Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ms84

Forumowicz
  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

ms84 wygrał w ostatnim dniu 10 Maj

ms84 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O ms84

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    VECTRA LS 2.2 DTI 16V 2003

Ostatnio na profilu byli

170 wyświetleń profilu
  1. Tak jak pisalem wczesniej ... autko z kluczykiem jak sie zapala to maks 30 sekund do minuty i tak sobie mruga przez powiedzmy 5 minut i koniec. U mnie najgorsze jest to, ze jak sie zapala auto z kluczykiem to NIE ODCINA TURBO !!! co jest teoretycznie niemozliwe
  2. Niekoniecznie ... u mnie byly dwa problemy. Pierwszy pod talerzykiem mialem tyle syfu, ze byla szparka (po zamknieciu) - po czyszczeniu zero bledow. Drugi, bez demontarzu egr, zdejmujesz pokrywke i palcem przemieszczesz ten "polksiezyc" i on nie wracal do pozycji. Przesuwalem do pozycji otwarcia, a on byl tak zasyfialy ze sie sklejal i nie wracal do pozycji zerowej - czyszczenie pomoglo. Teraz natomiast nie pomaga (egr chodzil jak przecinak ale i tak go wymylem) ... z tym ze nie wiem czy rzeczywiscie chodzi o egr. W przeszlosci jak odcinalo mi turbo i byl tryb awaryjny to zawsze zostawal slad i na kompie mozna bylo odczytac, ze to wlasnie egr ... teraz komp nie pokazuje nic 🙁
  3. Dzieki za wskazowke bo o tym nie pomyslalem. Ogolnie to mam problem z egr-em. Raz w roku go wyjmuje na czyszczenie ale glownie szwankuje czesc mechaniczna, jak otworzy to nie wraca do pozycji ... tylko, ze zawsze odcinalo przy tym turbo i dlatego nawet o tym nie pomyslalem. Przeczyszcze zobaczymy.
  4. Nie mam jak podpiac kompa w czasie jazdy. Chodzilo mi bardziej o podpowiedz czy moga byc sytuacje auta z kluczykiem i nie odcinania turbo, a jesli tak to jakie ewentualnie. Moze ktos sie kiedys spotkal z podobnym przypadkiem...
  5. Nie zawsze sie pojawia przy odpaleniu, rzadko bym nawet powiedzial ale sie pojawia. To wyglada ewidentnie na brak styku ... ale przeciez powinno odcinac turbo. Wyjme jakis czujnik, turbo nie chodzi. Brak styku powinno byc rowne braku turbo. Auto nie wykazuje zadnych reakcji na pojawiajacy sie blad, nie zauwazylem zadnych objawow. edit: autko z kluczykiem pojawia sie przez ok 10% czasu kiedy samochod jest wlaczony
  6. Witam Mam maly problem z moja Vectra. Pojawia mi sie auto z kluczykiem, wystepuje to bez zadnych regul, na zasadzie brak styku gdzies, pojawia sie na kilka, kilkanascie sekund, czasem na 2-3 minuty, nigdy dluzej, tak samo jak sie nie wiadomo skad pojawia tak samo szybko znika. Potrafi sie zapalac na 30 sekund, gasnac na 30 sekund tak przez np 5 minut. Pojawia sie przy odpalaniu, jak jade wolno po dziurawej drodze czy jak wale 150km/h na autostradzie. Najdziwniejsze jest to, ze auto nie przechodzi w tryb awaryjny - na tempomacie nie odcina tempomatu, jadac na 2 tysiacach obrotow moge bez problemu docisnac do 4 tysiecy obrotow, na autostradzie jadac 160 nic sie nie dzieje jak autko z kluczykiem sie pojawia. Zawsze myslalem ze autko z kluczykiem = tryb awaryjny i odciecie turbo ... u mnie turbo sie nie odcina. Niestety nie znalazlem podobnego przypadku na forum stad prosba o pomoc. Uprzedzajac pytania komp nie pokazuje zadnych bledow i nie mam mozliwosci podlaczenia kompa w trakcie jazdy. Teoretycznie jezdze juz tak 3 miesiace i momo ze nic sie nie dzieje, zaczyna mnie powoli irytowac to, ze nie wiem o co chodzi. Autko Vectra C 2.2 DTI 2003 Pozdrawiam
  7. ms84

