Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kurian

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kurian

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/29/1985

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC kombi 2,0t

Recent Profile Visitors

306 profile views
  1. aktualna cena amortyzatorów przód IDS+ w ASO to 1389,-/szt. przy wymianie w ASO można uzyskać rabat -30% na części co da nam 972,- /szt. oraz 15% rabatu na robociznę tak więc żegnam się z IDSem.
  2. czy na śląsku jest jakiś magik od eberspraherów, zeszłej zimy wentylator włączał się zawsze natomiast nie zawsze urządzenie grzało. Chciałbym to ogarnąć (zlecić komuś żeby mi ogarnął - komuś sensownemu), niestety w elektronice jestem noga i nie mam chęci, czasu i warunków żeby się za to zabrać. Poratujecie?
  3. na 100% nie jest to pompa vacum, to jest zdecydowanie niżej i bardziej z tyłu
  4. Cześć, dziś przy okazji omawiania uzupełnienia brakujących wieszaków w wydechu odkryłem wyciek oleju z tyłu silnika w rejonie tylnej poduszki. Wyciek wygląda na dość śwież ale to trudno określić jednoznacznie bo wszystko mokre i z brei pośniegowej. Na zdjęciu w czerwonym kółku zaznaczyłem koniec przewodu metalowego, źródłem wycieku jest śruba wkręcona w chyba blok silnika? Co to jest za przewód, jak jest uszczelniona ta śruba. Podkładki miedziane?
  5. Panowi czy u was Eberszpracher hałasuje? mam wrażenie że coś jest nie tak z moim piecykiem, po zapaleniu samochodu kiedy piecyk idzie pełną mocą strasznie hałasuje, wraz ze wzrostem temperatury płynu piecyk chyba zmniejsza swoja moc i tym samym dźwięk jest coraz cichszy aż do ustąpienia kiedy wyłącza się piecyk. Dźwięk słychać mocniej w kabinie iż pod maską. Oprócz problemu z hałasem, piecyk w trybie ogrzewania postojowego grzeje tylko co któreś włączenie. wentylator słychać zawsze nie zawsze jednak dmucha ciepłym.
  6. powoli sie przedziram przez ten temat ale u mnie nie dotyczy to wolnych obrotów
  7. poszarpywanie występuje na każdym biegu jeśli tylko zakres obrotów jest w rejonie 1500-2000 (od razu uprzedzam nie jest to związane z przygasaniem auta bo ma zbyt wysoki bieg w stosunku do predkości). Sytuacja dotyczy jazdy z umiarkowanie wciśniętym pedałem gazu lub wrecz jazdy bez wciskania pedału gazu, toczenie sie auta w korku, jazda ze stałą predkoscią. W przypadku przyspieszania nie odczuwa się żadnego szarpania ani dziury w obrotach, auto reaguje na dodanie gazu płynnie i bez oporów. Przyspieszanie od przedziału 1500-2000obr wzwyż też odbywa sie bezproblemowo. Podłączałem komputer nie ma
  8. witam, jestem dość świeżym użytkownikiem Vectry C. Moje dobre samopoczucie podczas jazdy samochodem psuje mi delikatne poszarpywanie/skubanie silnika przy stałej jeździe w rejonie obrotów w zakresie 1,5-2,0krpm. Poniżej jak i powyżej tych obrotów żadnego szarpania nie ma, samochód przyspiesza równo i bez oporów. Poszarpywanie występiuje zarówno na zimnym jak i ciepym silniku oraz podczas jazdy na gazie i benzynie. Instalacja gazowa założona 3 tygodnie temu, poszarpywanie wystepowao juz przed założeniem LPG. Na LPG jakby intensywniej odczywalne. Od czego zaczac diagnistyke. Aha, nie wywala chec
  9. www.phjacus.pl tutaj znajdziesz koszt detaliczny wtryskiwaczy, co do tego jakie? to gazownik kóry to bedzie montował będzie wiedział jakie dobrać. ogólnie to wtryskiwacze mają pewną swoja wydajność, dobiera się je tak aby suma ich wydajności pokrywała moc silnika. O ile zamiana istaniejących wtryskiwaczy na dokładnie takie same może udać się bez zmian w oprogramowaniu sterownika tak na pewno zamiana na jakieś nowe (nowe inne) bedzie juz zmiany w sterowniku wymagała. Co do tego jakie wtryskiwacze są dobre to inny temat rzeka, do poczytania tutaj http://lpg-forum.pl/.
  10. moje pytanie wynika stąd że wszytskie renomowane warsztaty lpg w okolicy zakładają Staga Qbox, jakoś nikt nie chce załozyć steronika KME :/
  11. poczytałem troszke forum, wszystko wskazuje że to termostat. Przy okazji montazu gazu wymienie termostat i zobaczymy czy to to
  12. to jeszcze dopytam o sterownik Stag QBOX czy KME Nevo, a może cos innego? Czy może wszystko jedno z poziomu użytkownika, ja oczekuje tylko aby dało sie przeprowadzić dostrojenie auta pod AFRem to jak pojawi sie budżet, i aby była rezerwa pod 220-230KM
  13. tyle czasu obserwowałem kiedy zacznie się podnosić a nie zauważyłem od ilu pokazuje
  14. mnie ciągle nie daje spokoju czy twin tur to czasem nie jest zbyt gruba armata do seryjnego 2,0t? co by mogło być alternatywnie?
  15. witam, posiadam Vectre C od 1,5 tygodnia. Po opadnięciu emocji związanych z zakupem chce się wziąć za usuwanie drobnych usterek które zauważyłem. jedną z takich usterek jest wyciek jakiegoś płynu w rejonie zaznaczonym na zdjęciu: zapewne temat poruszany już wielokrotnie, ja jednak nie wiem jak się nazywa ta część silnika więc trudno mi było znaleźć odpowiedź na moje pytanie w istniejących wątkach. Proszę o wyrozumiałość, potraktujcie mnie jak młodego którego trzeba życia nauczyć.
×
×
  • Create New...
UP