Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jawor10

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About jawor10

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    signum 1.9 cdti 150km

Recent Profile Visitors

48 profile views
  1. Witam Niestety miałem spotkanie z metalowym słupkiem parkingowym cofając i uszkodziłem prawe drzwi. Pytanie do was co lepiej robic kupic drzwi w kolorze czy malowac inne?? Te raczej nie nadają się do regeneracji. Mój kod lakieru to z398 niestety nie mogę znaleźć dostepnych wersji kolorów bo są zielone na allegro ale ludzie nie znają kodów jeden sprzedawca powiedział mi ze ten kolor zielony byl tylko jeden ale czy to prawda?? Posiada ktos jakis spis kolorów jaki występował w vectrze c, signum?? Czy idzie dobrac tak drzwi zeby nie bylo widac zbytnio różnicy??
  2. Nie. Złącza op-com niestety też nie więc będę musiał znaleźć kogoś kto mi to podłączy ale nie wiem kiedy znajdę na to czas... Zakupiłem jedynie zaślepkę z dziurami którą założę może w środę i zobaczę odrazu jak porusza się ten grzybek o którym mówisz. Przegonie go tez wczesniej po autostradzie morze to dpf sie przytyka. Dzięki za rady dam znać jak znajdę przyczynę.
  3. Czyli trzeba ponownie go rozebrać i wyczyścić elektromagnes?? Można jakoś sprawdzić jego działanie bez rozbierania?? jak go podłączyć do zewnętrznego napięcia i jak ma się zachowywać??
  4. Witam Jeżdżę już bez klap jakis czas i jak narazie było wszystko ok do dzisiaj, Mianowicie po odpaleniu auta brak mocy i ciężko było mu sie wkręcić na obroty nawet na luzie. Po ponownym odpaleniu było już lepiej ale nadal auto tak do 2500 obr nie jedzie dopiero później wyrywa. Co morze być przyczyna?? przy wymianie kolektora czyściłem egr oraz przepustnice. Brak jakichkolwiek błędów na wyświetlaczu. Czy brak klapek w moim kolektorze mógł spowodować taki stan??
  5. Jestem świeżo po wymianie kolektora na zaślepiony. Zrobiłem dopiero ok 200km. ale początkowe wrażenia pozytywne. Ważne że już nie smerdzi spalinami na postoju. Brak jakichkolwiek błędów ze sterownika który chodzi na sucho. Wyczyściłem przepustnice wraz z egrem do którego jeszcze wstawię podkładkę z dziurami. Auto lepiej zbiera się z dołu. Mam nadzieję ze nie będę musiał już zaglądać do tego nieszczęsnego kolektora którego wymiana jest pracochłonna i dużo z tym zabawy.
  6. Witam Mam pytanie do tyh którzy wymieniali wahacz tylny prosty ( prosty- krótki). Mechanik stwierdził mi że mam wywalone tuleje na bananach które już zamówiłem oraz jedną na tym właśnie wahaczu od strony koła. I tutaj pojawia się problem gdyż nie mogę znaleźć takich tulei a nowy wahacz w sklepie 150zł:/ Jak to w końcu jest trzeba nowy element czy jest możliwość wymiany tych tulei na tym wahaczu. nowy wahacz wygląda następująco
  7. Oczywiście ze z zewnątrz przecież nie w środku. Myślałem tylko ze doradzicie jaki środek i jaką metodą to umyć. Myjka ciśnieniowa zapewne będzie najlepsza w połączeniu z jakimś środkiem do mycia silników. Damy rade...
  8. Ja już w piątek przymierzam się do wymiany kolektora. Mam pytanie co do czyszczenia całęgo syfu który jest osadzony na silniku. Czym czyściliście silnik z sadzy?? lepiej to zrobić przed demontażem kolektora czy po?? Ciężko będzie wyczyścić cały blok wraz z okablowaniem od świec i całą resztą, wszystko po górną listwę paliwową jest w sadzy:/ Doradźcie jak najlepiej będzie to wyczyścić.
  9. Dzisiaj zaglądnąwszy pod maskę w celu sprawdzenia kolektora wydechowego czy to czasami z niego nie wydobywają się spaliny zobaczyłem moje nieszczęsne klapy gdzie jedna z nich drży i podskakuje z czego zapewne wydobywają się spaliny. Co zrobić zęby to unieruchomić na krótki czas i jakoś uszczelnić??, Musze jeździć autem a do wymiany przymierzam się na przełomie 2 tyg. Boje się dawać od góry jakieś kleje zęby nie dostały się one do wnętrza kolektora. Miał ktoś taki przypadek?? Jest obawa ze od drgań może coś się rozlecieć??
  10. A co ze sterownikiem klap. Czy na skutek pracy bez klap komputer nie będzie pokazywał błędów?? Auto normalnie będzie chodziło czy są jakieś skutki uboczne?? Co do egr musze go miec bo mam dpf a to chyba jest wiążące??
  11. Jestem w trakcie zaślepiania kolektora a w tym czasie jeżdżę na takim bez listwy i z przedmuchami na klapkach. Od niedawna borykam się z problemem smrodu spalin w aucie gdy jadę wolno, zapewne to z kolektora . Brak błędów komputera. Pytanie do was czy jest jakaś możliwość chwilowego uszczelnienia tych klap żeby nie śmierdziało i dało się jakos jezdzic dopóki nie ogarnę sprawy z nowym kolektorem i nagram mechanika??
  12. Witam Pytanie do was. Jak zdemontować mechanicznie klapy z kolektora?? Na klapach brak śrub od góry czarne plastiki osłaniające łożysko. Jak wybić te łożysko i czy po jego zdjęciu wyjmę całą klapę do góry?? Dobra po kilku próbach udało się. Okazało się ze na trzpieniu klap jest malutka dziurka przez która wsadzałem drut i wyrywałem całość do góry Pytanie teraz mam takie czy ktoś zaślepiał już klapy w kolektorze po liftowym. Srednica to 18.5mm. Czym warto to zaślepiać śrubami czy lepiej zaspawać?? Jakie uszczelnienie najlepiej użyc po rozpołowieniu kolektora??
  13. Jeżeli to ma znaczenie to Faktycznie moje wina Przepraszam... Posiadam opel signum 1.9 cdti 150km
  14. Czytałem lecz z nich nie wynika dokładnie dlaczego tak ma sie dziać a nie inaczej. Czytając tez inne tematy niektórzy twierdzą iż uszkodzona jest pompa dlatego pytam bo może ktoś powie coś konkretnego, W innych autach z podobnymi systemami bezpieczeństwa taka sytuacja nie występuje.
  15. Witam Proszę o pomoc bo u mnie tez zauważylem powolne wpadanie pedału chamulca przy włączonym silniku na postoju. Podczas zgaszonego silnika pedal twardy ani drgnie. Były wymienianie klocki z tylu lecz nieiem czy bylo tak przed wymianą czy nie. Proszę o pomoc
×
×
  • Create New...