Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pafnuc518

Forumowicz
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

pafnuc518 last won the day on June 12 2018

pafnuc518 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About pafnuc518

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vektra b x20xev ,laguna 1

Recent Profile Visitors

392 profile views
  1. Panowie mam problem ....brakuje mi 1- biegu . Ogólnie wentylator klimy mam uszkodzony wiec opieram sie tylko na wentylatorze silnika ,(chyba ze uszkodzony went. klimy ma jakieś znaczenie do 1- biegu silnika? Sprawa jest o tyle zagmatwana że sprawdzając czujnik s88 - pierwszą faze na zwarciu 2 z 3 nic sie nie dzieje ,gdy sprawdzam 2 i 3 bieg jest ok ale gdy przez przypadek zwarłem 1 z 3 to załącza się 2 bieg tak jak łącząc wszystkie do kupy zgodnie z poradą w 1-poście . Kolejna sprawa to że mam pomieszane z przekaźnikami. Otóż w 2.0 16v nie mam przekaźnika w aucie nr 12 k64 (pole jest puste ) aono jest właśnie od 1 -biegu wentylatora Za to obok akumulatora mam wszystke od 1 -9 a w tym silniku z klimą nie powinno byc nr 8 f67?. Jeździłem bez 1-biegu spory czas ale w upały chyba przez to robiło się za gorąco i spadał mi jeden przewód od chłodnicy aż przez dokręcanie urwał się króciec .
  2. niestety nie ale mam już jakiś typu kropelka z opisem do 80-90 stopni skleje to na sztywno a na to silikonem
  3. Aby nie zapeszyć ale po wymianie membran i przede wszystkim wyczyszczeniu parownika jak na razie ok. Zasyfiony był tak jak by ktoś smoły nalał do parownika .Ladne kilka godziny zajęło usuniecie tego ale teraz parownik podczas pracy jest w końcu docieplony aż gorący a wcześniej tylko cieplutki. Tylko muszę jakoś czujnik temperatury umocować bo nie trzyma się na połączeniu plastiku z metalowym(poksipol nie daje rady po rozgrzaniu) A tak wygląda parownik 3,5 roku ok 45000 tys przebiegu.http:// http:// http://
  4. A wiec węzę wpięte są do dwururki co idzie do nagrzewnicy. Chyba rozwiązałem problem dlaczego termostat pokazywał tak mała temperaturę,,,otóz nie był drożny cienki przewód który wychodzi do zbiorniczka wyrównawczego.Nie wiem czy na 100% bo założyłem najpierw nowy behra a potem ten przewodzik zobaczyłem. Wiec temperatura trzyma ok.88 i nie spada lecz i tak nie rozwiązało mojego problemu z gazem. Na początku wszystko ok nawet podczas agresywnej jazdy i ponad 140 km/h nic nie gasło nic się nie działo tak jak wcześniej ..Lecz już potem gdy ujechałem łącznie ok 60km zaczęły się problemy gaśniecie , nierówna praca praktycznie ni dało sie jechac nal lpg. A i zaświeca się czasami razem z tym kontrolka silnika ''check'' p-130 ''za wysokie napięcie obwodu sensora O2''czyli czeka mnie walka z sondą .... Wystarczy że trochę przejadę na pb kontrolka ginie i na jakiś czas problemy z gazem ustępują Zakupiłem zestaw naprawczy parownika ,zmienię i zobaczymy czy coś pomoże....cicho wieże że ten problem z sonda to przez lpg.
  5. Własnie jest przy kratce (grillu) i gazownik kazał go osłonić i tak zrobiłem plastik plus taka mata na szyby przeciw mrozom i nic to nie dało. Fakt jak te 7 miesięcy temu jak założyłem termostat Wehlera to jak ręką odjął .Lecz podejrzewam że problem też jest w tym że na zimnym jak szybko się rozpędzam to zaczyna się dusić . Albo parownik albo wtryski na zimno nie działają tak jak trzeba.. Zmienie termostat, by była prawidłowa temp. ale muszę zrobić by gaz działał prawidłowo .W starym stagu nie ma problemów takich, Nie możliwe że jak jest temp.85 to już instalacja nie wyrabia na wyższych obrotach a jak trzyma 88-90 to jest ok. kolejna sprawa dlaczego ten sam termostat w jednym silniku trzymał równe 90 a w drugim nie całe 80?
