusznikiem i obroty nie chcą unieść się na 800 tylko gdy dodam gazu to odpali i przy odpalonym silniku stoi na jałowym to telepie silnikiem i kierownica wibruje. Gdy zrobię parę km silnik pracuje w normie i tak nie wibruje. Też jest tak ze przy zmianie biegu obroty zamiast spadać zawieszaja się na 2s albo podnasza się o troche i opadają. Nie wiem co może być przyczyną panowie bo już trochę zrobiłem przy silniku i trochę się tylko poprawiło z szarpaniem. Na początku myślałem że jest przyczyną silniczek krokowy to wyczyscilem go i przy okazji przepustnice. Nic to nie dało. Potem wyczyscilem egr i zaslepilem, niby poprawa była z opadaniem obrotów ale nie duża. Na skrzyżowaniu i wciśnięciu hamulca opadaly ale trochę mniej. Odczepialem egr, sonde i też nic nie dało jak możecie to proszę o poradę. Z góry dziekuje.
  14. C18XE - opel astra F, ale napisane jest na nim OMEGA B 2,0 więc na pewno pasuje też to omegi B. Ma tez z LANOSa 1,6 16V rozrusznik i on wg allegro pasuje tez do opli 1,6. To prawda?
  15. Witam mam okazję kupić sprawny rozrusznik ale 1.8 16v a mam 1.6 16v i moje pytane jest takie czy będzie pasował ? I czy nie będzie szybciej kręcił?
×
×
  • Create New...