Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MirekGTS

Forumowicz
  • Zawartość

    214
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra

Ostatnio na profilu byli

420 wyświetleń profilu
  1. Hamulce 314 mm i Fegli 16 Vectra C

    Nikt chyba nie pisał wcześniej, więc napiszę. ET 41 to nie wszystko przy 16 calowe stali! Przy okazji zakładanie zimowe zdałem sobie sprawę że mam na samochodzie 3 rodzaje felg. Wszystkie mają et 41 I tą samą szerokość jednak różnią się ilością i rozstawem otworów oraz profilem. Teoretycznie wszystkie pasują na zaciski 314, ale dwie są wyraźnie wklęsłe na otworach przez co do zacisku zostaje dosłownie 1-2 milimetry. Drugie nie są tak wklęsłe na otworach i zostaje około 1cm. Teoretycznie jedne i drugie nie ocierają, ale dla świętego spokoju ciaśniejsze założyłem na tył. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  2. Ja bym zaczął od naładowania akumulatora. Jak rozładowania to mogą różne cuda się dziać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  3. Ma ktoś jakieś doświadczenia z foteliki graco nautilus? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  4. Chip Tuning - Diesel

    Tak sobie jeżdżę moja VC już trzeci rok niby nic się nie dzieje ale już nie wydaje się taka szybka jak kiedyś. Może się przyzwyczaiłem może coś powoli zaczyna padać, w końcu 300 tysięcy robi swoje. Pomysłem o jakim programie, ale najpierw chcę się upewnić że auto jest w przyzwoitej formie. Czy wyjazd na hamowni w celu sprawdzenia kondycji silnika ma sens? Zależy mi konkretnych radach że np turbo pada, albo wtryski się kończą. Bo sama informacja że auto ma 130, a nie 150 to żadna informacja. Ogarnięty człowiek da radę coś wywnioskować? Może macie kogoś takiego w okolicach Puław czy Lublina? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  5. bi-xenon AFL

    Jak masz przedlift to ta porada niewiele Ci do bo jednak w polifcie jest inaczej. Masz tisa? Trzeba po prostu przeanalizować schematy i sprawdzić czym się różnią. Ja robiłem z h7 na afl, to więcej roboty. Ty już masz czujniki poziomowania więc roboty sporo mniej. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  6. bi-xenon AFL

    Jak nie przerobiłeś wiązek to nie ma prawa działać. Masz przedlift czy polift? Jest pożądana forum jak zmienić xenon na alf autorstwa Sigman'a, kilka kabli do podmiany między lampami i uec i będzie działać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  7. bi-xenon AFL

    Spoko. Wydawało mi się że jak będę mrygać np na niebieskich ty tylko h1 się odpala, żeby przesłony nie męczyć. Tak gdzieś wyczytałem na forum ale pewnie coś pomieszałem. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  8. bi-xenon AFL

    Dobra to już ogarnięte. Zostają dwie ostatnie sprawy. Widzę że muszę wyregulować ustawienia świateł bo każda świeci w inną stronę. Po całym zabiegu robić reset modułów lamp? Bo kalibracja czujników chyba zbędna. I druga sprawa, jak mrygam długimi to od podnosi się przesłona, a chyba powinna się podnosić tylko jak dam manetkę w drugą stronę i włączę długie na stałe. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  9. bi-xenon AFL

    Dokładnie sprawdzaj :D.
  10. bi-xenon AFL

    Eh znów wydatki... Ale przecież po coś są pieniądze ;-). Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  11. bi-xenon AFL

    A tam wogóle to może uec wymienić. Teraz jest gk, tylko nie wiem jaki wsadzić żeby wszytko ogarnął i był pod full opcje, no może bez alarmu bo tego to raczej na pewno dokładać nie będę. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  12. bi-xenon AFL

    No to lipa straszna że poliftowe uec tego nie ogarnie. A co ten csm? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  13. bi-xenon AFL

    Właśnie ustawiłem wariat 4 w uec a tu dalej ksnenon się świeci na dziennych... J Ale byłem zmęczony po całym dniu walki i może coś pomieszałem, jak dziś będzie chwila to rzucę okiem. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  14. bi-xenon AFL

    Już świecą, fotki w moim temacie :-). Nie mogę tylko dziennych na halogeny przestawić. Ale już wczoraj dałem spokój bo akumulator był słaby. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  15. bi-xenon AFL

    Webasta nie mam, czyli można wyciąć zaizolować i zostawić? A jakbym miał bixy i webasto to na który pin to powinno być przepięte ?
×