Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

xman

Forumowicz
  • Content Count

    289
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About xman

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC Caravan 1.8

Recent Profile Visitors

476 profile views
  1. ładna sztuka, miałem dziś jechać ale nie zdążyłem 😭 https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-opc-line-2-0-turbo-175km-6-biegow-155-tys-km-ksenon-2xpdc-2xalu-ID6C3S3l.html? Ciekawe czy na forum się pojawi.
  2. hej, https://www.otomoto.pl/oferta/opel-vectra-oplacony20082-0b-turbo175km1wlklimatempomatgrzane-foteleskory-ID6BXWtc.html? co sądzicie? Oglądał ktoś może już organoleptycznie?
  3. witam, sorry, trochę już o tym zapomniałem, a przynajmniej pochwalić się na forum 😊. U mnie okazało się, że pękła szpilka na kolektorze wydechowym a druga ledwo się trzymała i była już delikatnie wydmuchana uszczelka na 1 i 2 cylindrze. Po wymianie (trochę zabawy było z tą urwaną szpilką) praktycznie cisza. Coś tam sobie po odpaleniu na zimnym jak się wsłuchasz to cyka, ale TTTM chyba 😊 Także ja polecam Ci dokładnie obejrzeć kolektor wydechowy
  4. Nie, poddałem się. Fakt, że trochę denerwujące jest to. Jak ogarniesz temat to daj znać. Sam bym chciał się dowiedzieć co i jak. Trzeba by chyba z tego co pamiętam zmienić temperaturę gazu na tym czujniki przed wtryskami, ale z tego co pamiętam to chyba nie jest to takie proste.
  5. hej, nie poddałem się. Nie mam teraz nawet czasu się pieścić z doopowozem. Na razie ani się nie nasila ani nie znika. Jeden mechanik twierdzi, że popychacze. Ale mi się nie wydaje, żeby mogły tak stukać nie miarowo. Ja się bardziej skłaniałbym w kierunku kolektora. Ale na razie odpuściłem. Jak coś wymyślisz to daj znać.
  6. witam, koledzy wrzucam dzisiejsze błędy z prośbą o wyrok W zasadzie takie same błędy miałem dokładnie 2 lata temu, ale trochę pojeździłem i zanim się zdecydowałem na kupno SAS`a czy całego CIMa kontrolki zgasły i przez 2 lata był spokój . Od kilku dni znowu zaatakowały mnie kontrolki ESP i zapalająca się po chwili kiera z wykrzyknikiem. Oczywiście jak się zapalą, to kierunki nie odbijają. Dziwne tylko jest to, że w trakcie jazdy potrafią zniknąć, za chwilę się zapalić, znowu zniknąć. Chociaż dotyczy to głównie kiery z wykrzyknikiem bo ESP w zasadzie teraz pali się przeważnie cały czas (zresztą zimą mi się czasami już zapalał). Czyli jednak SAS do wymiany? *********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: CIM Adres źródłowy: 0x00000245 Identyfikator: 0x0015 VIN W0L0ZCF3551098806 Numer części:13162134 Numer wersji oprogramowania: 12244872_ Opis systemu: DELPH0400 Hardware key number: *16FXA3 Kod alfa: Data produkcji: 050308 Code Index and version: 008 02 Ilość zapisanych kodów błędów:2 B1020 - SRS Obwód sygnału czujnika kąta obrotu kierownicy, poza wymaganym zakresem (0F) - Nie występuje U2160 - Obwód komunikacji czujnika kąta obrotu kierownicy, wadliwe działanie (00) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** *********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: ABS/TC/ESP Adres źródłowy: 0x00000243 Identyfikator: 0x0301 Nazwa systemu: ESP EBC430 Numer sprzętu:12801327 Numer części:13136694 Numer wersji oprogramowania: 00C3552E Opis systemu: TRW 0300 Hardware key number: Kod alfa: EZ Ilość zapisanych kodów błędów:3 C0131 - <Nieznany kod błędu> (08) - Nie występuje C0460 - <Nieznany kod błędu> (11) - Nie występuje U2143 - <Nieznany kod błędu> (71) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: EHPS Adres źródłowy: 0x00000244 Identyfikator: 0x0104 Nazwa systemu: EHPS GEN3 TRW Numer sprzętu:24444336 Numer części:0 Numer wersji oprogramowania: V20_ Opis systemu: TRW 0300 Kod alfa: Code Index and version: 002 02 ECU variant coding: 0x00000100 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2139 - Magistrala CAN, komunikat modułu CIM poza wymaganym zakresem (71) - Nie występuje **********************KONIEC ECU ID********************** **********************POCZĄTEK ECU ID********************** Source Address: IPC Adres źródłowy: 0x00000255 Identyfikator: 0x0102 VIN W0L0ZCF3551098806 Numer części:13186692 Numer wersji oprogramowania: 8.39 16/03 Opis systemu: VDO 0400 Hardware key number: 0000000000 Kod alfa: EC Data produkcji: 050323 Code Index and version: 003 01 Ilość zapisanych kodów błędów:1 U2107 - Nieprawidłowe dane z BCM (Moduł kontroli nadwozia) (71) - Obecny **********************KONIEC ECU ID**********************
