Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dam9an

Forumowicz
  • Content Count

    521
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

dam9an last won the day on April 25 2016

dam9an had the most liked content!

Community Reputation

5 Neutral

About dam9an

  • Rank
    Obeznany Vectrowicz

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C 2.0T

Recent Profile Visitors

583 profile views
  1. Miałem w poprzednim aucie komputer i tam wskazania się zgadzały. Różnice miedzy wskazaniami komputera a dystrybutorem były jakieś smieszne na poziomie 0.1l. A w vc już ida wielsze przekłamania. W dzisiejszych autach praktycznie norma jest przeklamanie 0.5l a wiele modeli przełamuje jeszcze więcej. Ciekawe czy to przypadek czy celowo tak robią aby użytkownik auta byl spokojniejszy, że ma niskie spalanie ;D Co do samego pomiaru można zalać pełen bak zrobić kilkadziesiąt km znow zalać do odbicia i juz mamy jakiś tam pomiar
  2. No dobra ale czy komputer pokazuje prawdziwe wartosci? Ssprawdzales kiedys pod dystrybutorem wskazania komputera? Bo u mnie komp zniżał splanie benzyny ok 0.5l jak mnie pamięć nie myli
  3. Nie wiem jak jest nl ale ja już jeździłem autem z różnymi oponami na osi, bo jakiś czesiek źle założył opony i jak jest mokro to auto nie ma żadnej przyczepności. Zwyczajnie taka jazda to głupota i zbędne ryzyko.
  4. gdzie ten bcm się znajduje? Zaprogramuje nowy opcomem?
  5. Nie możesz. Przy jeździe na takich oponach auto może być bardzo niestabilne i łatwo wpadać w poślizg. Przestrzegam przed takim działaniem pomijając już kwestie prawne. Nie rób tego dla bezpieczeństwa swojego i innych
  6. Chyba ten filtr nie jest taki zły? Częściej jak co 20 000km to nie ma co wymieniać. U mnie nawet po 20 000 był ładny więc teraz wymienię po 30 000
  7. Kup kme twin. Cewki na stronie sweden parts
  8. Kup jedną cewke i podmieniaj po kolei. Cewki można wyrwać za 220zł czy jakoś tak nowki na stronie z czesciami do saaba. Ewentualnie w aso opla, jezeli u nich wymieniasz, to daja 30% rabatu wiec wychodzi 320zl za sztukę. Ja sie z nimi dogadalem ze zakładają mi cewkę obojętnie na który cylinder a ja sobie bede już sam eksperymentować. Oczywiscie starą od nich zabrałem
  9. Stosował ktoś na wymianę ? RAVENOL MTF-2 SAE 75W-80
  10. Ja nie twierdzę, że jest to niemożliwe. Oczywiście przy oszczednej jeździe sie da. Ale niemożliwe jest osiągnięcia takiego spalania przy dynamicznej jeździe. Nie lubię jak ktoś bajki opowiada
  11. Lej jakiś syntetyk 5w30 5w40 lub 0w40. Ja używam valvoline synpower. Wszystko zależy od budżetu. Wybor jest olbrzymi i wiadomo droższe oleje mają lepsze bazy. Normą dexos2 się nie przejmuj bo to norma dla diesla wiec olej nie musi jej kiec do z20net
  12. Witam. U mnie jest podobny problem z brakiem mocy. Problem ten pojawił się po raz pierwszy kilka miesięcy temu. Od tego czasu występował kilku lub kilkunastokrtonie. W czasie występowania problemu auto nie ma pełnej mocy, czuć to zwłaszcza na niskich obrotach jakby nie działała turbosprężarka lub przepustnica się blokowała i nie da się aktywować tempomatu. Pomimo wcisnięcia pedału przyspieszenia na maxa komputer pokazuje spalanie na poziomie ok 25l (normalnie do 39l). Czasem zgaszenie silnika i ponowne wlaczenie pomaga a czasem nie. Natomiast zazwyczaj jak auto postoi kilka godzin problem znika sam. Dziś natomiast nawet po kilkugodzinnym postoju problem dalej występował. Pomogło dopiero skasowanie błędów. Zczytane błędy wklejam poniżej. Problem występuje i na benzynie i na lpg. W ostatnim czasie częściej pojawia się falowanie obrotów nawet na cieplnym silniku na biegu jalowym w granicach do 1000 obr/min. Ktoś coś podpowie?
  13. Montował ktoś u siebie szybę Fuyao?
  14. Ja bym wlał olej spełniający normę GM LL-A-025 dexos 2 to nowsza norma z mniejszym tbn aby była odpowiednia tez dla diesla z dpf
  15. przy jakich obrotach pętliły Ci barracudy?

×
×
  • Create New...