Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rafen

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About rafen

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra B 2.0

Recent Profile Visitors

148 profile views
  1. Naprawde nikt nie zna odpowiedzi na moje proste pytanie? Kable od strony samochodu mają być przy klimatroniku podpięte bezpośrednio pod wentylator, czy ma być tam coś jeszcze? Nie wierze, że nikt nie wyjmował, czy też nie wymieniał wentylatora w viki... Przejrzałem pół internetu i nigdzie kompletnie nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie a nie chce tego podłączyć na pałe, żeby czegoś nie zepsuć
  2. Przejrzałem allegro w poszukiwaniu rezystora do klimatronika co wygląda tak: http://img18.allegroimg.pl/photos/oryginal/46/65/51/05/4665510573 i znajduje się po prawej stronie w okolicach pedału gazu tak? Ceny używanych nie są jakieś straszne a że nie chce bawić się w wymianę tranzystorów w starym przymierzam się do kupna tylko wytłumacz mi jak to powinno wyglądać przy wentylatorze? Kable z samochodu bezpośrednio powinny być teraz podpięte pod wentylator czy jest tam jeszcze coś przed tak jak w tym przypadku była tam opornica, której być nie powinno? Wytłumaczy mi ktoś jak to ma wyglądać przy
  3. Zdjąłem panel, zerknąłem czy są dociśnięte kostki, założyłem go z powrotem i pierwsze co zauważyłem to dziwne pyknięcie, które słychać po zmianie biegu z 8 na 9. Postanowiłem dobrać się do tego wentylatora i co się okazało po rozebraniu to to, że jest tam coś takiego: http://i.imgur.com/0XxM0Pu.jpg (ZDJĘCIE NIE MOJE) co według wujka google jest opornicą więc to chyba rozwiewa wszelkie wątpliwości Tylko największy problem polega na tym, że miejsca zaznaczone na zdjęciu tzn. obie kostki są po prostu stopione i od strony niebieskiej jeden styk prawie kompletnie wytopiło... Teraz pytanie gdzie do
  4. Jeśli nie ma opornicy to jak mechanik stwierdził, że to właśnie opornica padła? Cytuje z poradnika o naprawie modułu sterowania silnikiem dmuchawy - "Powyższe zachowanie wskazuje na uszkodzenie modułu sterowania silnikiemdmuchawy potocznie zwanym opornikiem." To jest w końcu ten opornik, czy nie? Jutro na spokojnie sprawdze te wszystkie bezpieczniki, dobiorę się do panelu i dotrę do tego wentylatora to się okaże czy on w ogóle dmucha Przy okazji gdzie znajdę ten bezpiecznik F40? Bo w powyższym poradniku go nie widzę
  5. Tylko gdy została wykryta zepsuta opornica ostatni bieg dmuchawy działał, bo on podobno idzie poza opornikiem a teraz nawet on nie daje oznak życia, więc mam wątpliwości czy to akurat jest wina jedynie opornicy Spróbuję wyciągnąć jutro ten wentylator i zobaczę czy działa
  6. Witam Posiadam Vectre B 2.0 16v, która ostatnimi czasy nie była wiele używana ale problem ogrzewania był na samym początku zaraz po kupnie samochodu. Posiadam climatronic i z tego co pamiętam nawiew działał tylko na ostatnim 9 biegu. Kiedyś przy okazji jakiejś innej naprawy zaprzyjaźniony mechanik stwierdził, że padła opornica ale to było kiedyś a że samochód malo był jeżdżony to sprawa została olana. Używane opornice na allegro w sumie nie są takie drogie i z tego co wyczytałem wystarczy po prostu wymiana bezpiecznika termicznego ale problem polega na tym, że teraz nawiew w ogóle nie działa n
