Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

zulu03

Forumowicz
  • Content Count

    301
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zulu03 last won the day on March 26 2015

zulu03 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About zulu03

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 12/06/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wadowice,
  • Zainteresowania
    motoryzacja, muzyka, rower

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    vectra b lift 1999 2.0 DTI 101 km

Recent Profile Visitors

743 profile views
  1. mi tutaj kolega opisał co jak podłączyć i według tego robiłem a żeby nie ciągnąć dodatkowego kabla z kabiny to zasilanie zmostkowałem z zasilania lamp
  2. aaa szkoda ogólnie próbowałem przez te 3 lata chyba z 3 razy wyregulować i to bez skutku, w rezultacie nie mam ręcznego, więc przeszła mi myśl przełożyć zaciski z innego auta by wszystko było na tarczy, wtedy moja zmora by była nie aktualna ^^no nic, jak będę miał chwilę to popróbuje z tej astry coś pokombinować, może akurat zaciski podejdą
  3. dobrze wiedzieć, nie wiedziałem że 2.5 były bez bębnów, muszę zerknąć na to
  4. takie zapytanko do wszystkich, jako że bardzo nie cierpię hamulców bębnowych (taki uraz) nie posiadam hamulca ręcznego w swoim bolidzie od kiego go posiadam (vectra b kombi polift) i zastanawiałem się czy nie wymieniał ktoś już na zaciski takie by linka ręcznego była na tarczę, mam na stanie dwie astry h angliki na części, i może z tego by podpasował zacisk ? ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ?
  5. ja również nie widziałem, a tid to na pewno nie jest, moim zdaniem ktoś "przerobił" tida, czyli wkleił zwykły zegarek jakiś w której astrze nie było takiego zegarka małego ?
  6. wklej zdjęcie tego swojego wyświetlacza bo nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak DID, może masz TIDa ale masz nie oryginalne radio i dlatego pokazuje tylko godzinę
  7. słaba masa pewnie w tylnej lampie, przeczyścić styki ewentualnie dorobić dodatkowy kabel masowy
  8. astra h anglik 2005 rok powinna już mieć can ?
  9. wstawie jutro zdjęcie mojego interfejsu, wydaje mi sie że to jest zwykły elm lecz może ja żyje w błędzie
  10. z multiplexem czy jakoś tak, sam zmienia piny, zaraz poszukam na allegro takiego jak mam, chociaż ja mój kupowałem w 2012 roku
  11. ja mam elma na rs232 i łączę się normalnie bodajże ab-comem, mowa o vectrze b a nie c
  12. poszukaj na allegro jakiegoś elma za 30-40 zł patrz tylko by obsługiwał twój samochód
  13. skoro nie działa to wywala raczej błąd na desce, więc najlepiej sprawdzić kod błędu
  14. długie czasy jeździłem z wyciętym katem i z podłączonym egr'em, i było duuuużo lepiej niż jak miałem p0400 jednak słabiej niż jak wyłączyłem egr (od dołu sporo lepiej ciągnie) więc nie wiem jak to ma działać ale znajomy ze swojej vectry tez wyciął kata (miał już tak zapchany i rozsypany że w ogóle auto nie chciało jechać i to tak naprawdę, przebiegu ma ponad pół miliona) i też jeździ normalnie ze strumienicą
  15. i tu z reguły juz się pojawia problem... w sumie za pierwszym razem jak go odkręcałem to musiałem nowe szpilki wkręcać, dlatego teraz to idzie już od strzała
×
×
  • Create New...