Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

zulu03

Forumowicz
  • Zawartość

    301
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

zulu03 wygrał w ostatnim dniu 26 Marzec 2015

zulu03 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O zulu03

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1993.12.06

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wadowice,
  • Zainteresowania
    motoryzacja, muzyka, rower

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    vectra b lift 1999 2.0 DTI 101 km

Ostatnio na profilu byli

711 wyświetleń profilu
  1. mi tutaj kolega opisał co jak podłączyć i według tego robiłem a żeby nie ciągnąć dodatkowego kabla z kabiny to zasilanie zmostkowałem z zasilania lamp
  2. aaa szkoda ogólnie próbowałem przez te 3 lata chyba z 3 razy wyregulować i to bez skutku, w rezultacie nie mam ręcznego, więc przeszła mi myśl przełożyć zaciski z innego auta by wszystko było na tarczy, wtedy moja zmora by była nie aktualna ^^no nic, jak będę miał chwilę to popróbuje z tej astry coś pokombinować, może akurat zaciski podejdą
  3. dobrze wiedzieć, nie wiedziałem że 2.5 były bez bębnów, muszę zerknąć na to
  4. takie zapytanko do wszystkich, jako że bardzo nie cierpię hamulców bębnowych (taki uraz) nie posiadam hamulca ręcznego w swoim bolidzie od kiego go posiadam (vectra b kombi polift) i zastanawiałem się czy nie wymieniał ktoś już na zaciski takie by linka ręcznego była na tarczę, mam na stanie dwie astry h angliki na części, i może z tego by podpasował zacisk ? ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ?
  5. zulu03

    Jakie światła? DID, TID ?

    ja również nie widziałem, a tid to na pewno nie jest, moim zdaniem ktoś "przerobił" tida, czyli wkleił zwykły zegarek jakiś w której astrze nie było takiego zegarka małego ?
  6. zulu03

    Jakie światła? DID, TID ?

    wklej zdjęcie tego swojego wyświetlacza bo nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak DID, może masz TIDa ale masz nie oryginalne radio i dlatego pokazuje tylko godzinę
  7. zulu03

    opel vectra b "choinka"

    słaba masa pewnie w tylnej lampie, przeczyścić styki ewentualnie dorobić dodatkowy kabel masowy
  8. zulu03

    ABS działa - nie działa

    astra h anglik 2005 rok powinna już mieć can ?
  9. zulu03

    ABS działa - nie działa

    wstawie jutro zdjęcie mojego interfejsu, wydaje mi sie że to jest zwykły elm lecz może ja żyje w błędzie
  10. zulu03

    ABS działa - nie działa

    z multiplexem czy jakoś tak, sam zmienia piny, zaraz poszukam na allegro takiego jak mam, chociaż ja mój kupowałem w 2012 roku
  11. zulu03

    ABS działa - nie działa

    ja mam elma na rs232 i łączę się normalnie bodajże ab-comem, mowa o vectrze b a nie c
  12. zulu03

    ABS działa - nie działa

    poszukaj na allegro jakiegoś elma za 30-40 zł patrz tylko by obsługiwał twój samochód
  13. zulu03

    ABS działa - nie działa

    skoro nie działa to wywala raczej błąd na desce, więc najlepiej sprawdzić kod błędu
  14. zulu03

    Zamulony przez dziadka silnik 2.0DTi

    długie czasy jeździłem z wyciętym katem i z podłączonym egr'em, i było duuuużo lepiej niż jak miałem p0400 jednak słabiej niż jak wyłączyłem egr (od dołu sporo lepiej ciągnie) więc nie wiem jak to ma działać ale znajomy ze swojej vectry tez wyciął kata (miał już tak zapchany i rozsypany że w ogóle auto nie chciało jechać i to tak naprawdę, przebiegu ma ponad pół miliona) i też jeździ normalnie ze strumienicą
  15. zulu03

    Zamulony przez dziadka silnik 2.0DTi

    i tu z reguły juz się pojawia problem... w sumie za pierwszym razem jak go odkręcałem to musiałem nowe szpilki wkręcać, dlatego teraz to idzie już od strzała
×