Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kosik

Forumowicz
  • Content Count

    158
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About kosik

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa / Grodzisk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 06' 1.9CDTI (DTH) COSMO kombi

Kontakt

Recent Profile Visitors

449 profile views
  1. Mam pytanie czy napięcie ładowania może maleć ze wzrostem temperatury silnika ? I czy to prawidłowe Rok temu w maju robiłem alternator na wyciecze nad morzem. Po naprawie na wolnych obrotach miał 14-14,2 w BC Teraz musiałem zmienić akumulator, bo w zimie rozładowałem go do zera, naładowałem powoli i myślałem, że będzie OK ale teraz zaczął się szybko rozładowywać. Po wymianie na nowy aku (FORSE) mam ładowanie 13,8-13,9 ale jak się nagrzeje to spada do 13,5-13,6. Wzrost obrotów nic nie zmienia. Dalej taki sam poziom ładowania. Czy altek znowu do roboty ? Jeżeli tak to gdzie w Wwie go najlepiej oddać ?
  2. Wg mnie czlowiek ze sklepu ma racje. Idac od przodu w VC 1.9 masz intercooler Chlodnice klimy Chlodnice wody Dlatego patrząc na intercooler myslisz ze skraplacz jest przy chlodnicy wody.
  3. Możesz napisać jak zamocowałeś tą siatkę i czy zasłoniłeś tylko chłodnicę klimatyzacji czy również intercooler ? A siatka z dużymi czy małymi oczkami ?
  4. Aron napisał, ze sie nie podswietlaja. Czyli moze przyciski nie maja masy i nie steruja niczym do REC. Nie mam teraz schematu po reka ale cos mi swita ze przyciski sa podłączone z przodu. Zaglądałes pod konsole z tylu do tych przyciskow ?
  5. Jak juz pisałem ja jeżdżę w zimie na SAVA Eskimo S3 w rozmiarze 195/65/15. Zostaly mi pi jednym sezonie z VB. Poza tym to super opony. Dają sobie świetnie rade na sniegu w górach i błocie sniegowym.
  6. Wszyscy (prawie) piszecie ze 195/65/15 nie nadaje sie do VC kombi. Dlaczego? Sam na takich jezdze bo zostaly mi nowe z VB to poza odczuciami wizualnymi (tramwaj) nie mam zadnych technicznych uwag do tych kolek. Opony mam sava eskimo s3 i w zimie w polskich gorach spokojnie dawaly sobie rade. Tak wiec poza dziwnym wygladem ten rozmiar nie jest nieprawidlowy do VC kombi. Jak ktos ma takie felgi i niski budzet to czemu nie.
  7. Ja też bym brał Hankooka. Ciekawe czy wszystkie teraz dostępne są produkowane na Węgrzech
  8. A jakie dokładnie masz Sailuny, bo słyszałem, że między modelami jest ogromna różnica. Sam się przymierzałem do sailun atrezzo zs+, ale nawet na nie na razie kasy brak i muszę dojeździć fabryczne brigdestone'y
  9. Nie trzeba w TISie sprawdzać. Przecież w pierwszym poście jest piękny zrzut z TISa gdzie wszystko widać. ABS (3) - X1(26m) X1(26ż) - przycisk ESP (5) - !! - wysłanie masy na ABS - !! przycisk ESP (6) - X1(25ż) - !! - doprowadzenie masy do przycisk - !! X1(25m) - punkt masowy przy słupki Trzeba sprawdzić czy na pinach przycisku jest OK - masa na (6), bo to, że jest podświetlenie oznacza tylko, że masa jest na pinie 4 a to jest masa niezależna. A w ramach testu można podać na X1(26m) masę. Ale nie na stałe tylko dotknąć
  10. Te co ja mialem to byl niby Philips. Miały wszystko jak trzeba. QR kod, pudelko, fakture i kosztowaly ok. 150-170 PLN. Teraz mam OSRAMy z 4letnia gwarancja producenta. Kupiłem na alledrogo za 225 sztuka. Dzwoniłem do przedstawiciela OSRAM czy to nie sciema i zapewniali ze nie. Na razie po prawie roku dzialaja super.
  11. Wszystkie zarniki (oprócz totalnego chlamu) beda dzialac. Pytanie jak długo ? Ja juz widziałem 2 zarniki od rekomenowanego sprzedawcy Ktore padly po roku. Tuz po koncu gwarancji. Najpierw 1 który kupił jeszcze znajomy od którego kupiłem auto a później 2 ktora sam wymienialem jak padla ta oryginalna jeszcze z fabryki. Dodatkowo jeżdżę okolo 5000 roczni, wiec to nie jest normalne zużycie. Zarniki po prostu gasly. Nie ciemnialy i nie mrugaly.
  12. No właśnie na micrę się najbardziej nastawiałem, bo żonie się podoba, ale czytałem że K11 mają problem ze skrzyniami. To mnie pocieszyliście i zmartwiliście tymi progami.... Właśnie z rudą jest największy problem w mojej Integrze. Ma teraz lekko licząc 250 kmil przebiegu a silnik i skrzynia prawie ideał. Poci się lekko spod dekla zaworów. Ale blacha masakra. nie ma progów, lecą podciągi i błotniki. Jak byłem i znajomego to tak na szybko podliczył około 3000. A nie uwzględniał przewodów, które przy robieniu podłogi polecą. Jeszcze może ktoś coś napisze o automatach w corsie / merivie. Odnośnie budżetu to myślałem tak 8 - max 10 k PLNów za autko z ponad 2000 roku. Przebieg to loteria, więc tutaj się nie upieram.
  13. A coś na temat automatów OPLA ktoś może napisać ?
  14. Z tego co wyczytałem to Yaris ma skrzynię półautomatyczną czyli manualną sterowana silniczkami. Podobne rozwiązanie jest w Fiatach. Ponoć MASAKRA.
×
×
  • Create New...