Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

llukass

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About llukass

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    VC 1.9 150KM
  1. Witam Mogę mieć w dobrej cenie olej SAE 5W30 longlife z normami VW 50400/50700 do silników z DPF. Czy mogę go spokojnie wlać do vectry czy muszę mieć jakiś olej z normą Dexos2 np GM czy Motul? No i co ile najlepiej go wymieniać? Wiem, że poprzedni właściciel rok temu wlał 5w50 i inspekcję miał ustawioną co 10tyś km.
  2. llukass

    CB Radio w Vectrze C

    Witam Chcę jakoś umiejscowić cb radyjko bez konieczności robienia dziur w desce rozdzielczej. Próbował ktoś może takie rzepy: http://konektor5000.pl/index.php?p509,rzep-montazowy-cb-3m-scotchmate-dlugosc-50cm-mocowanie-cb-radia Bądź czy ktoś wie czy ta kieszeń montażowa http://konektor5000.pl/index.php?p344,kieszen-montazowa-lafayette-yosan-polmar-atena-zeus-ermes-pro-120-2204 pasuje to miejsca zamiast półki pod klimą?
  3. llukass

    CB Radio w Vectrze C

    Witam jaką antenę polecacie do radyjka lafajete ermes nie muszę mieć jakiegoś długiego batu wystarczy ok 70cm na magnes ostatnio miałem antenę pirata i dopóki mi nie odpadła na autostradzie byłem z niej zadowolony i czy ktoś wie czy wejdzie te radio w półkę pod klimatronikiem czy jak się wyjmie ta półkę to jest tam jakiś stelaz co by przetrzymywal radio aby nie wpadło do środka?
  4. Było sprawdzane i niby jest wszystko ok, jutro elektromechanik z pracy weźmie go i będzie szukał... Mam przypuszczenia że jak poprzedniemu właścicielowi instalowali zestaw głośnomówiący to coś nakombinowali No i elektromechanik z pracy mi sprawdził co to się działo okazało się, że bezpiecznik nie w tym miejscu co trzeba wsadzony.... Ale żeby było śmieszniej najpierw był w tym miejscu które instrukcja pokazywała, włożył w o jedno miejsce wyżej i nagle zapalniczka się obudziła... Dziwna sprawa... no ale grunt że działa
  5. Witam mam podobny problem co kolega, dodadam, że dodatkowo rozebrałęm pastki przy przedniej zapalniczce i wszystko jest ok, wszyskto jest podłączone. Sąsiad elektryk sprawdzał i w bezpieczniku brak napięcia, chciał zbocznikować ale jak próbował to uczynić to ciągle się świecą diody przy włączniku świateł i zrezygnował. Co z tym fantem zrobić?We wtorek czeka mnie długa droga i chciałbym jechać ze CB.
  6. U mnie tylko 170433 auto w moich rękach od miesiąca. Wymieniony rozrząd +pompa wody, łączniki stabilizatora, termostat. A niedługo wymieniam złącze elastyczne.
  7. Kolega z pracy ma VC 1.9 120KM 2006 i mówił (sprawdzał też to w ASO Opla) że temperatura bardzo rzadko sięga 90 stopni a przeważnie trzyma się w okolicach 85. W moim 1.9 150KM po wymianie termostatu też temperatura jest w granicach 85stopni (90 jeszcze nigdy się nie nagrzał). A to można gdzieś w menu sprawdzić temp silnika? Można wiedzieć jak w tą opcję wejść?Autko mam od miesiąca i jak łaziłem po menu to nie widziałem tej opcji.
  8. U mnie w aucie jedna świeca padła, sprawdzałem ceny i NGK mogę mieć za 45zł/sztuka, Beru ok 53/szt a Bosch 65/szt. Jak dowiadywałem się o ich ceny to gość z hurtowni/sklepu motoryzacyjnego mi mówił, że najprawdopodobniej jako oryginał włożone są Beru. Czy cena idzie z jakością czy nie? Wiem, że większego znaczenia to nie ma jak się wszystkie na raz wymienia, ale nie chcę że niedługo po wymianie znowu będę musiał je wymieniać bo będą jakieś kijowe.
  9. Witam Kupiłem niedawno VC 1,9 150PS z dpf 2008r, przebieg ok 170tyś, jest w nim karteczka z informacją, że zalany ma olej 5W50. Czy jest to dobry olej do niego czy lepiej zmienić na coś innego?
  10. Drzwi w zamienniku nie ma, pozostaje oryginał bądź używka. Maska oczywiście jest w zamienniku podobnie jak błotniki przednie ale są robione z gorszej jakościowo stali i szybciej rdzewieje niż oryginał. zależy jak wiekowe auto, w kosztorysie ofertowym (dla poszkodowanego) jak nie ma zamiennika liczą oryginał z urealnieniem na częściach nowych ze względu na wiek auta. Co jest niezgodne z prawem w przypadku OC. Naprawa na używkach czy na nowych - jeśli są drzwi (jedne czy oba) do wymiany i jakiś serwis się zmieści z naprawą auta na nowych częściach w wartości to powinien zastosować nowe orygina
  11. Witam Wczoraj oglądałęm ten oto egzemplarz:http://otomoto.pl/opel-vectra-c-C34405934.html - na zdjęciach wszystko ładnie ale na żywo tragedia: miał poważny strzał w prawy przedni narożnik, fartuch błotnika przedniego prawego cofnięty i nienaprawony (źle połączony z błotnikiem - otwory nie pasują), zderzak przedni przetarty z prawej strony widać szpachel (gość twierdzi że wymieniony na nowy), ksenon prawy przerysowany, słupek przedni "A" prawy, ciągnięty -widać ślady nieprofesjonalnej naprawy i szpachlowany (miernik pokazywał ok 1040um - czyli tona szpachlu), błotnik źle spasowany z tym słupkie
×
×
  • Create New...
UP