Witamy na Vectra Klub Polska

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.
Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:
- Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
- Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
- Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
- Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.
-
Zawartość
301 -
Rejestracja
-
Ostatnio
-
Wygrane dni
1
zulu03 wygrał w ostatnim dniu 26 Marzec 2015
zulu03 ma najbardziej lubianą zawartość!
Reputacja
11 NeutralO zulu03
-
Ranga
Średnio obeznany
- Urodziny 1993.12.06
Informacja o profilu
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Wadowice,
-
Zainteresowania
motoryzacja, muzyka, rower
Dodatkowe pola
-
Województwo
małopolskie
-
Auto
vectra b lift 1999 2.0 DTI 101 km
-
Spryskiwacze reflektorów-co potrzeba i jak zamontowac?
zulu03 odpisał rssid na temat w VB - elektryka
mi tutaj kolega opisał co jak podłączyć i według tego robiłem a żeby nie ciągnąć dodatkowego kabla z kabiny to zasilanie zmostkowałem z zasilania lamp -
aaa szkoda ogólnie próbowałem przez te 3 lata chyba z 3 razy wyregulować i to bez skutku, w rezultacie nie mam ręcznego, więc przeszła mi myśl przełożyć zaciski z innego auta by wszystko było na tarczy, wtedy moja zmora by była nie aktualna ^^no nic, jak będę miał chwilę to popróbuje z tej astry coś pokombinować, może akurat zaciski podejdą
-
dobrze wiedzieć, nie wiedziałem że 2.5 były bez bębnów, muszę zerknąć na to
-
takie zapytanko do wszystkich, jako że bardzo nie cierpię hamulców bębnowych (taki uraz) nie posiadam hamulca ręcznego w swoim bolidzie od kiego go posiadam (vectra b kombi polift) i zastanawiałem się czy nie wymieniał ktoś już na zaciski takie by linka ręcznego była na tarczę, mam na stanie dwie astry h angliki na części, i może z tego by podpasował zacisk ? ma ktoś jakieś doświadczenie w tym temacie ?
-
zulu03 zaczął obserwować ABS działa - nie działa, adaptacja zacisków z innego auta, Jakie światła? DID, TID ? i i 1 inny
-
ja również nie widziałem, a tid to na pewno nie jest, moim zdaniem ktoś "przerobił" tida, czyli wkleił zwykły zegarek jakiś w której astrze nie było takiego zegarka małego ?
-
wklej zdjęcie tego swojego wyświetlacza bo nigdy nie spotkałem się z czymś takim jak DID, może masz TIDa ale masz nie oryginalne radio i dlatego pokazuje tylko godzinę
-
słaba masa pewnie w tylnej lampie, przeczyścić styki ewentualnie dorobić dodatkowy kabel masowy
-
astra h anglik 2005 rok powinna już mieć can ?
-
wstawie jutro zdjęcie mojego interfejsu, wydaje mi sie że to jest zwykły elm lecz może ja żyje w błędzie
-
z multiplexem czy jakoś tak, sam zmienia piny, zaraz poszukam na allegro takiego jak mam, chociaż ja mój kupowałem w 2012 roku
-
ja mam elma na rs232 i łączę się normalnie bodajże ab-comem, mowa o vectrze b a nie c
-
poszukaj na allegro jakiegoś elma za 30-40 zł patrz tylko by obsługiwał twój samochód
-
skoro nie działa to wywala raczej błąd na desce, więc najlepiej sprawdzić kod błędu
-
długie czasy jeździłem z wyciętym katem i z podłączonym egr'em, i było duuuużo lepiej niż jak miałem p0400 jednak słabiej niż jak wyłączyłem egr (od dołu sporo lepiej ciągnie) więc nie wiem jak to ma działać ale znajomy ze swojej vectry tez wyciął kata (miał już tak zapchany i rozsypany że w ogóle auto nie chciało jechać i to tak naprawdę, przebiegu ma ponad pół miliona) i też jeździ normalnie ze strumienicą
-
i tu z reguły juz się pojawia problem... w sumie za pierwszym razem jak go odkręcałem to musiałem nowe szpilki wkręcać, dlatego teraz to idzie już od strzała