Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

orxech

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About orxech

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 04/24/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice
  • Zainteresowania
    Sztuki Walk, Gastronomia, Rynek walut

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 v16 + lpg
  1. zrobilem na nim 60tys km. w sumie taki kupilem, ciagle szukam ale z racji faktu ze nie umiem znalesc watku zalozylem nowy temat. znalazlem watek. Wychodzi na to ze przy wysokich obrotach rurka z bagnetu musiała sie lekko przekrecic.... Jak wroce do PL to daje do mechanika by to zreobil. Wiem tez ze nawet jesli zje mi bagnet to tez nic mi sie nie stanie bo jest zamontowane sitko. Przepraszam za zasmiecanie ale nie potrafilem szukac. Dziekuje za pomoc.
  2. Witam. Problem nastepujacy Wyciagam bagnet by sprawdzic olej. Olej w normie ale bagnet uszkodzony. VB 2.0 sedan po lift 99r. + lpg stag4 -Silnik pracuje równo - na benzynie czasem sie "zadławi" czyli straci na chwile moc/szarpnie/zamuli (wina pompy paliwa- ale jeszcze zyje) -Obroty nie faluja - Brak błedów na komputerze - Brak jakichkolwiek stuków pod maska - oleje i filrty wymieniane regularnie co 10tys (ostatni raz w sierpniu) - Poziom oleju sprawdzałem 2 dni temu i wtedy bagnet był w stanie idealnym Jedynie co zrobilem to tydzien temu przyjechałem do Niemiec. Tutaj kolega |madry| mi do
  3. Wstyd się przyznać ale okazało się ze to bezpiecznik z nawiewu a ja głupi sprawdzałem bezpieczniki z wentylatora 30 amperowy.... A to drugi z prawej strony 10A.... Ale i tak coś było nie halo po przelaczeniu nawiewu na max zimno bez klimy bezpiecznik strzelal(przy włączonej klimie też). Dałem 15 amperowy to się dosłownie stopil i wtopilem w gniazdo. Teraz jedna nóżka mi została w gnieździe . Wyciąglem i Wydlubalem co się dało. Udało mi się włożyć bezpiecznik 10A. Ale nie do końca tak jak powinien siedzieć . Co prawda spełnia swoją funkcję. A wcześniejszy problem z paleniem bezpieczniika po pr
  4. Zrobiłem.jak mówiłeś, działa na kablach. Więc Kupiłem nowy przekaźnik, wymieniłem ale nie usunęlo to awarii nawiewu. Pod maską mam identyczny przekaźnik więc na chwilę je zamieniłem i dalej nic Bardzo proszę o pomoc
  5. Witam. Podepne się pod temat. Vb sedan po lifcie 99r. motor xe20xev Nawiew manual z klima. Wczoraj rozciekl mi się zawór nagrzewnicy. Po całym dniu walki wymieniłem dziada. Po czym odpaliłem auto i jak upewnilem się że wszystko gra odpaliłem nawiew. Na mają grzanie, powietrze aż parzylo, przekrecilem pokrętło na zimne powietrze i przestało wiać. Od tego momentu nawiew umarł na zimnym ciepłym, klimatyzacji i każdej takiej konfiguracji. Bezpieczniki działają, nie wiem jak sprawdzić przekaźniki ale robiłem roszade na nich i nic. Za to gdy przyłączam w stacyjce na zapłon to słychać Charakte
  6. witam jeden mechanik stwierdził że musze wyczyścić przepustnice bo jest zasyfiona i zrobić adaptacje przepustnicy drugi mechnik powiedział że można by wyczyścić ale zaraz znowu bedzie bródna trzeba by jakieś coś zamontować zeby nie syfiło przepustnicy. i że adaptacji przepustnicy w tych autach nie ma. Viki B sedan silnik 2.0 x20xev. Mam uszczelke, chce sam wyczyścić przepustnice, czytałem na różnych forach że nikt nie robił adaptacji bo sprawe załatwia komputer pokładowy po 200km. Dlatego pytam KTO MA KUR*** racje ?!
  7. O mocowanie plastikowego progu na Zewnątrz auta w wersjach poliftowych.
  8. Przepraszam silnik 2.0 benzyna.
  9. Kupiłem Sobie autko , dużo jeździłem aż nagle listewka odleciała z prawej strony i tylko na wkrecie się trzymała Okazało się że 3/4 głowek z kołków przegniło... a kołków z dołu już nie było. Rdze usunołem i zabezpieczyłem sam bo to i tak listwa pokryje. U pewnego gościa widziałem podobny problem bo listwe też nie miał ale na kołkach wystających z progu miał jakieś czarne nakładki guma lub plastik, za szybko jechał bym dojrzał dokładniej. Moje pytanie następujące cóż to za cudo ? Bo kołeczki bede zmawiał i mysle sobie tak , że uchwyty do mocowania progów mogą nie trzymać gdy łebek od kołka
  10. nie mam klimatroniku. Czyli prawdopodobnie pompa ABS ( prognoza niedlugiego zgonu?) i czy mozna jakoś się do tego upewnić ? Powiem tak, wole być przygotowany, upewnic się że przez to nic innego się nie stanie I przede wszystkim ! Co dokladnie zgrzyta i czemu ? Na poczatku bałem się że pompa paliwa pada lub układ ale troche się uspokoiłem.
  11. Witam nie umiem znaleść żadnego postu na forum o tym. Włączam zapłon słysze pompe paliwa i po chwili zgrzyt, znowu pompe i cisza. Odpala normalnie bez problemu. Vectra B silnik 2.0 16V 1999r benzyna + lpg roczne Jakieś koncepcje ? wysylam zdjecie silnika bo nie jestem pewien czy to x20xev http://www11.zippyshare.com/v/29657162/file.html
×
×
  • Create New...
UP