Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

0pi

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 0pi

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/03/1989

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie

Recent Profile Visitors

303 profile views
  1. Znalazłeś coś może? Bo szukam akurat w oryginale
  2. Cześć,

    Mam na zbyciu elektrozawór bo kupowałem ale okazało się że jest dobry.

    Mogę Ci podrzucić to sprawdzisz od razu czy działa.

    Ja płaciłem za niego 100 zł i jest oplombowany.

    Pozdrawiam,

  3. Zanim jeszcze zdemontujesz gruszkę to przy odpiętym EGR może wyskakiwać błąd i komputer odłącza EZ od WG. Sprawdź jeszcze bezpośrednio EGR manualnie palcem i zawór zawirowań czy nie puszczają przez membranę. Jeśli są ok to sprawdź jeszcze WG wpinając go bezpośrednio do pompy ale nie gazuj wtedy bardzo. W ten sposób wykluczysz EZ. Później sprawdź jeszcze bezpośrednio zbiornik podciśnienia w podszybiu, u mnie pęknięte było tam kolanko i też uciekało. Na tym wakuometrze masz ten zielony zakres, gdzie podciśnienie jest w porządku.
  4. A sprawdzałeś czy padła czy w ciemno wymieniasz?
  5. Kupowałem te przewody w specjalnym sklepie, mają grubą ściankę - coś takiego http://www.saabix.pl/pl/p/PRZEWOD-WEZYKI-PODCISNIENIA-SILIKONOWE/1017 Zobaczymy co się będzie działo, na razie w porządku. Wracając do tematu. Piszesz że wszytko jest ok. Podaj nam wartości na wakuometrze jakie są na poszczególnych elementach i czy spadają/rosną po dodaniu gazu lub naciśnięciu hamulca. Wpinałęś WG z pominięciem EZ od EGR lub jakieś kombinacje robiłeś? WG puszcza bo komputer wyłącza EZ po spadku podciśnienia. Cudów nie ma, musi gdzieś uciekać.
  6. Jestem akurat po wymianie wszystkich wężyków od podciśnienia + wymiana EGR. Pierwsze co to Wakuometr i patrz co się dzieje, gdzie ucieka ciśnienie. Zasady ciśnień masz opisane wcześniej. Tylko, że pamiętaj, że może być tak, że komp odłącza elektrozawory i puszcza WG. Sprawdz ręcznie WS oraz EGR i Zaworek od klapek poprzez zaciągnięcie powietrza ustami i czy nie opuszczają się elementy. Masz opisane w tej poradzie co i jak. Po kolei sprawdzaj podpinając wakuometr i przewody bezpośrednio do pompy kolejne urządzenia. Sprawdź serwo i zaworek powrotny czy trzyma. Podpinając wakuometr dla sprawdzenia elektrozaworów to wpinaj się przed i za EZ. Jak bezposrednio okaże się że urządzenia poszczególnej w porządku to podłączaj dwa - sprawdzaj ciśnienia, trzy urządzenia - sprawdzaj ciśnienia i kolejne. Wyeliminujesz w ten sposób pompę i zobaczysz jakie ciśnienie daje i czy przypadkiem nie domaga. Zajęcie na dwie trzy godziny, metoda prób i błędów ale skutecznie dojdziesz co i jak. U mnie się okazało, że EGR był uszkodzony i po długich poszukiwaniach uszkodzony był łącznik z przewodem przy zbiorniku wyrównawczym w podszybiu. Przewody u siebie wymieniłem na silikonowe - polskie, cena 10zł za mb, ale warto bo zlikwidowałem jak największą ilość połączeń między urządzeniami a przewodami poprzez eliminacje przejściówek. Także wszystkie trójniki wymieniłem i teraz auto hula aż miło. Wystarczy jedno złe połączenie i podciśnienie ucieka.
  7. http://olx.pl/oferta/kierownica-irmscher-prawdziwe-drewno-opel-astra-f-omega-b-vectra-itp-CID5-IDds18N.html#6b5316bf80
  8. Daj do ślusarza, niech spróbuje nagwintować, może się uda. A jak nie to piasta
  9. Podeślij link Zerwany jak? szpilka urwana, przekręcone?
  10. Oczywiście z tyłu piasty zintegrowane wraz z łożyskami i czujnikiem abs. Więc słuchać, patrzeć i się przyglądać bo wymiana na nowy komplet to kwesta kilku stów. Wymiana do zrobienia na każdym podwórku z odpowiednim zestawem kluczy.
  11. A jakie poduszki kupowałeś? Bo szperam w inter carsie i nie mogę znaleźć do 2,2 DTI Masz jakieś zdjęcia z wymiany? I czy wymieniałeś wszystkie bo nie napisałeś.
  12. Kolejne zdjęcia, które dziś udało się zrobić. Jeszcze jakieś pomysły? W ostatnim zdjęciu na dole jest gniazdo do którego idą kable i są przepięte górą. Zastanawia mnie jeszcze to białe złącze.
  13. Witam, Powie mi ktoś od czego mogą być te przewody? Znajdują się w lewej lampie tylnej (po otwarciu klapki światła) (strona kierowcy). Samochód VB Kombi 2,2 DTI Wszystkie światła działają, stop, podświetlenie tablicy itp. Jedynki są połączone, dwójki także można połączyć, 3 niestety urwane. Czy mogą być to przewody od czujników parkowania? Po podłączeniu głośnika i wstecznego jest ciągły pisk. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...