Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Codyfuelmaster

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Codyfuelmaster

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/17/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Zainteresowania
    muzyka, muzyka, motoryzacja ;)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 3.0 V6CDTI

Kontakt

Recent Profile Visitors

212 profile views
  1. Stefczyk wlałes liqui moly i tak po prostu się naprawiło...? Może ja jednak muszę spróbować tego samego :-P
  2. B@rtecki to dzięki Tobie, bo naprowadziłeś mnie na webasto...Dziękuję! a w ogóle odbiegając po części od tematu - piecyk webasto jest połączony z układem chłodzenia prawda? czy to znaczy ze moze sie zapowietrzyć tak jak każda inna cześć układu chłodzenia?
  3. Ma, ale automatyczne bez możliwości włączania - odpala się samo przy niskiej temperaturze http://ecat24.com/opel/catalog/part/1/34/307/4281/42772/ Na tym schemacie znalazłem tą część i jestem prawie pewien że to cześć nr 17, pompka od ogrzewania postojowego....
  4. Mój Zygmunt (3.0 V6CDTi Z30DT) wyraźnie się obraził kiedy podjąłem decyzję o jego sprzedaży...zlokalizowałem wyciek paliwa - przy prawym tylnym kole zwisa sobie taka mała puszeczka osłonięta gumą. Część jest zapocona olejem napędowym który powolutku skapuje na ziemię. Czy ta część to jakiś wstępny filtr paliwa??? Będę wdzięczny za pomoc....aaa no i dodam, że ta część o której piszę raczej tam nie zwisała i nie dyndała sobie wcześniej tak jak teraz....:\
  5. Ja miałem trzy nieszczelności po zakupie auta - przy chłodnicy, drugi to wężyki odchodzące od EGR który też jest chłodzony (tu było najtrudniej znaleźć...) i trzeci - wąż idący z tyłu bloku silnika od zbiornika wyrownawczego. Przez te dwie ostatnie wydałem sporo kasy na sprawdzanie szczelności upg, i innych rzeczy, bo podejrzewałem najgorsze czyli UPG albo głowice... Także popatrz najpierw dobrze po wężach tych co widać gołym okiem. Nie wiem jaki masz silnik ale i mnie w Z30DT to jest plątanina straszna...popatrz też czy nie przybywa Ci oleju, czy dymi długo na biało...
  6. Odgrzeje kotleta:-) jak się zakończyła sprawa?;-)
  7. U mnie słychać szum, zwiększający się wraz z intensywnością wentylacji. Przelacznik na 1 cicho, na maxa szumi dość głośno. odczuwam po chwili chłód na tyłku i plecach. Sprawdź czy slyszysz, na wyłączonym silniku szum dochodzacy z fotela kierowcy :-)
  8. Dołączam się ;-) jeśli można - ja z kolei posiadam ikonę telefonu (rzecz jasna, wyświetla się "no phone" bo modułu nie ma). Pytanie podobne - czy zainstalowanie modułu UWA rozwiąże sprawę i połącze się przez BT z Xperia? Dołączam się ;-) jeśli można - ja z kolei posiadam ikonę telefonu (rzecz jasna, wyświetla się "no phone" bo modułu nie ma). Pytanie podobne - czy zainstalowanie modułu UWA rozwiąże sprawę i połącze się przez BT z Xperia?
  9. Pierwsze co mi przychodzi na myśl to zaworki scv...one podobno nie dają błędów na kompa.
  10. Wiesz, to wyglądało w sumie tak jakby ktoś zrobił ta dziurę przez przypadek jakimś narzędziem.. Albo nie przez przypadek ;-) podejrzewałem już najgorsze zło...