  7. Sprawa chyba ostatecznie wyjaśniona. Najpierw sobie pomyślałem, że podepnę się pod czerwony kabel zasilania radia i wzmacniacz elegancko włączał się podczas przekręcenia kluczyka. Okazało się, że mam 2 kable dotyczące remote, jeden - niebieski z napisem ANTENNA REMOTE a drugi - coś w deseń różowego/pomarańczowego wyglądał na wyblakły z napisem AMP REMOTE. Podpiąłem się pod ten drugi i wszystko śmiga tylko nie rozumiem dlaczego jak wczoraj się podłączałem pod niego to nie było żadnej reakcji. Dzięki wszystkim za pomoc Pytanie z innej beczki... Chciałbym podpiąć głośniki pod drugi kanał wzmacnia
  8. 3 pary chinchy były by kiepskiej jakości? 2 pary mam tych, których typ dorzucił mi do wzmacniacza a jedna para jest nowa, więc niemożliwe, że wszystkie są badziewiem. Jak już powiedziałbym, że coś przy radiu jest nie tak z tym kablem od remu albo kostką i dlatego radio nie podaje napięcia. Nie ma tam innego kabla pod który można się podpiąć i np. wzmacniacz załączałby się po włączeniu zapłonu?
  9. Zajrzałem do wzmacniacza i okazało się, że rem jest cały czas zmostkowany z + dlatego cały czas jest włączony i co dziwniejsze tylko w taki sposób działa. Gdy rozmostkuje wszystko się wyłącza i brak jakichkolwiek oznak życia. Da radę jakoś to obejść albo zrobić włącznik, którym mógłbym wzmacniacz włączać i wyłączać? Bo nie bede przecież latał to bagażnika za każdym razem i wyjmował bezpiecznika Rem przy radiu jest podpięty do niebieskiego kabla również z napisem remote chociaz jest jeszcze drugi kabel też z takim napisem ale innego koloru ale mimo podłączenia go do tego innego wzmacniacz i tak
  10. Dobra, już wszystko dudni i gra Zaprowadziłem furę do kumpla i po 15 minutach dzwonił do mnie, że wzmacniacz się włączył i wszystko chodzi i tak naprawdę nawet nie wiem co było nie tak. Masa akurat była dobra z karoserii Jedyny problem jaki pozostał to taki, że wzmacniacz nie wyłącza się razem z radiem tylko jest cały czas włączony a przy radiu wszystko jest podłączone tak jak trzeba. Kabel sterujący jest razem z chinchami więc nie wiem czy coś z nim jest nie tak i mam zaopatrzyć się w nowy puszczony osobno, czy jakiś inne rozwiązanie tego problemu
  11. Tak, były podłączone. Wzmacniacz leży na podłodze w bagażniku nie ma styku z żadną blachą Mostkowałem remote z + jak wszystko było podłączone i nie było kompletnie reakcji, później odłączyłem masę i reszte kabli i zrobiłem tak jak napisał Light czyli sprawdziłem wszystko po podłączeniu masy bezpośrednio z akumulatora ale jak tylko zmostkowałem zaświecił się protect Przy wpiętych chinchach świecił cały czas a po wyjęciu łącząc wzmacniacz z masą akumulatora po każdym styknięciu kabla zaświecał się na sekundę i gasł
  12. O dziwo nastąpiła dzisiaj jakaś reakcja po zmostkowaniu remote z + i zaświeciła się czerwona dioda protect ale na odłączonej kompletnie masie. Gdy przyczepie masę do karoserii kontrolka gaśnie. Czyli winna jest masa?
  13. Witam Kupiłem parę miesięcy temu wzmacniacz Blaupunkta GTA 4 special mk2. Dałem go do sprawdzenia kumplowi wszystko chodziło jak trzeba. Parę dni temu kurier przywiózł mi kable i zacząłem dzisiaj to wszystko podłączać i tutaj właśnie pojawił się problem, bo wszystko podłączone a wzmacniacz ani drgnie... Gdy sprawdzałem u kumpla 2 tygodnie temu to diody się świeciły a po dzisiejszym podłączeniu nawet nie mrugnie. Od tamtej pory wzmacniacza nikt nie ruszał i nie chce mi się wierzyć, że tak sam z siebie padł. Wszystko mam podłączone jak należy, sprawdzałem po parę razy, nawet kabel zasilający zmi
×
×
  • Create New...
UP