Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ssu

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ssu

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

278 profile views
  1. To znaczy, że tę plastikową zawleczkę da się kupić razem z nowym przewodem paliwowym? Hmmmm.... Nie sądzę.... Acz może się mylę?
  2. Normalnie Kolega James to jakiś udziałowiec w Continetalu chyba.... Gdzie się nie wypowie, to nowa pompa do zakupienia się szykuje.... Też zauważyłem, ze ta zawleczka jest delikatna i ulotna jak kulka lodów waniliowych na Saharze A co ciekawe, nowa pompa przyszła mi bez tej zawleczki! Jak się z nią stanie, to co stać się z nią kiedyś musi, to trzeba będzie się ratować prymitywną opaską samozaciskową.... Kak gawariat naszyje druzja Prancuzy: Wot tiechnika....
  3. Dzięki za informacje. Chętnie bym skorzystał z pomocy, ale mam troszkę za daleko....
  4. Sprawdzałem opcomem. Mi też nie wkręca się na obroty, dokładnie jak piszesz, do 2,5 z trudem. Po wykasowaniu błędu wkręca się łatwo, ale nie ma mocy. Jakie wartości ciśnienia są prawidłowe? Czy wartość pomiaru w opcomie jest opisana jako ciśnienie w kolektorze, czy jest nazwą jakiegoś czujnika? Mój silnik to 2,2 direct. Mam odczytane wartości (gaz na 0 - gaz na max): throttle position - partial load tp sensor1 throttle position 0.66 - 0.88 V tp sensor2 throttle position 4.32 - 4.1 V fuel pressure feedback 380 - 380 kPa fuel pressure feedback 0.6 - 0.6 V desired fuel pressure 5000 - 7000 kPa C
  5. Witajcie. Dzisiaj zaliczyłem pierwszą awarię w mojej Vectrze. Objaw był podobny jak u Kolegi Adriana, z tym że u mnie wywaliło tylko jeden błąd: Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Low Input P1191-5A Po skasowaniu błędu silnik wchodzi na obroty, ale nie ma mocy. Gdzie szukać przyczyny, jakie są szanse, że padła pompa wysokiego ciśnienia, a może to coś innego? Do tego jeszcze nieco nierówno pracuje i ciężko odpala, nie ważne czy z błedem, czy bez. Oczywiście kontrolka awarii (autko z kluczem) się świeci.
  6. Kolego Milordzie, cieszę się, że słyszę (a właść. czytam) to od Ciebie. Tym niemniej sprawa, o którą się toczyła dyskusja nie jest tak trywialna, jak to przedstawiasz. Przynajmniej z mojego punktu widzenia, bowiem nie znam ani produktu tego Adako (dobrze pamiętam?), ani tych z importu, o które się pytałem. Oficjalny producent musiałby mieć udowodnione niezbicie, że te importowane produkty rzeczywiście naruszają jego dobra, by efekty jego działań były takie, jak piszesz.
  7. Oh, dzięki za ten komplement, normalnie jakbym dostał Nobla za wynalezienie materiału do szerzenia pokoju na świecie (np. dynamitu)! Człowieku, opanuj się, nic Ci nie zrobiłem, nie zamierzałem zaleźć Ci za skórę! Nawet Cię nie znam! Nie przypuszczałem, że aż tak Cię to zaboli. Przepraszam, wybucz mi. Ropracowanie rozpracowaniem, musieliby zadbać jeszcze o to, cy takie rozwiązanie nie naruszało np. patentu Applea na łuki i krzyiwny.... A był kiedyś taki jeden dureń, któremu się zdawało, że nie da się opatentować koła.... ;-)) Cóż, smutne jest to, że Milord, w całej swej zaciekłości przeciw mni
  8. Kolego Zbigos, ale za co? Myslisz, że nie jest możliwe opracowanie oprogramowania o podobnej funkcjonalności bez naruszania patentów? Podejrzenia nie są równoznaczne z winą, ale może ja jakoś jeszcze nieświadomie żyję w innych czasach....?
  9. Była taka radziecka zasada: dajcie mi człowieka, a przepis znajdziemy. Amerykanie udoskonalili to i przystosowali do realiów i teraz brzmi: dajcie mi przepis, a człowieka dobierzemy! Widać stałem się potencjalną ofiarą. Za próbę dowiedzenia się co i jak z interfejsami diagnostycznymi grozi mi 342518 lat łagru w Starych Kiejkutach z możliwością awansu do Jakucka, a za potencjalną możliwość posiadania oprogramowania naruszającego dobra co poniektórych - 22436545345,5 mln USD grzywny. ;-)) (Przepraszam, nie mogłem się powstrzymać....)
  10. Rozumiem, czyli o to chodzi. Znaczy to, że naprawdę udowodniono im kopiowanie dobra intelektualnego. Albo inaczej, na razie na podstawie jakichś przełanek (a choćby i przypuszczeń) uwala się ludzi, którzy nie mieli ochoty płacić 3kzł za tzw. "oryginał". Generalnie dzięki za ostrzeżenie. PO PIERWSZE: przepraszam za dwa posty po sobie, chciałem zacytować dwóch użytkowników, jakby co, to proszę je połączyć. Milordzie, nie traktuj mnie jak dzieciaka. Bycie nowym na Forum, czy nowym posiadaczem opla nie daje do tego wystarczających powodów. Jak chcesz, możemy podyskutować o kwestii czy coś jest,
  11. Milordzie, na jakiej podstawie tak twierdzisz? Jestes pewien, że te produkty łamią patenty urządzenia, a oprogramowanie jest kopią/piratem tego co sprzedaje Adako? Poza tym art 118kk jakoś mi tu kompletnie nie pasuje... ;-))
  12. Dobra, wyrzuciłem linkowanie, acz w Regulaminie napisano, że zakaz jest umieszczania tylko linków zarobkowych. Widzę na Forum dużo linkowań na przedmioty ze strony allegro, a ebay to strona o identycznym charakterze, no ale dobra, przecież nie będę się sprzeczał... :-)) A w takim razie jeszcze pytanie, czy ten ostatni interfejs jest na tyle lepszy, żeby płacić za niego ponad 2x więcej? Albo inaczej - co zyskuję w odniesieniu do pierwszych dwóch?
  13. Dzięki za linki. Co do szukaj, to u mnie nie wyświetla się nic na prawo od "Wyloguj się"... Skasuj likni? A jak mogę je zamieścić, aby były zgodne z wymogami? Na razie inaczej nie umiałem ich wkleić.
×
×
  • Create New...
UP