Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MirekGTS

Forumowicz
  • Zawartość

    218
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O MirekGTS

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra

Ostatnio na profilu byli

495 wyświetleń profilu
  1. MirekGTS

    Wymiana kierownicy - Przedlift na polift

    Ale jak??? Inny kształt poduszki I inny kształt paneli pod przyciskami. Tego nie da się przełożyć do poliftowej kierownicy. Przejściówka to przedlift tyle że z rolkami zamiast przycisków. Jakby nie poduszki i różnice w sterowaniu to prawie wszyscy by mieli poliftowe kierownice. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  2. Tylko on chyba nie ma regulacji pochylenia. A kąt oparcia to kluczowa sprawa jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Tu też dużo zależy do jakiego samochodu kupujemy fotelik. Ale np VC GTS ma bardzo wyprofilowane siedzisko i w większości fotelików rwf dzieciak jest mocno w pionie. Niby I'm bardziej w pionie tym bezpieczniej ale nie ma co przeginać bo jednak dłuższa jazda w takiej pozycji jest męcząca dla malca już nie mówię o tym co się dzieje z jego głową kiedy zaśnie. Właśnie dlatego zdecydowałem się z żoną na kiss dwa plus, fotelik ma bardzo szeroki zakres regulacji. Niby są dostępne podkładki pod foteliki, axkid ma takie w ofercie ale według mnie są stosunkowo drogie a do gts'a to ciągle za mało. Z resztą kiedy sprzedawca i główny dystrybutor na Polskę zaproponował mi używanie ich do góry nogami gdzie nie ma wycięcia stabilizujacego fotelik bardzo zniechęciłem się do tej marki. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  3. Te Recaro to jest w ogóle rwf? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  4. Przy uderzeniu w tył na ogół nie ma tak dużej różnicy prędkości i przeciążenia są mniejsze. Zawsze jest to jakaś statystyka i z niej wychodzi że przy czołówce jest największe przeciążenie. Od siebie polecam foteliki klippan ;-). Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  5. MirekGTS

    Luźna maglownica

    Tylko tu maglownica jest dobra tylko przesuwa się po sankach, więc mi mi trochę szkoda wywalić.Używka nie dość że droga to jeszcze nie ma pewności że będzie lepiej.
  6. Od dłuższego czasu mam problem z stukami w przednim zawieszeniu, mimo wielu prób nie udało mi się znaleźć uszkodzonych elementów. Jednak ostatnio zaważyłem że podczas kręcenia kierownicą maglownica przesuwa się po sankach i jest to zbieżne ze stukami. Dokręcanie maglownicy nic nie daje bo są tam tuleje metalowo-gumowe i guma chyba powiedziała że ma dość, niestety te tuleje są chyba niewymienne. Miał ktoś taki problem?
  7. A Ty juz masz w samochodzie f40 czy będziesz zakładał przy okazji sprzęgła? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  8. MirekGTS

    Hamulce 314 mm i Fegli 16 Vectra C

    Nikt chyba nie pisał wcześniej, więc napiszę. ET 41 to nie wszystko przy 16 calowe stali! Przy okazji zakładanie zimowe zdałem sobie sprawę że mam na samochodzie 3 rodzaje felg. Wszystkie mają et 41 I tą samą szerokość jednak różnią się ilością i rozstawem otworów oraz profilem. Teoretycznie wszystkie pasują na zaciski 314, ale dwie są wyraźnie wklęsłe na otworach przez co do zacisku zostaje dosłownie 1-2 milimetry. Drugie nie są tak wklęsłe na otworach i zostaje około 1cm. Teoretycznie jedne i drugie nie ocierają, ale dla świętego spokoju ciaśniejsze założyłem na tył. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  9. Ja bym zaczął od naładowania akumulatora. Jak rozładowania to mogą różne cuda się dziać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  10. Ma ktoś jakieś doświadczenia z foteliki graco nautilus? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  11. MirekGTS

    Chip Tuning - Diesel

    Tak sobie jeżdżę moja VC już trzeci rok niby nic się nie dzieje ale już nie wydaje się taka szybka jak kiedyś. Może się przyzwyczaiłem może coś powoli zaczyna padać, w końcu 300 tysięcy robi swoje. Pomysłem o jakim programie, ale najpierw chcę się upewnić że auto jest w przyzwoitej formie. Czy wyjazd na hamowni w celu sprawdzenia kondycji silnika ma sens? Zależy mi konkretnych radach że np turbo pada, albo wtryski się kończą. Bo sama informacja że auto ma 130, a nie 150 to żadna informacja. Ogarnięty człowiek da radę coś wywnioskować? Może macie kogoś takiego w okolicach Puław czy Lublina? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  12. MirekGTS

    bi-xenon AFL

    Jak masz przedlift to ta porada niewiele Ci do bo jednak w polifcie jest inaczej. Masz tisa? Trzeba po prostu przeanalizować schematy i sprawdzić czym się różnią. Ja robiłem z h7 na afl, to więcej roboty. Ty już masz czujniki poziomowania więc roboty sporo mniej. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  13. MirekGTS

    bi-xenon AFL

    Jak nie przerobiłeś wiązek to nie ma prawa działać. Masz przedlift czy polift? Jest pożądana forum jak zmienić xenon na alf autorstwa Sigman'a, kilka kabli do podmiany między lampami i uec i będzie działać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  14. MirekGTS

    bi-xenon AFL

    Spoko. Wydawało mi się że jak będę mrygać np na niebieskich ty tylko h1 się odpala, żeby przesłony nie męczyć. Tak gdzieś wyczytałem na forum ale pewnie coś pomieszałem. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  15. MirekGTS

    bi-xenon AFL

    Dobra to już ogarnięte. Zostają dwie ostatnie sprawy. Widzę że muszę wyregulować ustawienia świateł bo każda świeci w inną stronę. Po całym zabiegu robić reset modułów lamp? Bo kalibracja czujników chyba zbędna. I druga sprawa, jak mrygam długimi to od podnosi się przesłona, a chyba powinna się podnosić tylko jak dam manetkę w drugą stronę i włączę długie na stałe. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
×