Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

piotrektrol

Forumowicz
  • Zawartość

    41
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

piotrektrol wygrał w ostatnim dniu 20 Lipiec 2016

piotrektrol ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

2 Neutral

O piotrektrol

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel signum

Ostatnio na profilu byli

212 wyświetleń profilu
  1. Za zawory w intercarsie po zniżkach płaciłem bodajże 350 zł za sztukę. Robotę zrobiłem sam ale jeśli bym miał robić komuś to myślę że 400 do 500 zł trzeba by było wźąć. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  2. Czyli cały czas jest w trybie awaryjnym. Jeżeli sterownik podnosi obroty do ponad tysiąca a po naciśnięciu hamulca spadają do właściwych jest cały czas usterka lub zapisany kod usterki usuniętej. Jeśli masz opcoma to podłącz i wykasuj błędy a jak nie masz to odłącz akumulator na kilka minut. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  3. piotrektrol

    3.0 v6 184KM brak mocy, dławienie

    Na 99 procent zawory scv
  4. 3.0 niema pompy w zbiorniku a to co mierzyłeś to napięcie czujnika poziomu paliwa
  5. piotrektrol

    Problem z mocą vc 3,0 CDTI V6 184 km

    Książkowe objawy scv. Ale najpierw należy odkręcić rewizje w zbiorniku i sprawdzić czystość sitka na smoku.
  6. Po odkręceniu tej śruby spada bodajże taśma hamulcowa i trzeba rozbierać skrzynie.
  7. Nie wolno odkręcać tej śruby u góry, wlewa się przez bagnet!!!
  8. mają bo głębokość otworów pod śruby glowic jest inna. Są 4 śruby długie i 4 krótkie a w z30dt jest 8 jednakowych śrub.
  9. Chociażby śruby głowicy są inne w y i z więc bloki są na pewno inne
  10. w y30dt niestety nie ma korekty spalania
  11. piotrektrol

    silnik 3.0 V6 cdti

    paczkowo. Moim zdaniem stuka zawieszony wtryskiwacz lub jest za wysokie ciśnienie paliwa przez zdupczony zaworek scv czerwony i wtedy silnik też będzie chodził twardo.
  12. piotrektrol

    VC 3.0 CDTI nie kreci rozrusznik

    W drzwiach od anglika jest moduł drzwi kierowcy a nie pasażera i być może się to gryzie z resztą elektroniki w aucie.
  13. piotrektrol

    układ chłodzenia

    No to napisz co było powodem usterki. Tak dla potomnych.
  14. piotrektrol

    układ chłodzenia

    Podstawowe pytanie. Czy dobrze odpowietrzyliście układ chłodzenia? To znaczy odpowietrzenie chłodnicy korkiem w jej górnej części i praca silnika naprzemiennie na średnich i wolnych obrotach aż do włączenia wentylatorów. Ja miałem kiedyś podobne problemy po wlaniu jakiegoś dziadowskiego płynu chłodzącego. Teraz mam zalany Prestone i jest wszystko ok.
×