Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Swiezaak

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Swiezaak

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Signum 2.0 T

Recent Profile Visitors

68 profile views
  • Rysu

  1. Dodam, że wciśnięcie pedału hamulca najczęściej usuwa usterkę (na jakiś czas). W abs nie udało mi się zmienić skrzyni na manual, jako jedyny moduł wyświetla komunikat o tym, że nie widzi sterownika skrzyni.
  2. Witam. Problem dotyczy SIGNUM z 2004. Na początku szybka historia samochodu: z 3.0 cdti w automacie zrobił się 2.0T w manualu (najpierw padła skrzynia, po 3 latach silnik) . Przekładka z rozbitego dawcy - europejczyka 2004. Auto kilka miesięcy śmigało bez problemu, pierwsze problemy polegały na tym, że pojawiały się kontrolki poduszki, nie zapiętych pasów i komunikat o awarii asystenta parkowania - w tym momencie nie działało nic z manetek (kierunki, światła, wycieraczki), wyłączało się radio i nawiewy (radio można było odpalić ręcznie). Jak usterka "złapała" mnie jak były włączone kierunkowskazy lub wycieraczki to nie można było ich wyłączyć Ostatnio zauważyłem, że przestaje działać podgrzewanie foteli. Wszystko mijało po kilku, czasami kilkudziesięciu sekundach. Problem odkładałem do czasu gdy auto pewnego dnia nie chciało odpalić - nie działał pilot i pojawiła się kłódka na wyświetlaczu (komunikat immobilizera). Za godzinę wszystko działało bez problemu. Wytypowałem CIM'a - po wymianie na mój stary (wcześniej wymieniłem z silnikiem), który nie sprawiał problemów, problem znikł na jakieś dwa tygodnie. Kupiłem kolejny o symbolu UY (podobno mniej awaryjny), problem nie zniknął. Po podłączeniu OP-COM'a podczas występowania awarii brak komunikacji z modułami: BCM, REC, DDM, PDM, sterownikiem silnika. Ostatnio zabrałem się za instalację od strony kierowcy i jak wypiąłem i wpiąłem kość, która łączy wiązkę deski z resztą (ta pod osłoną przy rączce od otwierania maski) na chwilę się naprawiło (może przypadek). Wydaje mi się, może być uszkodzona szyna CAN. Proszę o opis kości przy cim'ie - który kabel za co odpowiada. Jakiś patent na zweryfikowanie CAN'a Macie może jakieś pomysły, bo pomału mi łapy opadają a mam sentyment do tego samochodu.
×
×
  • Create New...