Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wujek Wojtek

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Wujek Wojtek

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Opel Vectra b 2.0 DTI
  1. Witam mam pare pytan dotyczacych mojej Vectry b 16v 2.0 dti 96.r (74Kw) czy z uszkodzonym czujnikiem polozenia wału.... i z czujnikiem oleju (w misce olejowej) Viki odpali?? a teraz dalcza czesc przelecialem cale forum (i nie tylko te) i nic nie znalazlem konkretnego. ;/ jechalem viki i wpadlem w yboje amortyzatory siadly az trzasly przejechalem z 300m i samochod zaczol szarpac i zgasl. wszystko sprawdzalem pompa paliwo podaje az do wtryskow ale silnik ni mruknie , nie zapowietrza sie, tez przelew wymienialem na caly nowy wezk + trojniki.sciagalem caly kolektor ssacy i czyscilem wraz z egr-em do filtra paliwo tez dochodzi (sprawdzalem na przezroczystym wezyku) rozebralem polowe viki z mysla ze znajde przyczyne ale nic to mi nie dalo;/ moge dodac ze jak zgasla to po kilku kilkunastu probach zalapala ale na chwile i nie chciala wejsc na obroty 3 tysie to byl max a przed usterka bylo normalnie. rezerwa tez mi sie nie palila mialem(mam) ok 20 litrow w baku , filtr zmieniam czesto(paliwowy) niekiedy az za czesto a moze byc jakis czujnik we wtryskach ktory bedzie blokowal wtrysk paliwa do cylindrow?? z zawodu nie jestem mechanikiem chodz lubie sie bawic w takie naprawy i jakotkie pojecie mam ale tez nie o wszystkim wiem:) a moge dodac ze silnik odpale na plaka i dopoki psikam nim to silnik "pracuje" aczkolwie nie mozna nazwac tego tak do konca paca;/ posty typu wez samochod do mechanika niech podlaczy kompa malo mnie ratuja bo do pierwszego lepszego mechanika mam ok 16 km wiec szukam usterki na wyczucie i metoda prob i bledow:)
  2. wlasnie oto chodzi ze bym z checia pojechal na badanie kompem ale niestety najpierw musze cos zrobic zeby tam dojechac moja viki:D
  3. witam mam problem z moja viki ogolnie to problem zaczol sie w tamtym roku w maju, moja viki nie ma mocy nie chce sie zbierac jak dawniej po podlaczeniu u mechanika wyskoczyl blad zaworu odciecia paliwa i swiec zarowych, z tym pierwszym moglem cos zamieszac i nazwac po swojemu:) i od maja az do grudnia moja viki stala bo ja bylem za granica,po powrocie jezdzilem niam tak az to zeszlego tygodnia bez mocy bo nawet nie mialem czasu popatrzec co tam sie dzieje, i stalo sie cos jeszcze dziwniejszego bo w mojej viki przy odpaleniu na zimno zapala sie check engine i pali sie przez jakis czas po czym gasnie sam ale przez ten czas silnik pracuje nierowno jak sie nagrzeje pracuje normalnie. od tygodnia viki ma jeszcze wiekszego mula obroty wchodza jej na 3 tys. z wielkim zalem i nie idzie wyzej. auto nie chce jechac nie ma sily sie rozpedzic niewielkie wzniesienie sprawia jej problem. przeplywke zprawdzalem jest ok , cisnienie niby tez jest ale mam wrazenie ze mnmiejsze niz wczesniej. i ze przewody od podcisnienia maja jakas ciecz w srodku nie sprawdzalem co to za ciecz:) poprosze o szybkie porady co to moze byc i gdzie to znajde z czesciami zamiennymi nie mam problemu bo mam 2 viki kompletna ale z walnieta popa wtryskowa:)
×
×
  • Create New...