Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

polkij1

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About polkij1

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16v + LPG

Recent Profile Visitors

282 profile views
  1. Tak działo się tak. Reduktor miał już ok 4,5 roku, twierdzono, że już przez jego zużycie zalewa gazem. Po zmiany było ok...od tego czasu minęło z pół roku i znów ciężko kręći.
  2. Wyregulowany gaz i przy okazji zmieniłem fitr gazu. Jest nieco lepiej, ale czasem też długo kręci.
  3. Witam Posiadam Vectrę B 2.0 16v+ LPG. Gdy rano silnik jest zimny pali bez najmniejszego problemu. Ładnie chodzi na paliwie, na gazie czasem trochę nie równo na niskich obrotach, ale podobno te opelki mają to do siebie, że przy instalacji jeszcze mieszalnikowej czasem tak falują. Silnik po przełączeniu na gaz dobrze się, zbiera, żadnych błędów, przyspiesza płynnie. Problem pojawia się, gdy po przejechaniu krótkiego odcinka, gdy silnik jeszcze sie nie rozgrzeje zgaszę autko i chcę je ponownie odpalić, to czasem kręci długo, ale czasem jest tak, że odrazu odpala. Gdy silnik jest całkowicie rozgrzany (lub jak rano całkowicie zimny) to odpala zawsze prawidłowo. Koledzy, czemu gdy do końca nie jest rozgrzany może tak ciężko kręcić ? Parownik zmieniany w marcu. Po zmianie było wszystko ok, ale od ok 2 tygodni pojawił się ten problem z odpaleniem. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek ?
  4. polkij1

    Ciężko odpala

    Witam Posiadam Vectrę B 2.0 16v+ LPG. Gdy rano silnik jest zimny pali bez najmniejszego problemu. Ładnie chodzi na paliwie, na gazie czasem trochę nie równo na niskich obrotach, ale podobno te opelki mają to do siebie, że przy instalacji jeszcze mieszalnikowej czasem tak falują. Silnik po przełączeniu na gaz dobrze się, zbiera, żadnych błędów, przyspiesza płynnie. Problem pojawia się, gdy po przejechaniu krótkiego odcinka, gdy silnik jeszcze sie nie rozgrzeje zgaszę autko i chcę je ponownie odpalić, to czasem kręci długo, ale czasem jest tak, że odrazu odpala. Gdy silnik jest całkowicie rozgrzany (lub jak rano całkowicie zimny) to odpala zawsze prawidłowo. Koledzy, czemu gdy do końca nie jest rozgrzany może tak ciężko kręcić ? Parownik zmieniany w marcu. Po zmianie było wszystko ok, ale od ok 2 tygodni pojawił się ten problem z odpaleniem. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek ?
  5. Po wizytach na stacji diagnostycznej, u mechaników, elektroników samochodowych wychodzi na to, że powodem tego szarpania jest luz przy przeniesieniu napędu. (skrzynia, półosie).
  6. kolego cypress, dokładnie zostało opisane powyżej, chodzi o kształt, więc jednak nie jest to bzdurą
  7. Myślę, że to może mieć jakieś znaczenie w mojej sprawie. Dziś przysłuchiwałem się pracy silnika na postoju. Przy dodaniu gazu samochód przydusza się (jakby ciężko było mu przejść próg wolnych obrotów) i dopiero potem wchodzi na obroty i one już potem ładnie rosną.
  8. No dokładnie przy zmianie biegów. Jak się zna samochód to człowiek jakoś to już mniej więcej wyczuwa podczas jazdy
  9. Aż tak bardzo się nie znam, adaptacje kompem poprzez "reset wartości wyuczonych" ?
  10. Oprócz tego szarpania lub też przygasać przy zwalnianiu dojeżdżając np. do świateł.
  11. Nie no listwa wtryskowa być musi, źle pisałem mając na myśli samą cewkę.
  12. tylko u mnie nie ma listwy wtryskowej, a cewka w kształcie kostki
  13. OK, kilka jeszcze rzeczy w takim razie muszę posprawdzać. Ogólnie to mnie strasznie irytuje te szarpanie.
  14. auto z roku 1998 przedlift skrzynia f18 -była 2 lata temu wymieniana, stara już głośno wyła.
  15. Muszę to zrobić, Zastanawiam się czy to może też coś nie być z mechanizmem różnicowym. Co jeszcze myślicie o emulatorze sondy ?
×
×
  • Create New...