Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

piotrektrol

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

piotrektrol last won the day on July 20 2016

piotrektrol had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About piotrektrol

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    opel signum

Recent Profile Visitors

224 profile views
  1. Y był robiony do 2005r Z od 2006 w górę. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  2. 177km to jest y30dt. Z30dt ma 184km. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  3. Gdzieś na forum były nawet podane wymiary. Musisz poszukać. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  4. I jeszcze jedno. Jeżeli to y30dt 177km to żadnych błędów związanych z scv i ciśnieniem paliwa nie będzie bo po prostu sterownik silnika nie obsługuje tej funkcji. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. Jeżeli scv wymienione, zbiornik i sitko smoka wyczyszczone pozostaje wyjąć wtryski i dać je do sprawdzenia bo býć może za dużo paliwa idzie w przelew i spada ciśnienie na listwie cr. Najlepiej podłączyć opcoma i sprawdzić ciśnienie paliwa rzeczywiste i żądane przez sterownik. Sprawdziłbym jeszcze to sitko smoka w zbiorniku, ma ono bardzo małe dziurki i czy przypadkiem jakaś ciulowa ropa go nie uszkodziła, najlepiej na próbę go wywalić i spróbować bez niego co będzie. Na listwie cr jest też zawór bezpieczeństwa który przy zbyt dużym ciśnieniu ma puścić paliwo w przelew i być może on się zrypał i przepuszcza za wcześnie. Acha i jeszcze oringi na połączeniach przewodów paliwowych. Najczęściej sypią się te na filtrze paliwa, tylko wtedy najczęściej ciężko odpla po dłuższym postoju. Powodzenia. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  6. Napewno przejdzie w awaryjny. Ja u siebie zaślepiłem i założyłem emulator i jest ok. Później poszukam numeru do gościa który robiłł mi ten emulator to ci go podeślę. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. Za zawory w intercarsie po zniżkach płaciłem bodajże 350 zł za sztukę. Robotę zrobiłem sam ale jeśli bym miał robić komuś to myślę że 400 do 500 zł trzeba by było wźąć. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  8. Czyli cały czas jest w trybie awaryjnym. Jeżeli sterownik podnosi obroty do ponad tysiąca a po naciśnięciu hamulca spadają do właściwych jest cały czas usterka lub zapisany kod usterki usuniętej. Jeśli masz opcoma to podłącz i wykasuj błędy a jak nie masz to odłącz akumulator na kilka minut. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. 3.0 niema pompy w zbiorniku a to co mierzyłeś to napięcie czujnika poziomu paliwa
  10. Książkowe objawy scv. Ale najpierw należy odkręcić rewizje w zbiorniku i sprawdzić czystość sitka na smoku.
  11. Po odkręceniu tej śruby spada bodajże taśma hamulcowa i trzeba rozbierać skrzynie.
  12. Nie wolno odkręcać tej śruby u góry, wlewa się przez bagnet!!!
  13. mają bo głębokość otworów pod śruby glowic jest inna. Są 4 śruby długie i 4 krótkie a w z30dt jest 8 jednakowych śrub.
  14. Chociażby śruby głowicy są inne w y i z więc bloki są na pewno inne
×
×
  • Create New...