Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Crimson Mind

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Crimson Mind

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel VB Lift Kombi 2.2 DTI + chip 160km
  1. Z tego co widzę to wstępne objawy masz te same co ja tyle że u mnie wymiana uszczelki nic nie dała no i do tego bierze mi płyn chłodniczy + olej a w zbiorniczku wyrównawczym mam czarne ścianki od oleju. Kupiłem chłodniczkę i w ten weekend ją wymieniam jak się okaże że to nie jej wina to pewnie uszczelka pod głowicą...
  2. Znajomy podsunął mi pomysł że może to kwestia zapchanej odmy, co wy na to?
  3. Wiem że są 2 bo wymieniłem obie. A co do chłodniczki to czy w przypadku jaki opisujesz nie powinno być tak że poziom płynu chłodniczego wzrasta?
  4. No niestety wymiana uszczelek i przewodów od chłodniczki oleju nic nie dała, natomiast teraz jestem już pewien że zarówno olej jak i płyn chłodniczy mi ucieka i to w dość szybkim tempie. Po przejechaniu 260km z 3/4 bagnetu zeszło do poniżej minimum więc jeżeli faktycznie od MIN do MAX jest 1 litr to jakieś 700/800 ml oleju mi ubyło w dodatku płyn chłodniczy też uzupełniałem i miałem praktycznie MAX a teraz jakoś ledwo ponad MIN na ściankach zbiornika wyrównawczego znajduje się czarna smolista maź obstawiam że to olej aczkolwiek sam płyn chłodniczy wygląda na czysty. Czy to w takim razie może b
  5. No ja muszę wymienić całą nakrętkę ale jeżeli tak to dzięki za info
  6. Mam jeszcze jedno pytanie czy przed odkręceniem tego korka filtru oleju muszę spuścić olej? Bo znajomy zasugerował że niby poziom oleju jest powyżej korka i zacznie się lać z obudowy filtra oleju po jego odkręceniu.
  7. OK wszystko wymieniłem ale pojawił się problem... Podczas odkręcania piekielnie zapieczonego korka/obudowy filtra oleju coś wewnątrz niej musiało pęknąć nie jest to widoczne z zewnątrz ale cieknie centralnie na około miejsca na które nakłada się klucz: No i teraz pytanie gdzie i za ile prócz ASO mogę dostać cały ten plastikowy element (obudowe/korek filtra oleju). Kwestia taka że jest weekend a najbliższe ASO mam jakieś 80km od domu.
  8. Ok temacik znalazłem poczytałem i chyba zacznę od wymiany obu uszczelek tej o nieregularnym kształcie i tej z obudowy filtra oleju, myślę też czy nie wymienić samego filtra oleju? Bo ktoś tam wspominał że też może być przyczyną.
  9. No jak na tę chwilę to widzę że ewidentnie leci z tej uszczelki od chłodnicy oleju. Przy okazji myślę o wymianie tego przewodu: http://scr.hu/2cvx/i27o4 Bo wydaje się być strasznie miękki. Ps. Ta uszczelka ma jakąś nazwę, jak ją zidentyfikować żeby kupić dobrą? I druga kwestia, muszę spuścić olej przed jej wymianą?
  10. Dzisiaj zajrzałem znowu po ostatnim myciu ewidentnie widać: (Stara fotka jeszcze z przed wycierania) Że cieknie z miejsca zaznaczonego na zielono. Czy to zaznaczone czerwonym to chłodniczka oleju?
  11. Przemyłem go sam na tyle ile mogłem i jutro sprawdzę ponownie ale może się okazać że to za mało żeby zdiagnozować bo w wiele miejsc ciężko było się dostać. Co sądzicie o umyciu go ale przez "fachowców" podobno mycie diesli nie jest mocno inwazyjne gorzej z benzyną.
  12. Oglądałem go od spodu i powiem wam że nie za fajnie to wygląda wszystko zarzygane od samej góry aż po dół tak więc wyciek musi być gdzieś wysoko. Foty zrobiłem tak dla siebie ale wrzucę: http://scr.hu/2cvx/2qls5 http://scr.hu/2cvx/jus7yhttp://scr.hu/2cvx/6kqruhttp://scr.hu/2cvx/2mhfohttp://scr.hu/2cvx/chsxghttp://scr.hu/2cvx/i27o4 Chciałbym wykonać test na obecność CO2 w układzie chłodzącym aby dowiedzieć się czy to nie uszczelka pod głowicą, wiecie gdzie w Szczecinie wykonują takie badanie?
  13. Ok, dzisiaj idę zobaczyć co się dzieje a przy okazji nasunęło mi się pytanie po wgłębieniu się w temat zanim pójdę grzebać. Czy mój Opel ma chłodniczkę oleju? Opel Vectra B Kombi 2.2 DTI 2000r
  14. Co do pomiaru na zimnym / ciepłym silniku to uznajmy że oba sposoby są poprawne. Są zwyczajnie 2 szkoły i tyle. Może właśnie sprawa tego nie idealnie równego podłoża. Z tym prawie do MAX może lekko przesadziłem, poniżej fotka z przed i po dolaniu: Aktualnej fotki nie zrobiłem ale wyglądałoby to mniej więcej tak (patrzyłem na parkingu podziemnym no to chyba prostszego podłoża nie znajdę) Kwestia turbiny i oleju bo kupiony po znajomości a nie z ogłoszenia/komisu.
  15. Przecież rozgrzany olej powiększa swoją objętość więc pomiar na jeszcze ciepłym silniku nie może być miarodajny.
×
×
  • Create New...
UP