Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

aro56

Forumowicz
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    signum 2.0T, Z20NET, 300+KM by TurboLPG

Ostatnio na profilu byli

155 wyświetleń profilu
  1. Witam,

    Opony na felgach letnie czy zimowe? Jeśli zimówki to czy można dostać jakieś detale?

    Czy zaciski z tarczami i klockami jeszcze dostępne? Jeśli tak to biorę

    Czy przycik właczania\wyłącznia trakcji dostępny?

    Pozdrawiam

    1. Rafalg

      Rafalg

      witam

      przez tel chyba rozmawialismy, te zimowki musze sprawdzic

  2. Dokładnie tak jak kolega pisze, z tym że nie ja sobie poradziłem tylko koledzy sobie poradzili. Wielkie dzięki za namiary na warsztat i wielkie dzięki za pomoc Panów z TurboLPG.
  3. Wielkie dzięki za informacje.
  4. Problem braku mocy na 1 i 2 biegu niestety dotknął i mnie. Samochód został podpięty prze mechanika pod komputer i pokazywał boost pressure 82-88 kPa na biegu jałowym. Max wartość podczas jazdy 350kPa. - z tego co doczytałem na tym forum i necie max powinno być 0.7bar.barometric pressure "pływał" od -3200kPa do 3200kPA - chyba niesprawnymass air flow mam tylko na biegu jałowym i wynosił 16Kg/hCzy ktoś posiada jakąś dokumentację opisującą zakresy\wartości tych parametrów, albo je zna i mógłby się nimi podzielić? Błędów w komputerze brak. Membrane w turbo próbowałem sprawdzić bez wyciągania poprzez zassanie\wdmuchiwanie powietrza. Nie dało się, więc teoretycznie powinna być ok. Z zaworkami sterującymi WG i DV dziwna sprawa bo według spisu napraw z aso nigdy nie były wymieniane, ja także ich nie zmieniałem, a na turbo i przepustnicy zamontowany jest ten sam 12787706. Zrobiłem test i w wężyk idący do turbo do DV wkręciłem śrubę i zaizolowałem. Różnicy podczas jazdy nie było i żaden błąd się nie pokazał. Ten jeden na przepustnicy na pewno wymienię. Co do drugiego jeszcze się zastanawiam. Czy to normalne, że turbina rozgrzewa się do czerwoności od "deptania" auta na zaledwie 2km? Czy jest może ktoś na forum z okolic gdańsk, tczewa posiadającego opcom'a i auto z silnikiem 2.0t, żeby sprawdzić jeszcze raz parametry i porównać z poprawnie działającym silnikiem? Planuję podjechać na hamownie żeby sprawdzić jak wyglądają wykresy mocy i momentu obrotowego. Na które parametry zwrócić uwagę przy kolejnym podpięciu komputera? Z góry dzięki za pomoc lub sugestie co można\należałoby jeszcze sprawdzić.
  5. Rozrzad w Z20NET

    obecnie 206tys A może jest ktoś kto ma możliwość zmierzenia tego ciśnienia. Dobrze by bylo wiedzieć jakie mniej więcej ciśnienie powinno być. Z góry dzięki za pomoc.
  6. Rozrzad w Z20NET

    Auto mam od kilku lat. Olej zmieniany był już przez mnie wiele razy więc gdyby motodoktorek był zalany przed tym jak go kupiłem to zauważyłbym to przy pierwszej zmianie, a samochód nie przejeździł by bezproblemowo kilku lat.
  7. Rozrzad w Z20NET

    Pomiar robiony manometrem wkręconym w miejsce czujnika ciśnienia oleju. Motodoktor nie był nigdy zalewany. Płukanek nie stosowałem. Możesz napisać coś więcej. Jakiej firmy, czy ma jakiś negatywny wpływ na uszczelki itd.
  8. Rozrzad w Z20NET

    za pierwszym razem był oryginał, później sam ślizg to zamiennik, Teraz ślizg i napinacz jest wstawiony oryginał GM. Problemu bardziej doszukuję się w ciśnieniu oleju. 1.5bar według książki a ja mam obecnie 3.5bar. Przy takim ciśnieniu może być że napinacz cały czas działa na 100% i ślizg jest cały czas napięty. Co do czujnika to on pokazuję tylko jak ciśnienie jest za niskie. Nie monituje jak jest za wysokie.
  9. Rozrzad w Z20NET

    Witam. No i na mnie trafiło ... kolejny raz. Kompletny rozrząd wymieniony we wrześniu 2014 z powodu pękniętego ślizgu. Po 2 m-cach powtórka z rozrywki - dziwny dźwięk. Po zdjęciu obudowy ponownie ślizg w obwodzie wyrównoważającym pęknięty. Diagnoza mechanika: "słabej jakości musiał być". Po wymianie spokój przez 8 m-cy i dźwięk wrócił. Niestety ponownie pęknięty ślizg. Tym razem stoi już u znajomego mechanika. Oprócz ślizgu do wymiany także napinasz w obwodzie wyrównoważającym. Jedyna rzecz, z którą jest coś nie tak to ciśnienie oleju. Na starej pompie niezależnie czy ciepły czy rozgrzany silnik 4.5 bar, a książkowo powinno być 1.5bar. Do tej pory sprawdzone\wymienione zostało: - pompa oleju na inną, wstawiona nowa sprężyna i tłoczek kontrolujący ciśnienie. Na zimnym nadal jest 4.5 bar, po rozgrzaniu 3.5bar. - Pomiar ciśnienia bez turbo. Bez zmian, nadal za wysokie - Wymieniona pokrywa\nakrętka filtra oleju i przy okazji filtr i olej na motul 5W40 - sprawdzona chłodnica oleju - nagrzewa się równomiernie, a termostat działa poprawnie Czy ktoś wie czy jest jakiś inny element regulujący ciśnienie oleju? Czy ktoś mierzył ciśnienie u siebie i mógłby się podzielić jakie miał wartości? Mi do głowy przychodzą tylko 3 możliwości: - druga pompa jest walnięta - co prawda nie widzę za bardzo co w niej mogłoby się popsuć, ale dopuszczam taką możliwość - syf w silniku mimo że olej wymieniany regularnie - nie mam pomysłu czy da się w jakiś prosty sposób go wyczyścić bez rozbierania wszystkiego na elementy pierwsze. Może ktoś już to robił? - ten typ tak ma i ciśnienie na biegu jałowym, rozgrzanym silniku ~3.5bar to normalka Z góry dzięki za wszelką pomoc, sugestie co jeszcze można by sprawdzić.
×