Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Ojgen

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Ojgen

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/01/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Siemianowice Śląskie

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra 1.8 16V X18XE1

Recent Profile Visitors

199 profile views
  1. Witam Podłącze się do tematu i odkopie go jeśli można. Założyłem w mojej viki po lifcie z 1999 centralke nieoryginalna i podłączyłem po oryginal bo wysiadł mi jedyny pilot. Nie wiem tylko jak zrobić doryglowanie drzwi. Muszę wymusić wysłanie kolejnego sygnału zamknięcia drzwi normalnie pod 7 pin we wąskiej wtyczce X62? Mam zrobiony patent domykania szyb po doryglowaniu i podłączyłem się pod czarny przewód do którego mam podlaczony układ który zbiera sygnał po doryglowaniu ale na szczęście wywalilo tylko bezpiecznik w dokupionej centralce... Nie mam w tej nowej możliwości podac drugi raz sygnału zamknięcia w tak krótkim odstępie czasu Z góry dziękuję za odpowiedzi jeśli się znajdą
  2. Nie wnikam bo do dzis bylem nieswiadomy. Instalacja tak dobrze sie sprawuje ze nie ma różnicy miedzy gazem a benzyna. Z wieloma autami sie pojedynkowalem na drodze i nie zebym targał kazdego swoim 1.8 116 koni ale albo mają ciężko albo nie dają rady nawet jak jestem na gazie. Calkiem mozliwe i raczej wprost prawdopodobne ze hamownia mi pokaze liczbę dwu cyfrową więc i parownik daje rade
  3. Gazownik naprawde ogarnięty i sprawdzony przeze mnie od 5 lat. Z tego co wiem to ogarnia do 130KM wiec lekki zapas jest. Lipe to ma siostra w Passacie 1.8T gdzie zamontowali jej reduktor do 130KM a fabryka gwarantuje ok 150KM jak pamietam dla tego silnika
  4. Byćmoże paliwo nie wykluczam. Zapomnialem sie i od wiosny tankuje gaz i paliwo na 123 (statoil) i moze dlatego. A czy mozesz rozwinac temat Alaski? Nie powiem ale troche mnie to zaintrygowalo
  5. Problem pokazal się na benzynie z klima włączoną pierwszy raz. Drugi to samo, trzeci i czwarty juz na gazie, ale tylko ostatni raz nie jechałem z klimą. Układ zapłonowy: świece wymienione ok 1tys km temu na NGK V-Line, moduł z cewkami MagnetiMarelli z przebiegiem niecałe 40tys, filtry wszystkie wymieniane co 10-15 tys zawory nie klepią, praktycznie żadnych problemów bieżących (przepustnica czyszczona raz na kwartał) Ostatni serwis w aso w 2015 roku później juz nie pojechałem i nie pojade. LPG STAG-4ECO z wtryskami Barracuda, parownik Alaska AT09. Sam zakładałem w 2014 roku i jestem w serwisie jak dokumenty nakazują na wszystkie przeglądy i wymiany filtrów na czas. Ostatni serwis gazu w październiku 8tys km temu. Pełny przeglad bez wymiany filtra fazy cieklej. Przebieg aktualny: wczoraj strzelilo 184 tysiace a dzis juz ponad 100km jazdy próbnej po miescie-średnicówce-autostradzie i żadnego problemu
  6. Witam Ostatnio za kazdym razem jadąc na trasie ok 120-140km/h włącza sie check engine i auto traci moc i zaczyna klekotać jak diesel. Tech zczytał to: 1323 1329 1327 1328 1326 Zrobiłem wszystko co radzili na forum ale nic nie ustąpiło. Wczoraj zalałem bak v-power 95+STP do wtryskow, dziś wymieniłem olej z filtrem i wszystko jak ręką odjął. Piszę dla potomnych, bo nigdzie nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi na to dziwne zachowanie zdrowej jednostki z podtlenkiem LPG Jesli się nie nadaje, proszę usunąć post lub przypiąć Pozdrawiam
  7. Witam. Rozebralem cale podszybie zeby sprawdzic upaloną wtyczkę przy wiatraku (tak pisali na forach) ale znalazlem to co widac na zdjeciu. Przekaznik podmieniałem i cyka po przelaczeniu na 4bieg ale wiatrak sie nie kreci
  8. Poszukiwania przyczyny braku 4 biegu zacząłem od pokrętła bo w golfie mialem taki problem z 2, ścieżkę umyłem propanolem i działało. Tu było inaczej. Wiec pozniej przekaźnik ale wszystko działa. W sensie cyka, podmienilem go z innym tego samego typu miałem wpięty obok i dalej nic. Próbowałem mierzyć to wg porady, którą gdzieś znalazłem po pinach ale to było w styczniu i palce mi zamarzały. Myślę właśnie na podszybiu sprawdzić czy kostka w wiatraku się nie upaliła bo o tym też gdzieś czytałem
  9. Ta czarna kostka jest sklejona ta żółta tasma całkiem na górze przy wiązce i jest zatkana zatyczką. Dziękuję Panowie. Teraz pozostalo mi naprawić 4 bieg nawiewu i moja vikuś znowu przestanie mnie wołać o pomoc. Apropos szukać w podszybiu przyczyny?
  10. Łał to już wiem dlaczego nieużytek Ślicznie dziękuję za tak szybką odpowiedź. Pozdrawiam
  11. Witam. Zabralem sie za robienie domykania szyb z pilota i znalazlem dwie kostki prawdopodobnie nigdy nie uzyte, bo tak wygladaja i zastanawia mnie do czego mogą być. Moze ktos wie?
  12. Teść miał to samo w VB 2.0 i czy gaz czy benzyna nie palil na cieplym. Czujnik polozenia wału. Dodatkowo błąd na kompie wywalało z sondy. Nowy czujnik+sonda i nie słyszałem od roku zeby narzekał
  13. Pisząc szczerze mój motor odpukać działa jak dzwon. Na gazie i bezołowiowej więc myślę że zrobie tylko sobie lepiej bo żona przestanie tak szarżować po mieście mając mniej mocy zaoszczędze na dunlopach
  14. No super rozumiem o co chodzi. Czyli demontujac cały dolot mogę poczyścić go ze smoły, którą serwuje EGR i wykrecić te klapki tak po prostu zeby nie wydawały takiego kompromitującego dźwięku bez konsekwencji? Rozumiem że działają jak strumienice dla powietrza? Czy to jakiś niepotrzebny wymysł konstruktorów? Niebawem robi się ciepło to będzie więcej czasu żeby się pobawić przy aucie to chętnie się tym zajmę i podziele zdobytą wiedzą na ten temat. Mam jednak pytanie czy zwyczajne dokręcenie wystarczy? Czy jest jakis mechanizm który się wyrabia po czasie i jest to nie do naprawienia?
  15. A gdzie te klapki są? Czytałem o nich ale w przypadku silników z astry H. Siedzą głęboko pod przepustnica? Tam za bardzo dojscia nie ma zeby głębiej się dostac, a przepustnice pare razy wyjmowalem do czyszczenia talerza. Jeśli faktycznie moj silnik ma te klapki to calkiem mozliwe. Ale zastanawia mnie fakt ze ponizej 2500obrotow NIGDY nie wydobywał się zaden dziwny dźwięk
×
×
  • Create New...