  6. Witajcie , Otóż problem wrócił ,czyli wraz po szybszej jeździe zaczyna prychać i gasnąć na wolnych obrotach. Wcześniej idąc za myślą gazownika ze przy szybszej jeżdzie za szybko schładza się parownik i to jest wina wiec wymieniłem termostat Wehlera (pomógł na jakieś 7 miesiency ). Co więcej skoro ze mam drugiego opelka tylko że vectre z takim samym silnikiem wiec podmieniłem termostaty by zobaczyć co się dzieje.Termostat Wehlera niby uszkodzony w drugim aucie rzeczywiście pokazuje tem. ok 85 ale dla staga starego to nie przeszkadza i wszystko ok.Ale już termostat z vectry który trzymał równe 90 stopni założony do astry z problemowym brc pokazuje na blacie tylko ok 80 (w vectrze równe 90). Puki się jedzie max 120 delikatnie ok ale jak już powyżej to zaczyna parchać i gasnąć i tak już zostaje. O co kaman? Przypomnę ze na bp wszystko ok. Czy brc są tak wyczulone na temperaturę i muszą mieć stałą ?Instalacja ok 3,5 roku .Przychylam się do zregenerowania parownika . Ciekawe dlaczego ten sam termostat w jednym aucie ładnie trzymał 90 a w drugim juz 80-90?
  7. Trochę czasu minęło ale na ta chwile problem rozwiązany .Prawdopodobnie winny był termostat bo parownik się za szybko schładzał i dlatego gasł po szybszej jeździe. Tylko dziwne jaki to miało wpływ na odpalanie na zimnym silniku? skoro jeden wtrysk troche przepuszcza? Założyłem Wahlera termostat i temp trzyma ładnie ok 89 stopni a stary cały czas 85 ale to i tak lepiej bo nowy wadliwy maxgera 80 . Wiec po założeniu poprawnego wszystko jak na razie jak ręką odjął .
  8. to spróbuj jeszcze raz rozłączyć aku na jakiś czas i sprawdź czy przypadkiem gdzieś jakaś wtyczka obruszyła się (nie łączy od jakiegoś czujnika ) i poprawność wszystkich kabelków na klemach
  9. ale sprawdzane na dwóch autach i te parametry się różnią od siebie a jak pisałem ten z zakładki ''silnik'' jest zgodny z tym co pokazuję na desce rozdzielczej.
  10. Panowie sprawdzałem w astra -g i vectra -b , otóż dlaczego temp. cieczy chłodzącej w zakładce ''silnik '' i dalej w blokach pomiarowych jest inna niż w zakładkach ''zestaw wskaźników'' czy w samej astrze jest jeszcze parametr ''moduł chłodzenia'' .? Każdy wynik jest inny a najbardziej wiarygodny jest ten z ''silnik'' bo na zimnym silniku przy 24 na zewnątrz pokazuję 20 stopni a ''zestaw wskaźników'' 70 czy ''moduł chłodzenia'' 50??
  11. diagnoza jest taka ze może też parownik daje ciała bo psikając pianą w kruciec od podciśnienia rzadko ale są bąbelki.Pan spec aż się dziwił że parownik czy wtryski przy takim przebiegu mogą już dawać d.upy. Kazał jak na razie zmienić termostat bo przy szybkiej jeździe za szybko spadała temp. Ale oczywiście kupiłem jakiś max-gear i jeszcze gorszy niż stary . Ale coś czuję że muszę reanimować parownik.lub ten wtrysk.
  12. toś Ty prorok jesteś ))) Właśnie u mnie taki zestaw i styczniu się gwarancja zakończyła na blacie 38 000 km i jeden wtrysk puszcza i podejrzenie że parownik tez daje ciała. Przez porażkę mojej brc z takim przebiegiem kontra stag dużo straszym aż zaczynam inaczej patrzeć na bociany pod maską)))
  13. filtr odmy by nie zapychało tej rurki od oddmy co idzie z dołu silnika i by olej nie wywalało na przepustnice. Nie jest to fabryczne i od czasu do czasu np. benzi ekstrakcyjną przepłukać należałoby.
×
×
  • Create New...