Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dam9an

Forumowicz
  • Content Count

    613
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dam9an last won the day on April 25 2016

dam9an had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About dam9an

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 2.0T

Recent Profile Visitors

842 profile views
  1. Może i mnie nie stać. Widocznie producent o mnie pomyślał dając homologację na tańszy rozmiar opony, nie każdy jest bogaty Dla mnie bez sensu jest wydawanie dodatkowej kasy za dyskusyjny komfort, kiedy kupuje auto z obniżonym i/lub utwardzonym zawieszeniem na felgach 17 cali.... Tak naprawdę liczy się tu tylko widzimisię, bo nie rozmawiamy o żadnym wpływie na bezpieczeństwo choć teoretycznie niższy profil powinien lepiej zachować się w zakrętach jeżeli już Co do samego komfortu to jazda na tym samym rozmiarze, a innego producenta oponie może mieć już duże znaczenie, tak samo jak utr
  2. raczej mam dobrze zrobione bo było u fachowca polecanego z forum
  3. To raczej nie termika - po dociepleniu przewodów, gazu po kilku kilometrach jazdy, temp reduktora pod 70st a gazu 5-8 stopni. Przy średnim wciśnieciu pedału gazu podczas rozpędzania z ok 80km/h do ok 160km/h temp reduktora spadła do 60st a gazu wzrosła do 20-24 stopni i juz tak oscylowała w tych graniach. Nie wiem czy to normalne, że przy większym obciązeniu reduktor lepiej dogrzewa gaz niż przy spokojnej jeździe mimo tego, że sam wtedy jest cieplejszy Jednak przy max bucie ciśnienie dalej leci na łeb na szyję i wrzuca benzynę.
  4. Wlasnie co do gazu mam podejrzenia, że gaz jest schladzany przez pęd powietrza (dzis -9) ponieważ przewody gazowe ida tuz nad chlodnica. Na posotoju temp gazu rosnie - chwilę stalem i gaz poszedl na 12st. Zastanawiam sie czy moze reduktor powoli nie pada.
  5. Nie jezdzilem na 215/50 wiec nie powiem dokladnie ale nie wydaje mi sie aby byla to duza roznica, ktora by cos zmieniala w kwestii odczuwania dziur. Tu juz by trzeba 16 zakladac jak chcesz wiecej opony. Cos za cos. Natoniast finansowo 225/45 sa znacznie korzystniejsze i mozna kupic fajna opone w dobrej cenie co tez jest ważne. Przynajmniej ja wychodze z takiego założenia
  6. Sa tez grzalki ale nie bardzo wiem jak je zamontowac. Grzalki np na blok silnika https://www.sklep.unipower.pl/p53,grzalka-silnika-defa-opel-vectra-astra-zafira-2-0-i-2-2-dti-dth-dtl-podgrzewacz.html Lub takie ale nie wiem gdzie to sie wtyka https://www.saabix.pl/pl/p/GRZALKA-SILNIKA-DO-SAAB-9-3-SS-B207-03-10R./2715
  7. Moej graty: kme twin. Barracuda 130nl. Tech 224. Od jakiegoś czasu jak depne auto na lpg przerzuca na benzyne. Reduktor ma ok 80st. Gaz ok 5 st. Ogolnie gaz jest bardzo zimny podczas jazdy. Cisnienie pracy reduktora 1.35 bara spada do 0.6 bara przy bucie I tak sie zastanawiam czy to moze wina zimowego gazu czy moze juz cos siada w instalacji?
  8. Chodzi mi o to, że z20net dosc dlugo sie grzeje. Dlatego chciałbym jakis podgrzewacz gdzie moglbym wlaczyc np z godzine przed wyjazdem i wstepnie podgrzać plyn/olej/silnik co bedzie skutkowac szybszym nagrzaniem sie silnika po jego włączeniu
  9. Dokladnie ja tylko na takich smigam i sa ok. Rozmiar dopuszczony przez producenta wiec smialo mozna zakładać. Do tego cena bardzo uczciwa.
  10. Stosował ktoś może albo miał styczność z matą grzewczą przyklejaną np na miskę olejową? Da to jakieś efekty? https://pl.banggood.com/250W-Car-Engine-Heater-Oil-Pan-Tank-Start-Pre-Heater-w-Adhesive-210CM-Line-p-1385104.html?cur_warehouse=CN
  11. Czy w przypadku przebiegu jest tak samo? Czyli czy przebieg jest zawyżony? Czy może pomimo zawyżenia prędkości licznika przebieg jest liczony prawidłowo?
  12. Mam interfejs i lapka na ktorym mam 2 programy. Kiedys kodowalem drugi kluczyk bo byl rozkodowany od kupna auta (pewnie cos bylo kombinowane z autem) i przypadkiem tak sie stało, że żaden nie dzialał. Podczas proby kodowania wyskakiwal komunikat o braku pomyslnego kodowania. W akcie rozpaczy ściągnąłem inna wersje op com, ktorym udalo ki sie dokonać kodowania i wszystko dobrze sie skonczylo. Od tego czasu mam 2 programy. Jakby 1 nawalal aby drugim sie wspomóc xd
  13. A moze ktos ma op coma i jest w stanie wskazac gdzie jest prawidlowa lista silnikow...
  14. Z ciekawosci sprawdzilem w op com czy mam w ustawieniach wybrany wlasciwy silnik.. I mam problem: mam 2 wersje op coma. I jak na jednym ustawie z20net to na 2 wersji op coma mam z22se. Jak w tym drugim ustawie z20net to ten pierszy pokazuje mi z18xe. Różnią sie też listy dostępnych silnikow do wyboru... Co o tym sądzicie? Ponizej foto
  15. Nie pamietam dokladnie ale miedzy ate ceramika a zwykłymi jest ok 40 czy 50zl
×
×
  • Create New...
UP