Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrektrol

Forumowicz
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

piotrektrol last won the day on July 20 2016

piotrektrol had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About piotrektrol

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel signum

Recent Profile Visitors

320 profile views
  1. Przy uszkodzonym czujniku obrotów wału nie powinien odpalić wcale a długie krecenie może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem położenia walka rozrządu, najlepiej podłączyć komputer i sprawdzić podczas rozruchu obroty wału i walka rozrządu które powinny być dokładnie o połowę mniejsze niż obroty wału korbowego. Sprawdzić także należy ciśnienie paliwa na listwie podczas kręcenia rozrusznikiem bo silnik zapali dopiero po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia (trzeba sprawdzić jakiego w tym silniku bo nie pamiętam) gdy powoli podbija ciśnienie winna może być pompa, wtryski, zawór regulacyjny ciśnienia na listwie itd. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  2. Są inne są, kiedyś widziałem na Ali dużo tańsze i przypuszczam że na alledrogo i może w niektórych sklepach internetowych będą sprzedawane jako oryginalne denso. Ja w intercasie za swoje oryginalne denso płaciłem po upustach jakieś trzysta dwadzieścia złotych za sztukę o ile pamiętam. Zaworki mogą się psuć szybciej także wtedy gdy pompa wysokiego ciśnienia zaczyna siać opiłkami lub przez zanieczyszczony filtr paliwa lub sitko na smoku w zbiorniku. Moje po wymianie wytrzymały nieco ponad 60 tyś km. I byłbym zapomnial, na każde tankowanie dolewam ok 2 do 3 setek oleju 2T mają nadzieję że to wydłuży życie układu wtryskowego. [emoji39] Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  3. Witam. Mam pytanie, czy jest ktoś z okolic Kłodzka kto posiada vectrę lub signum z silnikiem 3.0 177km y30dt, otóż chciałbym zmierzyć ustawienie zderzaka turbosprężarki. U mnie poluzowała się kontra na zderzaku i się rozregulowało. Chciałbym tylko zmierzyć sówmiarką wysokość na jaką jest wykręcony. Chyba że ktoś może sam zmierzyć to będę wdzięczny. Pozdrawiam Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  4. Dlatego napisałem żeby najpierw sprawdził ciśnienie na listwie cr Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  5. Niwesoło jest, prawdopodobne wypaliło końcówki wtryskiwaczy. Miałem podobnie w mercedesie sprinterze, po wejściu silnika na wysokie obroty z powodu puszczenia oleju przez turbinę wypaliło wszystkie końcówki wtryskiwaczy. Sprawdź czy robi ciśnienie na listwie CR, jeżeli nie to demontuj wtryski. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  6. W y30dt nie programuje się wtryskiwaczy bo mają na tych drugich pinach wbudowany rezystor który określa ich korekcję i na tej podstawie sterownik określa dawki. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  7. Jak na moje ucho to coś się poluzowało albo pękło jakieś mocowanie rury albo poduszki bo ewidentnie słychać to w pewnym zakresie obrotów. Po prostu przenoszą się wibracje z silnika. Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka
  8. Witajcie. Mam do was prośbę. Czy mógłby ktoś sprawdzić u siebie wskazania przepływki na wolnych obrotach, na około 2000 obr. na postoju i w czasie jazdy na 2000obr. i około 3000 obrotów. Pytam tych kolegów którzy mają auta z silnikiem y30dt. Z góry dziękuję i pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. Ok. Dzięki Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. Czyli w Z są wyższe a w Y niższe. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  11. Tak jak pisałem, podłączyć komputer i sprawdzić ciśnienie paliwa zadane i rzeczywiste, jeżeli rzeczywiste jest dużo niższe od zadanego to jeśli masz pewne scv i brak nieszczelności to skłaniałbym się do wtrysków. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  12. Y był robiony do 2005r Z od 2006 w górę. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  13. 177km to jest y30dt. Z30dt ma 184km. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  14. Gdzieś na forum były nawet podane wymiary. Musisz poszukać. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  15. I jeszcze jedno. Jeżeli to y30dt 177km to żadnych błędów związanych z scv i ciśnieniem paliwa nie będzie bo po prostu sterownik silnika nie obsługuje tej funkcji. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...