    Normfest DC980

    Wiem, widzialem go. Problem mam z tym co napisalem, mianowicie tam jest turbo od razu, a niby jest to nie zalecane (uzywanie takich srodkow prosto na turbo), no logike bardziej pasuje od strony przepustnicy. Dlatego pytam ... moze ktos uzywal czegos podobnego 😉
  8. Witam Mam takie banalne pytanie (niestety nie dla mnie😪). Wymontoalem i przeczyscilem sobie egr bo sie blokowal po otwarciu i autko z kluczykiem wyskakiwalo. Teraz jest ok ale chcialbym przeczyscic troche dolot. Jestem za krotki zeby rozebrac wec wyprobuje powyzszy srodek. Pytanie tylko, w ktorym miejscu mam wlozyc wezyk i psikac ? Ogolnie z google wychodzi, ze do rury za przeplywomierzem ale tam turbo od razu i nibi nie mozna tego psikac na turbo ... drugim miejscem jest przeplywomierz (po zdjeciu rury od intercoolera) ? Ktos uzywal podobnych srodkow ? Pzdr
  9. ms84

    Błedy

    Witam Nie bede zakladal nowego tematu wiec sie podepne tutaj, po skasowaniu wszystkiego wyskakuja takie bledy: B0670-00 Airbag Telltale Circuit Malfunction U2105-7F CAN-Bus No Communication with ECM U2108-7F CAN-Bus No Communication with ABS to z poduszka to zadna kontrolka sie nie pali, bezpieczniki sprawdzone, auto smiga normalnie ... jedyny problem jaki jest to nie moge sie polaczyc opcomem z silnikiem (HS Can) ktos ma jakis pomysl ?
  10. ms84

    Poradnik do OP-COM

    Instalacja sterownikow dla Windows 10 (dla tych, ktorym nie chodzi, wychodzi na to ze dla posiadaczzy wersji Home). 1) przytrzymac klawisz "shift" jednoczesnie klikajac myszka na restart -> po chwili pokaze nam sie okno i nalezy wybrac "troubleshot", nastepnie kliknac "advanced options" i potem "start up settings", nastepnie kliknac "restart" -> zbootuje od nowa i pojawi sie okno ze startup settings, kliknac "7" lub F7 (numer 7 to wylaczenie podpisywania sterownikow, bedzie napisane); wideo: * niby tyle, trzeba zainstalowac sterownik interfejsu opcoma, jezeli sie udalo to gitara, a jesli nie (tak jak u mnie) to jedziemy dalej 2) przytrzymac "shift" jednoczesnie klikajac na restart -> "troubleshot" -> "advanced options" -> "UEFI firmware settings" -> pojawi sie nam okno, nalezy otworzyc zakladke "secure boot", kliknac na "secure boot enable" i po prawej stronie kliknac "disabled", zapisac zmiany i restart czy tam exit * jezeli wszystko jest ok, powyzej godziny na pasku, na dole po prawej stronie powinien pojawic sie napis "test mode Windows 10 i jakies tam pierdy", ponawiamy instalacje i powinno byc ok, jesli nie to po zrobieniu kroku nr 1 i 2 idziemy do kroku nr 3 3) otwieramy CMD jako administrator (command prompt), wpisujemy bcdedit.exe /set nointegritychecks on enter -> powinno pojawic sie cos w stylu "operation compleated successfully" nastepnie wpisujemy bcdedit /set testsigning off enter i tak samo jak po pierwszej komendzie musi byc info, ze operacja zakonczona pomyslnie Jak wszystko poszlo musimy pamietac zeby zrestartowac kompa. Na koniec najprostsza rzecz czyli instalacja sterownikow: https://obdscanner.co.uk/opcom/opcom10.htm Oczywiscie dla tych, ktorzy chca sie pobawic i tak jak ja maja tylko windowsa 10 home, zanim doszedlem jak to wszystko zainstalowac zeszlo mi ponad dwie godziny ... interfejsy jakie instalowalem to v1.95 i v1.45 😎 edit: w kroku nr 3 jezeli cos nie tak z komendami to zamienic kolejnosc bo nie pamietam, ktora komenda powinna isc pierwsza
  11. ms84

    Poradnik do OP-COM

    Wieczorkiem wrzuce linka z instrukcja jak bez problemu zainstalowac...co do roboty to wydaje mi sie, ze jak to w pracy uzywacie roznych programow nie zawsze zgodnych z microsoftem to i ta debilna blokade windowsa 10 macie zdjeta
  12. ms84

    Poradnik do OP-COM

    Ja musialem wylaczac cyfrowe podpisywanie sterownikow w windowsie 10 home i potem jeszcze to samo w biosie...bez tego byl caly czas error
  13. ms84

    Poradnik do OP-COM

    sterowniki Win10 x64 http://uploadfile.pl/pokaz/1443603---bwqf.html Edit: do wersji 08/2010, sprawdzone na interfejsie v1.95
  14. ms84

    SPREZYNY

    Wiem, ze w katalogu jest na gorze, o to samo pytalem tutaj 3 miesiace temu jak wymienialem swoje...na dole bankowo, a czemu jest tak w katalogu to Ci nie powiem
×