Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

ms84

Forumowicz
  • Zawartość

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

ms84 wygrał w ostatnim dniu 10 Maj 2018

ms84 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

4 Neutral

O ms84

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    UK
  • Auto
    VECTRA LS 2.2 DTI 16V 2003

Ostatnio na profilu byli

192 wyświetleń profilu
  1. ms84

    Drążki Kierownicze

    wg IC 927 tez pasuje do mojego autka ... teraz wertujac dalej JAR927 ma dlugosc 303mm i w tym sa chyba zgodne wyszystkie firmy (bynajmniej nie znalazlem innych wymiarow), natomiast z JAR958 maja niby 260mm ale znalazlem tez strony gdzie maja niby 305mm. Na innej stronie znalazlem notke do JAR927 "Vehicle Equipment=for vehicles without power steering", dlatego potrzebuje jakos sie dowiedziec na 100% albo ewentualnie nr GM'a samego drazka (no ale z tym bedie ciezko bo mam dostep do katalogu GM'a i tam jak juz wspomnialem jest nr czesci calego zestawu naprawczego) edit: z katalogu czesci TRW wychodzi, ze 927 jest dla mnie bo 958 sa do sportowego zawieszenia, a kazdy sklep w UK mi mowi, ze 927 nie beda pasowac. Za TRW: JAR958 dla zawieszenia sportowego, kolka 16-17 cali, JAR959 dla sportowego zawieszenia ale nie dla kolek 15, 16 i 17 cali. JAR927 wystepuje dla standardowego zawieszenia i nie ma wiecej adnotacji natomiast JAR927 dla sportowego zawieszenia tylko do numerow podwozia 31032140/38040655
  2. ms84

    Drążki Kierownicze

    Witam Panowie mam problem z doborem drazkow - co sklep to co innego. Rozchodzi sie o to, ktora czesc pasuje do mojej Vectry TRW JAR927 czy TRW JAR958 ? Moj Vin: W0L0ZCF6838090571 Problem z tym, ze Opel daje numer czesci 95507449 do mojego auta, niestety jest to caly zestaw naprawczy zawierajacy klamry, oslony itp. Nie moge znalezc nr samego drazka i przez to nie moge odniesc sie do numerow referencyjnych TRW. Z gory dziekuje i pozdrawiam edit: JAR927 niby jest do nr podwozia 31032140/38040655, a JAR958 od nr podwozia 31032141/38040656 ale JAR927 tez wystepuje w zamiennikach do nr 95507449 natomiast JAR958 w ogole nie moge powiazac ze swoja Vectra edit2: oczywiscie potrzebuje czesci TRW
  3. w 2014 (grudzien) po namowach kolegow z forum zalozylem na tyl komplet tarcze Zimmerman 430.1497.20 i klocki ferodo FDB1766 i dalej smigaja jak szalone i nie widac konca (trzaskam 18 tys km na rok) pozdrawiam
  4. ms84

    Stukanie w przednim zawieszeniu

    Mialem identyczne stuki jak sobie eksperymentowalem ze sciaganiem po zamontowaniu sprezyn KYB'a ... za mocno popuscilem srube na tloku w kielichu ... zanim sie skapnalem, ze to to myslalem, ze to skrzynia bo dzwiek dochodzil spod auta ... jz tym ze ja slyszalem te stuki w czasie jazdy, nigdy nie bujalem na postoju
  5. ms84