  7. koledzy, pytanko. Zaraz muszę wymieniać oliwę. Tak się złożyło, że mam bańkę nowego Castrola Edge 5W-30 Titanum FST http://warsztat.castrol.pl/wiadomosci/olej-wzmocniony-tytanem-2/. Trochę zgłupłem z tą normą dexos 2. W jednym miejscu w necie piszą, że ma w innym nie ma. Na mojej bańce nie ma napisanej normy GM a tu na stronie jest. Tak czy inaczej, czy lać go do Z18XE? Czy ACEA C3 nadaje się do tego silnika w ogóle? Szkoda mi, bo bańka za free. Cały czas jeździ na GM 5W-30, więc by się uszlachetnił przy okazji
  8. A gdzie tego zaworu szukać w ogóle?
  9. carl0 - dzięki. Właśnie w necie coś takiego znalazłem. A gdzie tego szukać? Widzę, że to jest jakiś elektroniczny zawór a nie mechaniczny. Czy na op-comie jakoś go idzie sprawdzić? Czy błąd tego zaworu pokaże? Pangenitor - też na to wpadłem. Przy wciśniętej klapce to samo. Nie wiem, ale ja nie ogaraniam tematu - żeby przy wymianie opon w jednym monecie padał pompa oraz się zepsuło odpowietrzanie zbiornika? Nie do wiary. Nagrałem na youtube to syczenie, ale nie mam teraz jak wrzucić.
  10. ok, dzięki. Ale naprawdę jak się trzyma rękę przy pokrywie, to czuć jak wieje ze zbiornika. Niestety płomieniem z zapalniczki nie sprawdzę A jak w końcu jest odpowietrzany zbiornik? Nic nie mogę w necie znaleźć. Jest jakiś zawór odpowietrzający? Jak gdzie, którędy i kiedy? Bo w necie coś takiego znalazłem http://www.autoczescionline24.pl/bosch-662218.html Gdzie to się znajduje?
  11. aktualizacja - pompa działa prawidłowo jak wcześniej pisałem. Tylko jak założę pokrywę pompy szczelnie, to po odpaleniu dmucha dość mocno powietrzem (nie zasysa), ale przez kostkę co wchodzi do pokrywy - czyli robi się ciśnienie w zbiorniku a nie podciśnienie. Stąd to głośne syczenie. Pomimo, że na kostce jest gruba uszczelka. Jak się dociśnie kostkę z uszczelką to za chwilę gaśnie. Tylko, że jak założę tę czarną okrągłą pokrywkę, to syczenia nie słychać. Czy w takim razie to ma tak być ??? To zbiornik w VC nie jest odpowietrzany jakoś bezpośrednio, tylko poprzez tą komorę między podłogą a zbiornikiem przez którą wyjmuję się pompę ???
  12. no magia. Nie wiem, może jak nawalałem w pierścień żeby odkręcić pierścień to coś padło? Tylko co? Ten regulator ciśnienia paliwa chyba nie ma z tym nic wspólnego? Czy po wymianie pompy jest jakaś specjalna procedura odpowietrzania układu paliwowego? Chyba się sam odpowietrza? A w VC gdzie bak jest odpowietrzany w ogóle? Przez korek wlewu? Bo od baku do wlewu idzie tylko jeden wąż. Kurcze meches dopiero w poniedziałek się weźmie się może wziąć. Muszę dojść do tego bo fura potrzebna a stoi już 2 dzień.
  13. wężyki są drożne. Miałem założony na początku ten z nowej pompy ale był do d***, bo sztywny i o mniejszym przekroju. Przełożyłem ten ori, elastyczny. Na obu to samo Poza tym tak jak piszę, pompa pracuje normalnie, odpala od dotyku, chodzi normalnie ale tylko kiedy jest dostęp powietrza od pokrywy. Jak jest szczelnie, to po chwili zgaśnie i nie odpala. Musi syceń - co prawda nie wiem czy syczy bo wciąga czy syczy bo wydmuchuje przez pokrywę. Ale na logikę pewnie podciśnienie się robi w zbiorniku i zasysa powietrze.
  14. dzięki. Czyli to regulator ciśnienia paliwa, czyli nie ma to związku ze sprawą. bredzę magia naprawdę. A może mi ktoś wytłumaczyć dlaczego jak zamknę szczelnie pokrywę a odkręcę korek wlewu to też nie chodzi? Tylko jak jest popuszczę pokrywę zbiornika. Czy to nie wychodzi na to samo?
×
×
  • Create New...