Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Gregoriuss

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Gregoriuss

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Auto
    vectra b 2.0
  1. Witam, po aktualizacji interfejsu do 1.64 nie mogę zrobić downgrade do 1.59, przy sofcie 1.64 świruje mi sterownik samochodu, wszędzie wyświetla się "FFFF" itp. dziwne rzeczy się dzieją, ma ktoś jakiś pomysł w jakie sposób mogę zrobić downgrade do 1.59? OCflash nie ogarnia mi tego...:(
  2. Witam kolegów! czy jest tutaj ktoś kto może powiedzieć czym się różni opcom od opcom+ ?? tzn. na pierwszy ogień widać że służy do czegoś innego, tylko do czego..?? op-com-a poznaje krok po kroku, ale z tym plusem to nie wiem po co to...
  3. no dobra, czyli jak zakupie zderzak w kolorze Z147 to będzie git? bo nie czaje troche tych nazewnictw, kolor nadwozia to co innego, a kolor farby to odrębna rzecz...:/ jaką mam pewność że to jest 82L, skoro kolega wyżej pisze że to może być 82L,82U,83U, ????
  4. Witam, mam problem z dobraniem koloru do lakierowania zderzaka, ponieważ na tabliczce znamionowej mam wybity nr 147, bez żadnej literki wcześniej, dowiedziałem się że powinno być Z,L albo Y, proszę o pomoc. Jeśli był by ktoś na tyle uprzejmy aby rozszyfrować po ViN-ie to będę mega wdzięczny W0L0JBF19XP162408
  5. właśnie jak wyciągnę ten wężyk z prawej strony tego pudełeczka to brzęczenie milknie. Witam... Więc puki co to chyba znalazłem rozwiązanie problemu, tzn. podłączyłem ten wystający wężyk podciśnienia idący z sterownika podciśnień przez ścianę grodziową do komory silnika do okrągłego plastikowego elementu który ma na środku "dzyndzel" idealnie pasujący za równo długością jak i szerokością do gumowej końcówki przewodu podciśnienia, poniżej zdjęcia, naprawdę ciężki dostęp do podłączenia, nie wspomnę o zrobieniu zdjęcia, ale coś tam wyszło...zobaczcie sami, może się komuś przyda. https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenSWFYb3NlYlhUUU0/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenN0ZNU0ZrNVp0SEU/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenX296VXdPMDd4NWs/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenN19yLWpEYXRCUGM/view?usp=sharing . Generalnie ten plastikowy element znajduję się pod tymi wszystkimi rurkami na ostatnim zdjęciu, jest on bardzo blisko pompy hamulcowej. Jak na razie problem ustąpił, ciekaw tylko jestem czy tak właśnie miało być to podłączone czy też nie, to się z czasem okaże. Uwielbiam sam rozwiązywać problemy...
  6. Witam po raz kolejny forumowiczów... Zasadniczo problem z którym się borykam jest nikły, lecz zaczął mnie irytować z czasem, mianowicie z podszybia słychać głośne brzęczenie foto nr 1,2, co dziwne słychać je tylko i wyłącznie kiedy silnik oczywiście pracuje i skręcę ogrzewanie poniżej 19st, powyżej brzęczenie milknie, metodycznie testowałem wyjmowanie wężyków które wchodzą w to "pudełko" co dawało całkiem dobry efekt, ale zapewne nie po to producent je tam umieścił żeby taki laik jak ja sobie to wyciągnął i cieszył się że już nie piszczy. 1-https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenWnFHWC1USHBTRzQ/view?usp=sharing 2- https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSena05WYjVibG12TTg/view?usp=sharing Co ciekawe podczas sprawdzania tegoż brzęczenia natknąłem się na leżący luzem przewodzik, a raczej rurkę zakończoną przejściem gumowym foto 3,4,5, koniec tego wężyka wchodzi w jakiś gumowy okapnik na środku samego podszybia w komorze silnika foto poniżej, czy wie ktoś gdzie ma iść ten wężyk...?? Może podpowie ktoś gdzie znajdę schemat podłączenia tych rurek tak jak ma być... 3-https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSendTBvMDc3SWUxczg/view?usp=sharing 4-https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenZ05RZjc0eE1jTm8/view?usp=sharing 5- https://drive.google.com/file/d/0B1d6pjVPbSenaGZTVnVrZWZOY2s/view?usp=sharing
  7. ok, więc po weryfikacji objawów i sczytaniu błędów, błąd czujnika położenia wałka rozrządu, wymiana i w drogę...
  8. tak dokładnie przy 4500 obr. odcina i pali jak smok.
  9. niestety nie, z całym szacunkiem, ale nie po to kupiłem kabel zeby czytać błędy ze zworki.
  10. Najgorsze jest to ze mam kabel Opel Tech 2 i nie radze sobie z podłączeniem, a raczej z ustawieniem tak żeby można było wyświetlić błędy, gdyż jak go kupiłem to udało mi się go tak zainstalować że działał, ale po przeinstalowaniu systemu coś robię nie tak i d*** z tego kabla....:/ Zostaje mi jedynie wizyta u majchra i płatność gotówką...:/
  11. Kurde nie wiem, a jakie to ma znaczenie...?? Jak coś to sprawdzę.
  12. Witam forumowiczów... od kilku dni zaobserwowałem dziwne zachowanie swojej Veci 2.0 16v silnik XEV, a mianowicie zauważyłem świecący się CHECK, ale zawsze dopiero po zagrzaniu silnika, rano jazda do pracy bez problemów, przystanek na zakupy po drodze i zapala się CHECK, objawy: brak mocy, większe spalanie. Gdzie szukać bo mnie już szlag trafia...:/ Mogę coś zrobić przed podłączeniem go do kompa...?? mam wrażenie że to Lambda, ale chyba jednocześnie razem z czujnikiem położenia wału, czy to może być to...??
  13. dokladnie, wystarczy że zainwestowałem w sprzęgło i łożysko udało mi się kupić nowe LUK-a za ćwierć ceny katalogowej, bo przyznam szczerze że nie spodziewałem się tak wysokich cen części do tego modelu, ale jutro może uda się wreszcie wyjechać o własnych siłach z warsztatu, tylko teraz czekają mnie poszukiwania kompletu linek wodzących idących od lewarka do wybieraka...troche problematyczne w dostaniu w Krk...
  14. okej, wiem jak wygląda przełącznik od VB i VC, praktycznie się nie różnią, ale jak w temacie, czyli chciał bym uniknąć przeplatania kabli i ewentualnych innych przeróbek, aby tylko nabyć u dobrodzieja przełączniczek i sobie go przelutować, end. ktoś pomoże??
  15. Witam kolegów, sprawa wyjaśniona, dziś majcher wyciągnął skrzynie, i okazało się że pękła sprężyna w wysprzęgliku i ją zmieliło w komorze, teraz mam inny problem, bo nie mogę znaleźć linek do wybieraka, bo się końcówki upier.... i zabawa nadal trwa.
×
×
  • Create New...