    Wymiana wahacza przedniego

    Witam Panowie po kilkudnowym przestudiowani tematu wahaczy mialbym dwa pytanka: 1. Moog OP-TC-1955P (320zl) czy Meyle 616 050 0001 (360zl) - musza przetrwac 1.5 roku (jakies 20 tys km), ewentualnie Quinton Hazell QSA2001S (270 zl) ... najblizej mi do Moog'a 2. Kazdy pisze zeby dokrecac tylna tuleje na opuszczonym aucie, jako ze bede to robil pierwszy raz takie oto glupie pytanko: jak kupuje nowy wahacz to mniemam, ze tylna tuleja jest juz skrecona wiec co mam ja odkrecic i na opuszczonym aucie dokrecic odpowiednim momentem z kasiazki ? no chyba, ze kupuje sie wahacz, a tuleja nie jest dokrecona wiec nie bylo pytania 😉
  6. Mi chodzi o autko z kluczykiem na tym wyswietlaczu pod obrotomierzem ...
  7. Tak jak pisalem wczesniej ... autko z kluczykiem jak sie zapala to maks 30 sekund do minuty i tak sobie mruga przez powiedzmy 5 minut i koniec. U mnie najgorsze jest to, ze jak sie zapala auto z kluczykiem to NIE ODCINA TURBO !!! co jest teoretycznie niemozliwe
  8. Niekoniecznie ... u mnie byly dwa problemy. Pierwszy pod talerzykiem mialem tyle syfu, ze byla szparka (po zamknieciu) - po czyszczeniu zero bledow. Drugi, bez demontarzu egr, zdejmujesz pokrywke i palcem przemieszczesz ten "polksiezyc" i on nie wracal do pozycji. Przesuwalem do pozycji otwarcia, a on byl tak zasyfialy ze sie sklejal i nie wracal do pozycji zerowej - czyszczenie pomoglo. Teraz natomiast nie pomaga (egr chodzil jak przecinak ale i tak go wymylem) ... z tym ze nie wiem czy rzeczywiscie chodzi o egr. W przeszlosci jak odcinalo mi turbo i byl tryb awaryjny to zawsze zostawal slad i na kompie mozna bylo odczytac, ze to wlasnie egr ... teraz komp nie pokazuje nic 🙁
  9. Dzieki za wskazowke bo o tym nie pomyslalem. Ogolnie to mam problem z egr-em. Raz w roku go wyjmuje na czyszczenie ale glownie szwankuje czesc mechaniczna, jak otworzy to nie wraca do pozycji ... tylko, ze zawsze odcinalo przy tym turbo i dlatego nawet o tym nie pomyslalem. Przeczyszcze zobaczymy.
  10. Nie mam jak podpiac kompa w czasie jazdy. Chodzilo mi bardziej o podpowiedz czy moga byc sytuacje auta z kluczykiem i nie odcinania turbo, a jesli tak to jakie ewentualnie. Moze ktos sie kiedys spotkal z podobnym przypadkiem...
  11. Nie zawsze sie pojawia przy odpaleniu, rzadko bym nawet powiedzial ale sie pojawia. To wyglada ewidentnie na brak styku ... ale przeciez powinno odcinac turbo. Wyjme jakis czujnik, turbo nie chodzi. Brak styku powinno byc rowne braku turbo. Auto nie wykazuje zadnych reakcji na pojawiajacy sie blad, nie zauwazylem zadnych objawow. edit: autko z kluczykiem pojawia sie przez ok 10% czasu kiedy samochod jest wlaczony
  12. Witam Mam maly problem z moja Vectra. Pojawia mi sie auto z kluczykiem, wystepuje to bez zadnych regul, na zasadzie brak styku gdzies, pojawia sie na kilka, kilkanascie sekund, czasem na 2-3 minuty, nigdy dluzej, tak samo jak sie nie wiadomo skad pojawia tak samo szybko znika. Potrafi sie zapalac na 30 sekund, gasnac na 30 sekund tak przez np 5 minut. Pojawia sie przy odpalaniu, jak jade wolno po dziurawej drodze czy jak wale 150km/h na autostradzie. Najdziwniejsze jest to, ze auto nie przechodzi w tryb awaryjny - na tempomacie nie odcina tempomatu, jadac na 2 tysiacach obrotow moge bez problemu docisnac do 4 tysiecy obrotow, na autostradzie jadac 160 nic sie nie dzieje jak autko z kluczykiem sie pojawia. Zawsze myslalem ze autko z kluczykiem = tryb awaryjny i odciecie turbo ... u mnie turbo sie nie odcina. Niestety nie znalazlem podobnego przypadku na forum stad prosba o pomoc. Uprzedzajac pytania komp nie pokazuje zadnych bledow i nie mam mozliwosci podlaczenia kompa w trakcie jazdy. Teoretycznie jezdze juz tak 3 miesiace i momo ze nic sie nie dzieje, zaczyna mnie powoli irytowac to, ze nie wiem o co chodzi. Autko Vectra C 2.2 DTI 2003 Pozdrawiam
  13. ms84

    Normfest DC980

    Wiem, widzialem go. Problem mam z tym co napisalem, mianowicie tam jest turbo od razu, a niby jest to nie zalecane (uzywanie takich srodkow prosto na turbo), no logike bardziej pasuje od strony przepustnicy. Dlatego pytam ... moze ktos uzywal czegos podobnego 😉
  14. Witam Mam takie banalne pytanie (niestety nie dla mnie😪). Wymontoalem i przeczyscilem sobie egr bo sie blokowal po otwarciu i autko z kluczykiem wyskakiwalo. Teraz jest ok ale chcialbym przeczyscic troche dolot. Jestem za krotki zeby rozebrac wec wyprobuje powyzszy srodek. Pytanie tylko, w ktorym miejscu mam wlozyc wezyk i psikac ? Ogolnie z google wychodzi, ze do rury za przeplywomierzem ale tam turbo od razu i nibi nie mozna tego psikac na turbo ... drugim miejscem jest przeplywomierz (po zdjeciu rury od intercoolera) ? Ktos uzywal podobnych srodkow ? Pzdr
×