Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

arkadi19792501

Forumowicz
  • Ilość treści

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O arkadi19792501

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra c gts 3.2 v6

Ostatnio na profilu byli

152 wyświetleń profilu
  1. Kolego zrobiłem jak poleciles,w can średniej prędkości zmieniłem na klimatyzacja - występuje.teraz wszystko gra jak należy.teraz pozostało sterowanie kiery pod stacje podłączyć i będzie git Wielkie.dzieki kolego😁😁👍👍👍👍👍👍
  2. Ok może sobie poradzę,opcoma m to jutro podepne,AM nadzieję że to rozwiąże problem.dzięki kolego
  3. Klema odłączona na jakieś 20 minut i to samo ,nie pokazuje klimatronika,spróbuje jeszcze raz aktywować opcomem jutro i zobaczymy,jak nie zadziała to pewnie muszę mieć inny wyświetlacz,tak mysle🤔🤔
  4. Ok spróbuje .rozumiem że powinno na tym gid pokazywać opcje klimatonika,tak kolego? Bo czytałem gdzieś że są gid 3 liniowe pod klimatonika.i nie wiem czy nie musiałbym takiego mieć,chyba że ten który mam jest trzyliniowy
  5. Witam kolego. Zamontowałem gid z oznaczeniami jak pisałeś oraz manetkę, wszystko aktywowane i dziala,.jest tylko jeden problem wyświetlacza w dolnej części nie pokazuje wartości dla klimatronka.nie widzę na jaka temperature jeste ustawiona,ani na jakim biegu wentylatory chodzą,.czyżby powinienem mieć inny gid z innymi oznaczeniami,jeśli tak to z jakimi,bo ten mogę jeszcze oddać?
  6. Witam. Nie udało mi się ogarnąć sterowania klapa z oryginalnego pilota opla ,więc została dołożona uniwersalna centralka centralnego zamka i pilot,teraz.odblokowanie klapy(tak żeby poszła do góry dzięki pomocy sprężyn)odbywa się z drugiego pilota. Co do działania. Zamek odblokowuje się jak należy,klapa odskakuje ,ale.niestety na jakieś 15 centymetrów i dalej jej trzeba pomóc niestety. Siłowniki nowe fa Krosno,założone sprężyny na siłowniki maksymalnie długie na jakie sobie można było pozwolić.niestety siła jest za mała żeby wypchnąć ta klapę na maksa do góry.🤔🤔🤨🤨 Co prawda klapa w gts jest ciężka,ja mam dodatkowo dokładkę(lotkę) i antenę cb z uchwytem więc trochę nadwagi jest. W moim przypadku jedynie mocniejsze siłowniki zdały by egzamin,tylko ciężko gdziekolwiek znaleźć siłowniki o większej siłę w tych wymiarach,a dłuższe silowniki prawdopodobnie by nie podeszły,chyba że się mylę,może ktoś z kolegów wie o jakichś mocniejszych siłownikach pasujących do Vectry c gts? Także mod połowicznie udany,być może latem będzie lepiej ,siłowniki będą miały lżej,zobaczymy
  7. Witam Moduł ess podłączony.co prawda podłączony tylko pod swiatla stopu tylne i 3 stopu.wszysrko działa ok,przy ostrym hamowaniu mrugają wszystkie światła stopu.podlaczone bezpośrednio pod lampy stopu.podlaczenie według prostego schematu,rezystora nie wstawiałem ,zresztą okazał się nie potrzebny żaden błąd przepalonych żarówek nie występuje.sposob podłączenia. Kabel czarny modułu masa, Kabel czerwony modułu plusy wszystkich stopów Kabel żółty modułu pod masę żarówek w lampach(tak żeby żarówki stopu brały masę tylko z żółtego kabla modułu,nie z masy auta). Schemat ponizej Żeby sprawdzić czy modul jest dobrze podlaczony przy montażu,wystarczy po podlaczeniu do świateł ,wziąć moduł i przechylić go mocno w dół ,w kierunku jazdy i światła stopu zaczynają mrugać. ( który ma być skierowany kablami czerwonym i czarnym w kierunku jazdy i ma być poziomo ustawiony) Podłączanie pod kierunkow sobie darowałem ,bo nie za bardzo wiedziałem jak się za to zabrać🤔🤔. Z czystym sumieniem mogę polecić ten moduł ze sklepu hadron,działa jak należy. https://sklephadron.pl/akcesoria-oswietleniowe/4566-modul-adaptacyjnych-swiatel-stop-ess.html
  8. Ok ,sporo jest tych wyświetlaczy na alle,tylko skąd wiedzieć który gid,bo zazwyczaj są jakieś nr ,a opisach nie ma jaki to jest. Dzięki
  9. Dzięki za linki kolego. Czyli przekladam wyświetlacz ,dokladam manetkę i wszystko lata? Czy trzeba coś jeszcze w opcomie,aktywować? Pewnie trzeba zmienić index wyświetlacza opcome
  10. A wyświetlacza gid muszę szukać wylogowanie go,czy nie?
  11. Dzięki kolego,zobaczę jak cenowo te wyświetlacze i manetki wyglądają i się zabiorę za to u siebie.bo teraz mam druciarsko zrobione,tzn żeby mieć sterowanie kompa,musiałem zostawić radio.dlatego przeciąłem kostkę ISO i część kostki która jest odpowiedzialna za sterowanie radiem podpiąłem pod mcdc2015.a radio schowane mam w schowku😂😂😂 Dzięki👍👍
  12. No nie jest trudna,ale jakieś koszty są.,ale cim też się wymienia tak,czy cim zostaje bez zmian? Jak podłącze wg tego opisu co podałeś.i wyrzucę canbus,to wszystko będzie latać,znaczy sterowanie kierownicy?(z tym że jak dobrze pamiętam,mam dwa kable( key1 i key2) które wychodzą z chińskiego radia.
  13. Dobrze mieć stacje multimedialna gdzie można użyć map,posłuchać muzyki,ale wkurzało by mnie gdyby mi wyskakiwały komunikaty na kompie i nie mógłbym ich zatwierdzić przyciskiem ok,np śliska nawierzchnia,czy malo płynu w spryskiwaczach,bo taki komunikat na blacie i już nie widzisz nic na kompie.takze wolę mieć dostęp do BC,a radio chińskie sterować łapą
  14. Tak myslalem kolego,w przypadku mojego radia za dużo kombinacji(znana wyświetlacza ,podejrzewam że com i manetka) to zostanę przy opcji ręcznej obsługi tego radia,dostęp do komputera uwazam za ważniejszy mimo wszystko Dzięki i pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...