Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dam9an

Forumowicz
  • Content Count

    539
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dam9an last won the day on April 25 2016

dam9an had the most liked content!

Community Reputation

8 Neutral

About dam9an

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 2.0T

Recent Profile Visitors

641 profile views
  1. Moze i tak aczkolwiek na rybku jest tyle vectr. . niemniej jednak nie kazdy szuka komfortu wiec nie ma co doradzać pod "siebie" a z tego co pamiętam to ty zawsze o tym komforvie piszesz jakby to bylo cos ważnego
  2. Jak ktos kupuje auto z obnizonym czy utwardzony zawieszeniem raczej nie jest nastawiony na zbyt duży komfort. Jak sie chce komfortu to sie kupuje normalna wersje
  3. No tak tylko chodzi o to ze intsalacja ptzestala dzilac na jakis czas jakby nie było zasilania. Nie reagowala na nic
  4. Zaworki kosztuja tyle co dv z properfekta. I nie wiem od czego zaczac:D
  5. Podepne sie pod temat: dzis w trakcie jazdy na tempomacie auto zaczęło chwilami poszarpywac bardzo delikatnie i po kilku takich razach przelaczylo na benzynę. Wygladalo to jakby skończył sie gaz. Spróbowałem przełączyć spowrotem na lpg ale kontrolka nie reagowala. Myslalem, ze moze spalił sie bezpiecznik albo cewka od lpg bo kiedyś już mialem taki przypadek. Po kilku jednak kilometrach kliknalem kontrolke lpg i zadziałała. Zatankowalem lpg (w baku byly jeszcze 4l) i pokonalem kolejne kilkadziesiat kilometrów. Wszystko było ok. Gdzie szukac przyczyny ? Czy pada moze znów cewka w instalacji i to moga byc objawy? Czy są jakieś problemy z masą/ elektryka i tam szukac przyczyny? Błędy odczytam jutro Instalacja tech 224,kme twin,baracudy 130
  6. Jestem po dmuchaniu tego dv i dalej nie wiem co i jak. Zrobiłem to w taki sposób, że zdjąłem przewód idący z DV przy zaworku umieszczonym na przepustnicy i dmuchałem w niego delikatnie kompresorem. W czasie dmuchania słychać syk powietrza gdzieś z okolic turbo ale nie jestem w stanie wskazać czy to z DV czy może z tego zaworka umieszczonego na turbo... natomiast nieszczelność jakaś gdzieś jest... I teraz pytanie czy popsuty zaworek na turbinie może powodować syczenie czy raczej będzie to jednak zawór DV? Na kompie pojawia się błąd p0033 Zaworek na przepustnicy ma małe pęknięcie
  7. Palowalem troche auto na benzynie i nic sie nie działo... Mam nadzieje ze bedzie dobrze działać
  8. Ja juz chyba powyzej stage 1 nie pójdę. Za stare auto 😛
  9. Ja śmigam na lpg więc na pompie też mi jakoś nie zależy:p
  10. Ile dales za ta marelli? Masz jej numery?
  11. Dv będę jutro "dmuchał" czy całe... Kupowales te zaworki w aso czy zamienniki? Jak cos jakie zamienniki?
  12. Zapytuje o to gdyz auto notorycznie traci moc. Pomaga kasowanie bledow ale tylko chwilowo i problem powraca jak bumerang. Ale czytam, że problelem moga być też te zaworki. Jak je sprawdzić? Dodam ze z obaerwacji wynika iz problem wystepuje tylko na cieplym sikniku. Na zimnym turbo swiszczy
  13. Zaworki mozna kupic w zamienniku np PIERBURG 7.00326.03.0?
  14. Zapytuje o to gdyz auto notorycznie traci moc. Pomaga kasowanie bledow ale tylko chwilowo i problem powraca jak bumerang. Ale czytam, że problelem moga być też te zaworki. Jak je sprawdzić?
  15. Kupował ktos te zawory bocznikowe z allegro? Dobrze to działa ?
×
×
  • Create New...