  11. O widzę, że o mnie piszą więc może przeniosę podzielę się tu tume,co tak naprawdę u mnie się działo. Z30DT - 185k przebiegu - dwa razy w odstępach dwóch miesięcy wywaliło mi płyn chlodniczy - raz z z jednego z węży dochodzących do chłodnicy, drugi raz lało się spod kolektora, właśnie z okolic chłodnicy spalin. Pierwszy mechanik nie szukał problemu, po prostu wymienił wąż i tyle. Za drugim razem nie dałem za wygraną i u z najomego mechanika który też miał zetke, wyjeliśmy pół silnika żeby poszukać przyczyny powtarzającego się problemu. Rurka dochodząca do chłodnicy spalin była sparciała, źle spasowana i leciało jak z kranu. W obudowie chłodnicy spalin była dzoura wielkości czubka śrubokręta. Przy okazji, dopatrzylismy się też pęknięcia na wężu intercoolera (po stronie kierowcy, esowaty kształt), pekniecie około 3cm. Wszystko zostało naprawione, silnik suchy, bez wycieków, wszystkie uszczelki które widzieliśmy podobno oryginalne. Nie kopciło mi nic z okolic egr, jedyny objaw to wyciek płynu chłodzącego. Od czasu naprawy póki co nic się nie dzieje. Autko jeździ pół na pół trasa/miasto. Tak to wyglądało.
  12. MIŚOR przez korek nigdy nie poleciało... Ale auto odebrane od mechanika - rozebrał pół silnika, bo nie chcieliśmy naprawić, tylko najpierw znaleźć przyczynę. W obudowie chłodnicy spalin była dziura, jakby zrobiona śrubokrętem, a rurka dochodząca do niej dziurawa i sparciała i źle zizolowana (stąd mega wyciek) - ktoś już tam był. Naprawione i różnica póki co jest taka, że temp nie przekracza okolic 85 stopni, póki co...
  13. Dobra, to teraz moja kolej: Z30DT, 2006rok, 187 tys przebiegu. Dwa zdarzenia o podobnym charakterze : 1.podczas jazdy z tempomatem (ok.30 km prędkość 130km/h) wywaliło cały płyn z układu chłodzenia z gumowej rury chłodnicy. Wymienione. Auto jeździło bez problemu w cyklu mieszanym trasa/miasto przez dwa miesiące. 2.podczas stania na światłąch wywaliło mi cały płyn z układu chłodzenia, tym razem z innego miejsca. Jeszcze nie wiadomo skąd, bo silnik rozebrany i poszukiwania trwają, silnik z góry suchy, mokro za kolektorem ssącym i leje się spodem (lanie wody z węża do zbiornika skutkowało natychiastowym pojawieniem się kałuży pod autem...), ale żeby potwierdzić że to okolice kolektora, sporo wyciągania, wiec diagnoza potrwa. Nie bardzo chce mi się gdybać skąd cieknie, bo to się znajdzie. Bardziej mnie interesuje czemu tak się dzieje już drugi raz. Przed tymi zdarzeniami - płyn nigdy nie uciekał przez korek zbiorniczka, czasem fakt musiałem dolać trochę płynu, ale nie mogłem zlokalizować za bardzo miejsca wycieku, poza obejmą przy nagrzewnicy. Błedów brak, poza kontrolką poziomu płynu raz na jakiś czas, bez żadnej reguły. Raz włączył się tryb awaryjny przy mocniejszym wciśnięciu gazu przy wyprzedzaniu (błąd nie pamiętam już dokładnie, chyba P01101 coś takiego...) Czy mogę się obawiać opadniętych tulei w Z30DT w powodu takich objawów? Dodam, że auto za każdym razem po awarii nie straciło mocy, nie wzieło ani grama oleju, a CO2 w układzie brak...
  14. Nooo ciesze się, nie wyglądało to za ciekawie. Jeździ normalnie i w trybie sport i zwykłym, tylko dwa razy ostatnio (przed opisywanym wyżej zdarzeniem), zapaliły się kontrolki stabilizacji toru jazdy i amortyzatorek;-) włączenie i wyłączenie trybu SPORT powodowało ich wyłączenie... Coś to może sugerować? (nie podpinałem pod opcoma póki co)
  15. Witam serdecznie ! Mam zapytanie do szanownych kolegów Auto Signum 3.0 CDTI Z30DT - przy przyśpieszaniu z wciśniętym przyciskiem SPORT auto dziś zgasło w okolicy 4.000 obr. Usłyszałem głuche puknięcie i wyskoczyły kontrolki układu CDC oraz układu stabilizacji toru jazdy. Po ponownym odpaleniu kontrolki zniknęly, auto zachowywało się normalnie bez wciśniętego przycisku SPORT (z wciśniętym też zachowywało się normalnie ale nie sprawdzałem już potem jak zachowa się podczas ponownego osiąganie wyskokich obrotów). Gdzie problem? Wtryski, pompa ciśnienia? Jeśli macie jakąś wiedzę na ten temat, bardzo proszę o rady, POZDRAWIAM !!
×
×
  • Create New...