Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MirekGTS

Forumowicz
  • Postów

    187
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O MirekGTS

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra

Ostatnio na profilu byli

280 wyświetleń profilu
  1. To w końcu rolki czy przyciski? Mam przedlifową z poduszką bez dolnej zaślepki, przyciski muszę sprawdzić. Kierownica do obszycia. Przyciski i zaślepka na 99% będą pasować z 4 ramiennej kierownicy. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  2. To lipa bo nigdzie indziej ich nie widziałem. Jak masz kontakt do sprzedającego, a jak nie to daj znać postaram się poszukać i Ci podesłać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  3. Panowie nigdzie mogę znaleźć. Koszyczki w zderzaku przednim są różne w przedlifcie i polifcie? Może różnica jest nie duża i da się dopasować? Zakładam że tył jest bez różnicy bo kształt zderzaka jest taki sam. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  4. Na alledrogo są dostępne. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  5. Rozrządu nie trzeba rozpinać do wymiany kolektor, ale czort ich tak wie co oni tam zrobili. Na pewno nie zaszkodzi sprawdzić. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  6. Z kimś kiedyś pisałem o tym klepaniu w tym wątku. Chyba Hapko , ale już nie pamiętam. Twierdził on że tak naprawdę to skrzynia kleszcze a nie dwumasa i jak skrzynia jest już bardzo wychlastana to może klekotać nawet na sprawnej dwumasie. Czasami pomaga dolanie oleju. Jestem skłonny uwierzyć w tą teorie. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  7. Jakie lampie dałeś na białe podświetlanie od spodu? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  8. Panowie to ile tak naprawdę jest rzeźby, żeby wsadzić maty ze zwykłych foteli do gts'owych? Widzę różnicę w kształcie, ale to jest duży problem podczas instalacji? Trzeba coś docinać, zaginać ryzykując uszkodzenie mat?
  9. Dasz radę jak trochę pojęcia i kilka kluczy. To nic skomplikowanego tylko trzeba mieć trochę cierpliwości, bo ciasno wszędzie. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  10. Według mnie jak masz pewność co do stanu i cena pasuje to bierz. Stan samochodu jest chyba więcej warty niż trochę mocy. Jak będzie Ci mało zrobisz mapę i będzie śmigać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  11. Eh w przedliftowych nie jest prostu otwór z góry na dół, tylko na różnych głębokościach otworu są różne średnicę... To że robi się jajo od pracujących klapek to oczywiste i o tym nawet nie pisze. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  12. :-[ przecież napisałem. Ja też kupiłem korki spustowe do misek, ale okazało się że przedlift ma inny kształt otworów po klapkach. Postanowiłem tego nie rozwiercać bo ściana kolektora od strony głowicy byłaby bardzo cienka i mogłaby pęknąć przy gwintowaniu. Zrobiłem gwint na śruby o rozmiar mniejsze czyli M18. Przez kształt otworu na klapie gwintownik nie wszędzie zrobił gwint, ale do środka sporo kleju i jest szczelnie. Śruby kupiłem zwykle w metalowym, znajomy w robocie na tokarce ładnie nie skrócił i obniżył szczeciokątne łby żeby w razie czego nie przeszkadzały. Lepsze byłyby okrągłe bo jak łeb się źle ustawi po dokręcaniu to kant "wystaje w głowice". Po dokręcaniu i sprawdzeniu szczelności po prostu to co wystaje zeszlifowałem. Nie mogłem znaleźć korków na M18, a z resztą po dawać za śrube 7 zł jak w metalowym jest po złocisza. Nie pamiętam jaki otwór był na dole ale chyba jak w polifcie, tam też dałem jakąś zwykle śrubę. Szczelność sprawdzałem przez ustawienie kolektora śrubami do dołu i wlanie ropy do kanału dolotowego. Przestało przez noc a ropa nie wyciekła więc uznałem że jest ok, a kolektor dziś suchy. Jak coś to pytaj śmiało. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  13. Do przedliftowego kolektora wystarcza M18 z tego co pamiętam. Co prawda gwint nie będzie pełny ale nie trzeba tak bardzo rozbierać otworów a na klej i tak ładnie trzyma Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  14. Przecież to zwykły zderzak GTS i do tego bez hokeja. Uchwyty pod czujniki też można dorobić, wywierać otwory i przykleić uchwyty do czujników. Tylko weź się zastanów czego szukasz chcesz zderzak w kolorze i żeby był jak nowy, tylko weź poprawkę na to że on jeździ na samochodzie minimum 12 lat. Może trafi się coś w ładnym stanie ale cudów nie ma, samochody są do jazdy a nie do trzymania w garażu. Szybciej kupisz i przemalujesz, bo kolor po 12 latach też raczej idealnie pasować nie będzie. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  15. A kiedy ten urlop ?