Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zygmunt 2004

Forumowicz
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Signum Z19DTH 2004r.
  1. Błąd czujnika zderzeniowego

    Witam, mam taki sam problem z tym czujnikiem. Dokładnie też jest to czujnik lewy przedni. Op-com mówi że jest za niskie napięcie na tym czujniku. Myślałem że jest to wina czujnika. Kupiłem drugi na alledrogo podmieniłem ale nic to nie dało. Dalej świeci jak świeciło. Ostatnio wgryzłem się bardziej w diagnostykę tego problemu w zakładce 'programowanie'- chciałem wyłączyć brzęczek zajętości fotela. Zdziwiłem się jak zobaczyłem komunikat który brzmiał mniej więcej tak: Airbag ECU locked. Programming is not possible. Nie wiem czemu jest zblokowane programowanie tego sterownika....w tej zakładce jest również opcja kasowania sygnału wyzwolenia (lub coś takiego) ale nie wiem do czego to jest.....domyślam się że być może sterownik zapisał crash po stłuczce- wiem że autko było lekko uderzone w lewy przód i być może dlatego świeci ten czujnik......może jest ktoś bardziej kumaty w te klocki. Nie ukrywam że schemat instalacji dochodzącej do tego czujnika jak i sterownika Airbag był by bardzo potrzebny. Poproszę o taki jeśli jest to możliwe....kolego matevrs daj znać jak usuniesz usterkę...pozdrawiam i czekam na jakieś info
  2. Czyszczenie EGR w Z19DTH

    Witam, Moja sprawa z EGR wygląda następująco: Błąd P0400-04- Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego. Sprawdzane OPComem. Autko jeździ jak powinno: nie muli do 2 tyś, nie szarpie. Ale błąd świeci na desce. Mam zaślepke fiatowską i DPF. Po własnych doświadczeniach wiem że problem jest natury elektrycznej a nie mechanicznej gdyż przy zakładaniu w/w zaślepki egr był czyszczony. Moje pytanie brzmi- jakie powinno być napięcie zasilające EGR? Ma ktoś może schemat instalacji do Vectry C/Signum z silnikiem 1.9 CDTI? Czy wtyczka do EGR odpowiada tylko za EGR czy też pośrednio przesyła napięcie dalej? Gdzie idzie przewód od EGR? Z góry dziękuję za porady i pozdrawiam
  3. VC HB 2003 - wymiana czujnika uderzeniowego przód

    Witam, mam podobną sytuację z tym czujnikiem, ale nie wiem jak się do niego dobrać...próbuowałem od przodu auta go odkręcić ale nie dało rady. Czy aby go wymontować należy wyjmować aku i jego obudowę? i wtedy dopiero od d...y strony go wyjąć? Robił to ktoś z Was już może? Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  4. car pass

    Witam, ja również staram się o uzyskanie kodów. Z autem które zakupiłem w zeszłym roku otrzyałem jedynie certyfikat zgodności. Po chwili studiowania tegoż dokumentu uświadomiłem sobie że jest w nim zawarty kod dilera samochodowego gdzie trafiło autko z fabryki. Napisałem mejal do GM Polska z prośbą o Car Pass lecz oczywiście odp była że każdy ASO odpłatnie to załatwi. Drugą prośbą którą zawarłem w mejlu była prośba o rozkodowanie tego dilera. W odp otrzymałem adres (Belgia), numer telefonu oraz e-mail. Niezwłocznie napisałem do nich mejla (używając translatora google) i po ok 2h otrzymałem mejla zwrotnego, który zawiera tylko i wyłącznie załącznik w formacie winmail.dat o wielkości 0,76kb. Nie wiem jak go otworzyć i nie wiem czy zawiera on upragniony Car Pass. Czy któs z Was mógłby pomóc???
×