Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kgoka

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kgoka

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra 2008 1.9 CDTI 150KM
  1. dokładnie miałem identycznie jak ty. problem pojawił się po wymianie dwumasy i sprzęgła + nowy wysprzęglik. Wycieku nie było z niego widać ale bardzo delikatnie popuszczał płyn - układ się zapowietrzał i kolejne odpowietrzania na krótko przynosiły poprawę - potem znowu to samo - pedał potrafił zostać w podłodze, szczególnie po dłuższym dohamowywaniu aż do zatrzymania. Pomogło ASO i nowy wysprzęglik. Od 120tyś km jest odpukać okej.
  2. Dokładnie to samo przeżyłem 3 tygodnie temu. Sterowanie klapami...
  3. To samo było u mnie... Odblokowane pod kompem w serwisie.
  4. W upalną sobotę robiąc 300 km trasę a na dworzu było 34 stopnie, na odcinku autostrady przy prędkości około 160-190 temperatura na bc dochodziła do 105 stopni... Dziwi mnie natomiast ze wskazówka w tym momencie pokazywała około 93... Skąd tak duża rozbieżność?
  5. Zdecydowanie wysprzęglik Dokładnie to samo było u mnie.
  6. U mnie było podobnie. Niestety wysprzęglik. Droga zabawa ale u mnie jedyna skuteczna.
  7. Może komuś się przyda. Panowie, dopiero dzisiaj udało mi się ustalić dlaczego nie działało mi otwieranie szyb z pilota. Domykanie natomiast chodziło idealnie. Po podłączeniu techa okazało się, że akurat tą funkcję mam zablokowaną - po włączeniu działa jak powinno, szyby pilotem można otworzyć i zamknąć bez problemu. Pozdr
  8. Napiszę, może komuś się przyda. Moją usterkę z zapowietrzającym się sprzęgłem udało się usunąć. W pierwszej kolejności wymina płynu i płukanie układu do czysta - nie pomogło na dłuższą metę. potem, pompka sprzęgła - wymiana na nową - lekka poprawa ale generalnie dalej to samo. W grudniu wymieniałem dwumasę, ze sprzęgłem i wysprzęglikiem więc wysprzęglik jako nowy wogóle wyeliminowałem. Natomiast w piątek wysprzęglik LUK poprzednio zamontowany poszedł do wymiany na oryginał. Koszty spore - z wymianą prawie 1200 zł brutto ale problem został rozwiązany. Dzisiaj wszystko chodzi jak trzeba. Poprzedni poszedł do reklamacji. Dodatkowo udało mi się przed wymianą zauważyć, że na każde przejechane 1500 km ubywało płynu w zbiorniczku - jakieś 50ml więc nieszczelność była pewna. Przepuszczał wysprzęglik.
  9. Jak to serwis stwierdził - dostała za dużych luzów i nie działała tak jak powinna. W szczegóły nie wchodzę - wymontowali, zapakowali i wysłali do dostawcy w ramach reklamacji. Jako, że LUK nie zastrzega sobie, że tego koła nie powinno się montować w dth to że tak powiem ich problem. Faktem jest, że nowa część wytrzymała 16 tysięcy kilometrów - 2 miesiące... Auto użytkowane głównie na długich trasach - śląsk - mazowsze - pomorze. Po wymianie na Sachsa, natomast przed założeniem nowej pompy sprzęgła ustała jeszcze jedna uciążliwość: Przy zakładaniu biegu auto podjeżdzało około 2 cm do przodu lub do tyłu jeśli wbijałem wsteczny - oczywiście na wciśniętym do oporu sprzęgle. Nie wiem czy to powód dwumasy czy czegoś innego ale teraz działa jak powinno.
  10. No i zgodnie z przewidywaniami kolegów dwumasa LUKa faktycznie wytrzymała... Silnik dth, Luk zalozony dwa miesiace temu, przejechane przez ten czas 16,5 tysiaca km. Zmienione na Sachsa wczoraj i zobaczymy co sie bedzie dzialo. Przy okazji, jakby ktos mial problem z zapowietrzającym się sprzęgłem... U mnie sie zaczeło nakpierw w dłuższych trasach, potem pedał w podłodze zaczął zostawac po przejechaniu kilku km w mieście, a po nocy bezpośrednio po odpaleniu było ok. Do wymiany poszła pompa sprzęgła. Założyłem TRW. Jak na razie wszelkie objawy ustały.
  11. A ja powiem tak - ostatnio zdecydowanie dużo jeżdzę - w granicach 7-9 tysięcy kilometrów miesięcznie. Trasy - Mazowsze - Śląsk, czasami Gdańsk. Zima w mieście - non stop niedogrzany silnik - około 12 l / 100 km Trasy: jak mi się mocno śpieszy i warunki pozwalają w nocy - 525 km, 4g 30min, spalanie 7,2 l/100km - mocno dynamicznie ale v max 180. Na spokojnie najniżej udało się zejść do 5.9 l/100 km - nigdy mniej - jazda spokojniejsza v max 160 na tempomacie przez większość trasy. auto to vc 2008 z dpf - przebieg 133kkm. Generalnie jakoś tak mam wrażenie, że różnica pomiędzy spalaniem przy prędkości max 160 a 180 na dłuższej trasie jest już w granicach 0.8 l/ 100km. 200 i powyżej to już totalny wir w baku i kompletnie nieopłacalna jazda z punktu widzenia stosunku czasu przejazdu do kosztów.
  12. Poprosiłem o zamienniki, bo fakt za oryginał krzykneli 7000. Koło dwumasowe - 1200 sprzęgło, docisk + tarcza - 770 łożysko hydrauliczne - 410 i na moje życzenie olej w skrzyni biegów - 110 zł robocizna - 800 w sumie 3300 brutto zdecydowanie teraz nic kompletnie nie drga, nie huczy itp. zupełnie inne auto.
×
×
  • Create New...