Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

lysiutki

Forumowicz
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About lysiutki

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/06/1986

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Kombi 1.9CDTI @150KM

Recent Profile Visitors

231 profile views
  1. Cześć wszystkim, zobaczyłem w TV i potem poszukałem w necie trochę nt. wymiany siłowników klapy na takie ze sprężynkami, które odpychają klapę, po zwolnieniu zamka. Skutkuje to tym, że jak mamy w pilocie przycisk otwierania klapy ( chodzi tylko o zwolnienie zamka) to klapa sama się otwiera - tutaj przykład: Chciałbym to zamontować do Vectry C Kombi. Co prawda nie znalazłem takich siłowników, ale można kupić same sprężyny i założyć, coś jak tutaj: Mam teraz kilka problemów do rozwiązania: 1. Mam kluczyk z dwoma przyciskami. Potrzebuję więc wersji z 3 przyciskami, od wersji z elektryczną klapą - taki da się kupić. Czy da się zaprogramować tak ten kluczyk do tej wersji, by trzeci przycisk na pilocie działał tak jak przycisk otwierania klapy (ten przy tablicy rejestracyjnej) - czyli ma tylko zwalniać zamek? Jeśli nie to pewnie da się zainstalować dodatkową centralkę sterowania zamkiem, jednak do tego dojdzie pilot, który trzeba nosić razem z kluczykami, a tego chciałbym uniknąć. Będę wdzięczny za wszelkie rady.
  2. U mnie okazały się wtryski - po regeneracji wibracje ustały, w końcu.
  3. Ja w końcu pojechałem na sprawdzenie wtrysków. Okazało się, że 3 są do d... a jeden na granicy.... Po regeneracji (serwis Bosch) wszystko pięknie działa. W końcu!
  4. No właśnie trzesiawki zaczeły się przed naprawą/wymianą tego co napisałem. Ja ja daje w palnik to jest w miarę ok, nie czuć wibracji, no może tak z 5% tego co jest przy zwykłym przyspieszaniu
  5. Sprawdzałem raz jeszcze dawki korekcyjne i są ok , ładnie się równoważą. Zauważyłem też dziś, że na luzie przy ok. 1400-1500 czuć delikatnie wibracje silnika, delikatnie, ale wyczuwalnie. Witki opadają
  6. Zapomniałem dodać. nówka sztuka z sachsa
  7. Kurcze ja już powoli kapituluje.... Wibracje głównie przy przyspieszaniu, czasem przy równej jeździe. szybkie przyspieszenie sprawia, że prawie nie ma szarpania. jak odpuszczę gaz lub wcisnę sprzęgło to mija. zakres 1800-2500. Czyszczony i wymieniany EGR, przepustnica czysta, korektor bez klapek (zaślepione), właśnie wymieniłem półoś. Wtyczki wtryskiwaczy niebieskie. Ciągle bez pozytywnych skutków. Ewidentnie zależy to od obrotów silnika, bo dzieje się to na każdym biegu. Jakieś pomysły?
  8. A montował ktoś taki łacznik?: http://allegro.pl/zlacze-elastyczne-opel-vectra-c-1-9-cdti-i6329281470.html jest skręcany, nie wymaga spawania. dobre to to?
  9. Panowie, chcę zrobić test przelewowy, tylko nie wime gdzie podłączyć wężyki. Wg mnie to przelewy ą na górze wtrysków, ściągam wężyki, podłączam swoje. Tylko co z 2 i 3 wtryskiem, gdzie sa po 2 wyjścia? Jak odłączę ten przewód idący w stronę kabiny, i uruchomię silnik to cieknie z niego paliwo, zaślepienie nie pomaga, bo jest ciśnienie. Jak to podłączyć by zrobić ten test?
  10. Podepnę się pod temat, bo już mi sił zaczyna do tego brakować. Mam problem z wibracjami z silnika, głównie przy przyspieszaniu normalnym, lub delikatnym, czasem tez przy jeździe na stałych obrotach w okolicy 2000-2500 obr/min, czasem zadławi się już przy 1500. Jak odpuszczam gaz, wszystko znika. Jak dam pedał w podłogę to wibracje są prawie niewyczuwalne. Auto nie kopci, ma normalną moc, obroty nie falują, błędów brak. To co robiłem: -Czyszczony egr, wymieniony część mechaniczna (w międzyczasie urwał się grzybek). Na podłączonym lub nie sprawa wygląda tak samo (jak odłączę wtyczkę od egr to nie zapala się kontrolka silnika). Próbowałem blaszki z dziurkami, teraz jest całkowicie zaślepiony. -Przepustnica wyczyszczona, płytka elektroniczna bez oleju, szczelna. -Kolektor wyjęty, wyczyszczony, wywalone i zaślepione klapki. -Boost/Map sensor wyczyszczony -Filtry powymieniane -kostki wtryskiwaczy niebieskie (ktoś pewnie już wymieniał, auto z niemiec) -wymieniona dwumasa - Sachs Problem zaczął się nagle, przy jeździe autostradą, dosłownie w ciągu sekundy. Gdzie szukać dalej? Poduszka pod silnikiem? Która? Wtryski? Auto nie kopci, ma normalną moc.
  11. Musze u siebie zdemontować kolektor - i te klapki wyrzucić. Objawia się to drganiami silniki przy przyspieszaniu (ostatnio wymieniałem dwumasę i zrobiło się trochę lepiej) ale czy te klapki mogą być przyczyną podwyższonego spalania? Obecnie klapki chodzą skokowo - prawie jak wskazówka zegara, a nie płynnie. To nie jest normalne, prawda? U mnie problem pojawił się nagle na autostradzie i od tego czasu komputer zawyża spalanie nawet o ok. 1-1,5 litra, (a były idealne wskazania jak z pomiaru przy tankowaniu) a rzeczywiście do 1l spalanie wzrosło.
  12. Panowie, a w który miejscu szukać miejsca lutowania przewodów o których mowa na początku wątku? Mam niebieskie wtyczki, ale chcę sprawdzić lutowanie, a nie chcę całej instalacji odgrzebywać. W którym miejscu się je lutuje?
  13. Panowie, a w który miejscu szukać miejsca lutowania przewodów o których mowa na początku wątku? Mam niebieskie wtyczki, ale chcę sprawdzić lutowanie, a nie chcę całej instalacji odgrzebywać. W którym miejscu się je lutuje?
  14. Dziś przetestowałem. Po odłączeniu wtyczki z EGR mocne szarpanie, takiego nie ma normalnie z wpiętą wtyczką. Inna sprawa, że nie wywala błędu na tablicy, muszę spytać czy chłopaki co dpfa anulowali nic tam niepopiepszyli. Po ok 2km podłączyłem wtyczkę ponownie, objawy ustały.
  15. Sprawdzę. Dziś wracałem ze Zgorzelca do Wrocławia, ciągle autostrada i brak objawów. po 4h przerwy jechałem 20km pod wrocław i od razu szarpanie. NIe ma to reguły. Obstawiam nieszczelność w powietrzu już od jakiegoś czasu, problem tylko jak to znaleźć
×
×
  • Create New...