Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

MirekGTS

Forumowicz
  • Zawartość

    211
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

4 Neutral

O MirekGTS

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dęblin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra

Ostatnio na profilu byli

401 wyświetleń profilu
  1. Chip Tuning - Diesel

    Tak sobie jeżdżę moja VC już trzeci rok niby nic się nie dzieje ale już nie wydaje się taka szybka jak kiedyś. Może się przyzwyczaiłem może coś powoli zaczyna padać, w końcu 300 tysięcy robi swoje. Pomysłem o jakim programie, ale najpierw chcę się upewnić że auto jest w przyzwoitej formie. Czy wyjazd na hamowni w celu sprawdzenia kondycji silnika ma sens? Zależy mi konkretnych radach że np turbo pada, albo wtryski się kończą. Bo sama informacja że auto ma 130, a nie 150 to żadna informacja. Ogarnięty człowiek da radę coś wywnioskować? Może macie kogoś takiego w okolicach Puław czy Lublina? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  2. bi-xenon AFL

    Jak masz przedlift to ta porada niewiele Ci do bo jednak w polifcie jest inaczej. Masz tisa? Trzeba po prostu przeanalizować schematy i sprawdzić czym się różnią. Ja robiłem z h7 na afl, to więcej roboty. Ty już masz czujniki poziomowania więc roboty sporo mniej. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  3. bi-xenon AFL

    Jak nie przerobiłeś wiązek to nie ma prawa działać. Masz przedlift czy polift? Jest pożądana forum jak zmienić xenon na alf autorstwa Sigman'a, kilka kabli do podmiany między lampami i uec i będzie działać. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  4. bi-xenon AFL

    Spoko. Wydawało mi się że jak będę mrygać np na niebieskich ty tylko h1 się odpala, żeby przesłony nie męczyć. Tak gdzieś wyczytałem na forum ale pewnie coś pomieszałem. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  5. bi-xenon AFL

    Dobra to już ogarnięte. Zostają dwie ostatnie sprawy. Widzę że muszę wyregulować ustawienia świateł bo każda świeci w inną stronę. Po całym zabiegu robić reset modułów lamp? Bo kalibracja czujników chyba zbędna. I druga sprawa, jak mrygam długimi to od podnosi się przesłona, a chyba powinna się podnosić tylko jak dam manetkę w drugą stronę i włączę długie na stałe. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  6. bi-xenon AFL

    Dokładnie sprawdzaj :D.
  7. bi-xenon AFL

    Eh znów wydatki... Ale przecież po coś są pieniądze ;-). Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  8. bi-xenon AFL

    A tam wogóle to może uec wymienić. Teraz jest gk, tylko nie wiem jaki wsadzić żeby wszytko ogarnął i był pod full opcje, no może bez alarmu bo tego to raczej na pewno dokładać nie będę. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  9. bi-xenon AFL

    No to lipa straszna że poliftowe uec tego nie ogarnie. A co ten csm? Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  10. bi-xenon AFL

    Właśnie ustawiłem wariat 4 w uec a tu dalej ksnenon się świeci na dziennych... J Ale byłem zmęczony po całym dniu walki i może coś pomieszałem, jak dziś będzie chwila to rzucę okiem. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  11. bi-xenon AFL

    Już świecą, fotki w moim temacie :-). Nie mogę tylko dziennych na halogeny przestawić. Ale już wczoraj dałem spokój bo akumulator był słaby. Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
  12. bi-xenon AFL

    Webasta nie mam, czyli można wyciąć zaizolować i zostawić? A jakbym miał bixy i webasto to na który pin to powinno być przepięte ?
  13. Cześć mam pytanie. Widziałem że przerabiałeś przedlifta z h7 na bixy też to robię tylko mam problem bo pin 25 mam już zajęty i cholerę nie wiem co tam jest wpięte i co z tym zrobić. Przyłożyć gdzieś czy odpiąć i zostawić. Może coś kojarzysz.

  14. bi-xenon AFL

    W końcu zabrałem się za montaż bixów do swojego przedlifta ale mam problem z okablowanie złącza XE2 bo w tisie nie ma opisu pinów do przedlifta, a nie wiem na ile zgadza się z poliftem. Będę zakładał UEC o oznaczeniu GK i tu najważniejsze pytanie: Przekładać pin z 16 na 17? Oraz pin 25 i 13 bo niby stąd ma iść napięcie po zapłonie na lampy. 13 mam wolną to nie ma problemu, ale w 25 coś jest wpiętę i nie wiem co z tym zrobić. Przepiąć na 16 jak zrobił to SIG_MAN w swojej poradzie czy co? Ratujcie bo auto rozgrzebane, a nie chce składać go znó składać z h7 na pokładzie.
  15. Schemat elektryczny Vectra C

    Panowie potrzebuje na wczoraj schematu XE2 do vectry 1.9 cdti 150 km 2004 (pełny przedlift). Zakładam bixy i chcę wymienić moduł z DF na GK. W tisie rozpiska jest tylko do polifta. Proszę o jakąkolwiek pomoc bo auto stoi rozgrzebane.
×