Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

polkij1

Forumowicz
  • Zawartość

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O polkij1

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 16v + LPG

Ostatnio na profilu byli

268 wyświetleń profilu
  1. Tak działo się tak. Reduktor miał już ok 4,5 roku, twierdzono, że już przez jego zużycie zalewa gazem. Po zmiany było ok...od tego czasu minęło z pół roku i znów ciężko kręći.
  2. Wyregulowany gaz i przy okazji zmieniłem fitr gazu. Jest nieco lepiej, ale czasem też długo kręci.
  3. Witam Posiadam Vectrę B 2.0 16v+ LPG. Gdy rano silnik jest zimny pali bez najmniejszego problemu. Ładnie chodzi na paliwie, na gazie czasem trochę nie równo na niskich obrotach, ale podobno te opelki mają to do siebie, że przy instalacji jeszcze mieszalnikowej czasem tak falują. Silnik po przełączeniu na gaz dobrze się, zbiera, żadnych błędów, przyspiesza płynnie. Problem pojawia się, gdy po przejechaniu krótkiego odcinka, gdy silnik jeszcze sie nie rozgrzeje zgaszę autko i chcę je ponownie odpalić, to czasem kręci długo, ale czasem jest tak, że odrazu odpala. Gdy silnik jest całkowicie rozgrzany (lub jak rano całkowicie zimny) to odpala zawsze prawidłowo. Koledzy, czemu gdy do końca nie jest rozgrzany może tak ciężko kręcić ? Parownik zmieniany w marcu. Po zmianie było wszystko ok, ale od ok 2 tygodni pojawił się ten problem z odpaleniem. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek ?
  4. polkij1

    Ciężko odpala

    Witam Posiadam Vectrę B 2.0 16v+ LPG. Gdy rano silnik jest zimny pali bez najmniejszego problemu. Ładnie chodzi na paliwie, na gazie czasem trochę nie równo na niskich obrotach, ale podobno te opelki mają to do siebie, że przy instalacji jeszcze mieszalnikowej czasem tak falują. Silnik po przełączeniu na gaz dobrze się, zbiera, żadnych błędów, przyspiesza płynnie. Problem pojawia się, gdy po przejechaniu krótkiego odcinka, gdy silnik jeszcze sie nie rozgrzeje zgaszę autko i chcę je ponownie odpalić, to czasem kręci długo, ale czasem jest tak, że odrazu odpala. Gdy silnik jest całkowicie rozgrzany (lub jak rano całkowicie zimny) to odpala zawsze prawidłowo. Koledzy, czemu gdy do końca nie jest rozgrzany może tak ciężko kręcić ? Parownik zmieniany w marcu. Po zmianie było wszystko ok, ale od ok 2 tygodni pojawił się ten problem z odpaleniem. Miał ktoś kiedyś podobny przypadek ?
  5. Po wizytach na stacji diagnostycznej, u mechaników, elektroników samochodowych wychodzi na to, że powodem tego szarpania jest luz przy przeniesieniu napędu. (skrzynia, półosie).
  6. polkij1

    emulator sondy vectra B 2.0

    kolego cypress, dokładnie zostało opisane powyżej, chodzi o kształt, więc jednak nie jest to bzdurą
  7. Myślę, że to może mieć jakieś znaczenie w mojej sprawie. Dziś przysłuchiwałem się pracy silnika na postoju. Przy dodaniu gazu samochód przydusza się (jakby ciężko było mu przejść próg wolnych obrotów) i dopiero potem wchodzi na obroty i one już potem ładnie rosną.
  8. No dokładnie przy zmianie biegów. Jak się zna samochód to człowiek jakoś to już mniej więcej wyczuwa podczas jazdy
  9. Aż tak bardzo się nie znam, adaptacje kompem poprzez "reset wartości wyuczonych" ?
  10. Oprócz tego szarpania lub też przygasać przy zwalnianiu dojeżdżając np. do świateł.
  11. Nie no listwa wtryskowa być musi, źle pisałem mając na myśli samą cewkę.
  12. tylko u mnie nie ma listwy wtryskowej, a cewka w kształcie kostki
  13. OK, kilka jeszcze rzeczy w takim razie muszę posprawdzać. Ogólnie to mnie strasznie irytuje te szarpanie.
  14. auto z roku 1998 przedlift skrzynia f18 -była 2 lata temu wymieniana, stara już głośno wyła.
  15. Muszę to zrobić, Zastanawiam się czy to może też coś nie być z mechanizmem różnicowym. Co jeszcze myślicie o emulatorze sondy ?
×