Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vectrunia1997

Forumowicz
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vectrunia1997

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    Opel Vectra B
  1. Wtrące sie do rozmowy. W moim 1.6 16v z LPG na 500 km znika od poziomu max- do srodka miedzy max a min.- oleju Platinum 10w40. To dosyc sporo- tak mi sie wydaje Problem w tym, ze auto nie kopci na niebiesko ani przy zimnym silniku , ani na wysokich obrotach. Mechanik sprawdzał tez i mówił ze nie widac, ze olej był spalany < przykładał cos tam do tłumika i jakies tam pie****y jeszcze robił> . Jak myslicie? Zmienic olej na np 15w40, albo 10w50? Dodam, ze zbiornik od płynu chłodniczego czysty. Doradzi ktos cos?
  2. No temat dosyc powazny bo ponad 90 podczas jazdy nie powinno byc, według mnie. Hm...nie wiem dlaczego ci ta klima sie wyłaczała, tak jak mowisz...troche to dziwne. Bo jezeli wentylatory chodziły to płyn powinien sie chłodzic i spasc ponizej 90 bez problemu. U mnie kolega miał podobnie, ze ponad 90 na piecu, bo za duzo miał płynu ( rowne max), wypompował troche tak do 1cm nad minimum i poprawiło sie, nie wiem czy u ciebie moze to byc przez to. No temat dosyc powazny bo ponad 90 podczas jazdy nie powinno byc, według mnie. Hm...nie wiem dlaczego ci ta klima sie wyłaczała, tak jak mowisz...troche to dziwne. Bo jezeli wentylatory chodziły to płyn powinien sie chłodzic i spasc ponizej 90 bez problemu. U mnie kolega miał podobnie, ze ponad 90 na piecu, bo za duzo miał płynu ( rowne max), wypompował troche tak do 1cm nad minimum i poprawiło sie, nie wiem czy u ciebie moze to byc przez to.
  3. No temat dosyc powazny bo ponad 90 podczas jazdy nie powinno byc, według mnie. Hm...nie wiem dlaczego ci ta klima sie wyłaczała, tak jak mowisz...troche to dziwne. Bo jezeli wentylatory chodziły to płyn powinien sie chłodzic i spasc ponizej 90 bez problemu. U mnie kolega miał podobnie, ze ponad 90 na piecu, bo za duzo miał płynu ( rowne max), wypompował troche tak do 1cm nad minimum i poprawiło sie, nie wiem czy u ciebie moze to byc przez to. No temat dosyc powazny bo ponad 90 podczas jazdy nie powinno byc, według mnie. Hm...nie wiem dlaczego ci ta klima sie wyłaczała, tak jak mowisz...troche to dziwne. Bo jezeli wentylatory chodziły to płyn powinien sie chłodzic i spasc ponizej 90 bez problemu. U mnie kolega miał podobnie, ze ponad 90 na piecu, bo za duzo miał płynu ( rowne max), wypompował troche tak do 1cm nad minimum i poprawiło sie, nie wiem czy u ciebie moze to byc przez to.
  4. Z tego co mi wiadomo to jesli chodzi o kostke i mocowanie to jest tak samo, wiec o to sie nie martw. A w kwestii obrotów to nie bardzo sie orientuje. Moze ktos inny.
  5. Od 2.0 bedzie pasował? Bez problemu? W sumie tez bym chciał miec 260 na budziku a nie 220
  6. Wydaje mi sie , że tak, ale pewien nie jestem. Może ktos inny sie wypowie.
  7. Tutaj zdj tego o co mi chodzi. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/735cde5d83e1968a.html
  8. Jaka jest żarówka we właczniku swiateł? Wyciagne cały włacznik i z tyłu mozna wyciagnac żarówke, mam spalona, jaka to bedzie panowie? Da sie kupic cała w całosci z ta obudowa plastikowa tej zarowki?
  9. To jakie są zasadnicze róznice miedzy przedliftem a polifcie? lampy przód, chromowany gril i cos jeszcze? lampy z tyłu sie roznią?
  10. Najchetniej to bym sie pozbył tego "ch****jostwa" Tylko nie moge odkrecic tych 2 srubek na zaworze...spróbuje jeszcze jutro. A ten wężyk od podcisnienia trzeba zaslepiac? Czy wystarczy odpiac wtyczke pompy i zawór zaslepic? Jak uwazacie? sam zawór i wtyczka wystarczy? Jak uwazacie? sam zawór i wtyczka wystarczy?
  11. A da sie ten filtr wymienic? Są takie dostepne do kupienia filtry?
  12. Ok, no nic panowie, to jutro trzeba spróbowac Tam na tym grzybku gdzie mam zaslepic nie ma srubek 8, tylko jakies inne, 6 za mała, 7 za duża.... chyba zrezygnuje z tego. Obawiam sie, ze moze cos pozniej byc nie tak.
×
×
  • Create New...