Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

anchmu

Forumowicz
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About anchmu

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Signum 2003 2.0 T Z20NET (LPI - VIALLE)

Recent Profile Visitors

718 profile views
  1. Witam

    Znalazłem Twój wpis

    "zmieniając radio z np ncdc na operę trzeba wymienić podstawkę anteny na dachu i nie jest to jakaś teoria tylko praktyka.. może wypowiedzieć się kolega gorg82 który kilka lat temu zrobił swapa z ncdc2013 na Operę delphiego i przez 3 lata nie łapało mu wielu stacji radiowych zwłaszcza po za miastem, a jak mu w piątek wsadziłem podstawkę od poliftowego radia to jak ręką odjął.. łapie wszystkie stacje, także po za miastem.."

    Mam u siebie zmienione radio na Operę. Wiem że problem z anteną jest tego typy że w przedlifcie zasilanie wzmacniacza antenowego idzie oddzielna żyłą, a w polifcie zasilanie jest tą samą żyłą (tzw. phantom). Ostatnio zmieniłem antenę na taka z polifta, ale nie oryginał od Opery, tylko taką z GPS i GSM (chyba od DVD 90, lub CD70). Zasilanie do wzmacniacza antenowego dochodzi, bo sprawdzałem, sama elektronika w środku ładna, bez korozji. Błąd przerwy na wyjściu AA nadal jest w EHU, a samo radio też lubi zgubić stację. Powiedz czy do radia CDC 40 musi być dedykowana antena (tylko taka co występowała z tym radiem), a może powinna być z polifta ale bez GSM i GPS, np. od CD30 ? 

    Poradź bo mnie szl....g trafia, próbowałem tez antenę "chińczyka" ale to już całkowita porażka.

    A może masz "na zbyciu" jakąś pewną, działającą antenę do Opery?

    Pozdrawiam

    Andrzej

  2. proszę W0L0ZCF4831083467
  3. Czy Lesjofors robi sprężyny do przedlifta w wersji standart? W katalogu niby podaje numer 4063492, ale w opisie jest "Chassis no. from 41048790- To będzie pasować do modelu z 2003 roku? (wersja standard) A widzę że jest jeszcze 4063491 i ta jest do numeru nadwozia 41048789, ale nie do mojego silnika. Kurde, ale młyn. Moje auto to Signum 2003 rok 2.0T, zawieszenie standardowe, proszę o pomoc w doborze sprężyn Lesjofors.
  4. Oryginały, czy PLCC2, te "współczesne"? Bo niby oryginały to 4500-14000. Jeśli faktycznie nie będzie ciemno to OK. Tylko wolałbym jednoznaczną i konkretną podpowiedź od kogoś kto wstawił. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Wstawiłem "zwykłe" PLCC2 niebieskie. Sposób lutowania widać na fotce, na drugiej efekt końcowy, jest zadowalający.
  5. Takie Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  6. Jesteś pewny że nie będzie za ciemno? Oczywiście mówimy o GID-dzie, tym nowym, który na podświetleniu ma 10 LED-ów. Stary ma chyba 46, to jest różnica. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  7. A powiedz, montowałeś już taki wyświetlacz? Bardziej interesuje mnie jakie LED-y zastosować, o jakiej jasności świecenia. W oryginale są OSRAM-y PLCC6 3528 (LA G6SP-DAFA-24-1) o jasności 4500...14000mcd, czyli bardzo jasne. Wstawiając PLCC2 3528 nie będzie za słabo świecić? One mają 700 - 900mcd Jakie Ty wstawiłeś i jaki jest efekt?
  8. Przyłączam się do pytania, a może już sam zrobiłeś, pochwal się.
  9. Eeeee, noooo. Oryginał to ja wiem ile kosztuje. Bardziej myślałem o sprężynie ze "sklepu metalowego". Ktoś tutaj pisał że podpasował. Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  10. Raczej zwoje powinny być równomierne rozłożone. U mnie też jest jak u Ciebie. Zastanawiam się jak "zregenerować" tą sprężynę. Gdzieś czytałem że ktoś to robił, ale nie pamiętam gdzie. A może samą sprężynę można podpasować? Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  11. Chciałem dorzucić swoje "trzy grosze" w temacie termostatu i temperatury silnika. W zimie 2017 stwierdziłem uszkodzony termostat (przepuszczał od razu). Po lekturze forum pokusiłem się na Polski zamiennik firmy Mera. Trzymał w trasie 78 stopni w zimie, potem latem niby było Ok, jakieś 83. Temat powrócił w zeszłym roku po nastaniu przymrozków, temperatura w trasie 77 - 78. Zdecydowałem się kupić "markowego" Wahlera. I co? I dalej temperatura w trasie spadała do 77 - 78 stopni, w mieście 80 - 81. Dużo by pisać jakie robiłem kombinacje. Ostatecznie wymieniłem czujnik temperatury "wody" i eureka, wszystko wróciło do normy. Jeśli macie u siebie jakiekolwiek wątpliwości co do temperatury płynu chłodzącego, to sprawdźcie sobie ten czujnik. Najprościej to rano, po długiej przerwie porównać wskazania temperatury zewnętrznej i wskazania temperatury czynnika chłodzącego w ukrytym menu. Obie wartości powinny być jednakowe (no może 1 stopień różnicy), u mnie było 6. Sam czujnik wymienia się banalnie, nie ma potrzeby spuszczać płynu, wystarczy nasadka 19 taka przedłużana jak do świec. Koszt też minimalny od 20 do 40 zeta w zależności od firmy. Oryginalnie zamontowany był Delphi 15393755.
  12. Tak, zeszło. Sam klawisz od "blokowania szyb" faktycznie jest przymocowany bezpośrednio do płytki, ale po podważeniu płytka wychodzi. Wyczyściłem miejsca styków (chociaż nie było widać zanieczyszczeń) i regulacja "odżyła". Teraz działa bez jakichkolwiek kombinacji klawiszowych, przyciskam w każdym kierunku i działa od razu. Polecam wykonać każdemu kto ma problemy z regulacją.
  13. Oczywiście mówimy o tym panelu z e zdjęcia. Mówisz podważyć. Jak ją podważam to ewidentnie widać że przytrzymuje ją klawisz "blokowania lusterek". Nie potrzeba jego wyjąć najpierw, jak to zrobić?
×
×
  • Create New...