Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kubalos

Forumowicz
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kubalos

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/18/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    VC SW Z20NET

Recent Profile Visitors

294 profile views
  1. W turbolpg poprawili już wiele aut po Warszawie. Przepływomierz wystarczy seria.
  2. Na co zwrócić uwagę i co sprawdzić kupując Opla (Astrę OPC) z tym silnikem?
  3. Wydaje mi się że jak najbardziej dobre miejsce bo pokazuje "... jak wygląda ekploatacja takiego potwora" tak jak w tytule tematu
  4. Panowie może mały Quiz? Szukamy Z20NET/B207X z najdłuższym przebiegiem 1. ILE MACIE PRZELOTU (OVERALL) 2. JAKĄ MOCĄ LEGITYMUJE SIĘ AUTO 3. ILE PRZELOTU PO MODYFIKACJI
  5. Zgadza się ale docisk od 2.8 jest mocniejszy niż do 2.0 a zestaw od 2.0 z Aero posłużył mi prawie trzy razy dłużej 🙄 niż ten z 2.8 wiec coś tu chyba nie tak jest. Poza tym czuję że docisk jest mocniejszy bo po starcie silnika na wciśniętym sprzęgle jak jeszcze jest na ssaniu popuszczam lekko sprzęgło bo zwalniając je szybciej słychać że obroty delikatnie spadają w chwili spięcia tarczy z kołem czego przy standardowym od 2.0 nie było.
  6. Panowie pytanie Ile wytrzymał Wam zestaw sprzęgła od 2.8? Bo mi przy 450Nm już po 8000km przelotu na tym zestawie uślizguje się na 5-6 biegu a nie szaleje wcale. Możliwe to? Szukam zestawu na sztywnym kole...
  7. Witam,

    poszukuję, całej, w dobrym stanie, uszczelki klapy bagażnika do kombi. Jaka cena z tego kombi?

    Czy masz może jeszcze dwie piankowe poduszki pokrywy silnika? Znajdują się one na wysokości kielichów amortyzatorów na błotnikach po jednej na każdą stronę?

    Jaka cena?

  8. Panowie pytanie: jak demontuje się listwy zgarniające drzwi? To jest na wcisk czy jakieś zatrzaski? Szyba musi być opuszczona? Czymś podważać czy wystarczą zwinne paluchy Nadwozie kombi do wymiany mam listwy we wszystkich drzwiach.
  9. Jak mi świszczało po odpaleniu to okazało się że jest nieszczelność na łączeniu turbo-katalizator. Przy okazji wymiany turbo wszystko zniknęło. Żadnych spadków mocy, falowania itp nie było. Tylko, że w moim przypadku ten świst trwał dosłownie 10 sekund po odpaleniu i zaraz zanikał, z początku myślałem, że to pasek klinowy.
  10. Mi z kolei w ogóle nie jechał jak tankowałem na statoil 1-2-3. Na gazie Orlenowskim śmigam już dosyć długo i większych problemów nie było aczkolwiek w trasie na Orlenach różnie bywało ale bilans generalnie wychodzi na PLUS. Co do stacji "Firmowych" przy granicy to generalnie trafiałem w kratkę. Shell też raczej dobrze wspominam. Co do gazu w DE to jest niebo a ziemia w porównaniu z tym w PL. Tankowałem na Aralu i zero problemów, tak samo w dużym mieście (np. Hamburg) na stacji "no name".
  11. Hejka potrzebuję taki zestaw jak Shadow790 pisał z Tobą - jednomasa od Saaba 9-3 5b + tarcza Captiva + docisk Saab 9-5 Aero.

    Jaki koszt?

  12. Nie chcę siać niepokoju ale jak mi w zimniejsze dni przestał palić (2007 rocznik) po dwóch miesiącach walki okazało się, że wyklepane zawory wydechowe były i nie trzymał kompresji na zimnym choć przebieg rzeczywisty był 150 000km. Wydałem kupę kasy na dziwne naprawy i diagnozy aż z pomocą przyszedł mi MAV78. Zmiana głowicy na B207L z saaba i auto już przejechło bezproblemowo 50 000 km Kombinacje z gazem, olejem, pompami, czujnikami, nieszczelnościami, świecami, cewkami nic nie pomogły - tylko kasa wywalona w błoto. Oczywiście nie życzę Tobie tego ale miałem podobne objawy - kręcił i kręcił i czasem załapał ale jak przyszły mrozy to już po temacie.
  13. Dwa miesiące temu miałem takie objawy tyle że mi nie gasł tylko tak jak pisałeś przez chwilę nie mogłem ruszyć bo po dodaniu gazu krztusił się. Musiało minąć jakieś pół minuty żeby już normalnie ruszyć. Potem zero objawów do kolejnego zimnego rozruchu. Pomogło odłączenie klem z aku na 30-40 min a potem cały dzień pojeździłem na benzynie i spokój.
  14. W kwestii saabów to MAV78 jest "miszczem" ale z tego co wiem właśnie od niego z20net to to samo co saabowskie B207L, B207R też chyba to samo tylko pewnie inne wałki bo i moc większa. Netów i Betek dużo na allegro było ostatnimi czasy. Ja też miałem problemy ale zakończyło się "tylko" na zmianie głowicy właśnie od B207L i śmiga.
×
×
  • Create New...