Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

arkadi19792501

Forumowicz
  • Content Count

    84
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About arkadi19792501

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    vectra c gts 3.2 v6

Recent Profile Visitors

198 profile views
  1. Witam,możne koledzy wiecie jaki kolor kabla,albo który pin we wtyczce klimatronika jest od podświetlenia klimatronika(plusowy),bo potrzebuje sobie pociągnąć zasilanie do podświetlenia klawiszy radia(nie oryginalne radio),nie wiem dlaczego 6 pin we wtyczce ISO odpowiedzialny za podświetlenie radio jest pusty.dlatego potrzebuje sobie pociągnąć zasilanie gdzieś z podświetlenia deski rozdzielczej,a myślę że najprościej z klimatronika. Tylko nie wiem który kabel z której kostki w klimatronika za to odpowiada
  2. Masz na pewno rację kolego,daj znać jak zamontuje aż,jaki efekt, Wysłane z mojego Power_5 przy użyciu Tapatalka
  3. Kolego zdjęcie kostki mogę zrobić,ale nie mogę tu wrzucić bo nie mam tu na forum już pamięci.mozesz dasz namiar priv, Messenger albo coś.
  4. Witam,dopiero odczytałem zaraz to sprawdzę,może to w końcu zacznie działać. A ha co do kabla ill,w oryginalnej kostce ISO pin 6 podświetlenie jest pusty,i za bardzo nie wiem skąd pociągnąć podświetlenie,tak żeby było najprościej,najbliżej to chyba z wiązki wyświetlacza gid,ale nie wiem nawet jaki kolor kabla lub nr pinu w kostce wyświetlacza gid odpowiada za podświetlenie,
  5. Witam mam ten sam problem z radiem jak koledzy powyzej,.tak samo jak podłączam key 1 i uda mi się przypisać jeden przycisk np .głośność .działa to wtedy tak jakby przycisk głośności cały czas był włączony,a przyciskiem z kierownicy nie idzie nic z tym zrobic.
  6. Wiem,że jak miałem wyświetlacz cid to podłączając na próbę to działało to sterowanie.moze to ma związek z wymiana wyświetlacza,bo teraz jedną oryginalna wtyczka od cid jest wolna i nigdzie nie podłączona bo gid ma tylko jedno gniazdo.
  7. Witam kolegę,raz mi już pomogłeś przy wymianie cid na gid,teraz mam problem z chińskim radiem 2 din,chodzi o sterowanie z kierownicy.otoz nie wiem za Chiny gdzie podłączyć kabel od 5 pinu,.key 1 połączyłem z swc,ill i ACC spisałem razem.ten z 5 pinu podłączam pod gruby od zasilania a i tak nie mogę zaprogramować przyciski z kiery pod sterowanie.apka od wheel key po włączeniu pokazuje pusty akran w zasadzie,ale.gdzy rozłącze key 1 i za chwilę połączenia go z swc,pojawia się lista funkcji do przypisania przyciskom na kierzek ,gdy wybieram żeby zaprogramować przycisk to już nic więcej nie da rady zrobić(niby zapisuje ale przycisk nie działa).gdy chce powrócić do listy przycisków do przypisania to muszę rozłączyć key 1 i znowu go połączyć to wtedy lista pojawia się.nie wiem gdzie problem
  8. Kolego zrobiłem jak poleciles,w can średniej prędkości zmieniłem na klimatyzacja - występuje.teraz wszystko gra jak należy.teraz pozostało sterowanie kiery pod stacje podłączyć i będzie git Wielkie.dzieki kolego😁😁👍👍👍👍👍👍
  9. Ok może sobie poradzę,opcoma m to jutro podepne,AM nadzieję że to rozwiąże problem.dzięki kolego
  10. Klema odłączona na jakieś 20 minut i to samo ,nie pokazuje klimatronika,spróbuje jeszcze raz aktywować opcomem jutro i zobaczymy,jak nie zadziała to pewnie muszę mieć inny wyświetlacz,tak mysle🤔🤔
  11. Ok spróbuje .rozumiem że powinno na tym gid pokazywać opcje klimatonika,tak kolego? Bo czytałem gdzieś że są gid 3 liniowe pod klimatonika.i nie wiem czy nie musiałbym takiego mieć,chyba że ten który mam jest trzyliniowy
  12. Witam kolego. Zamontowałem gid z oznaczeniami jak pisałeś oraz manetkę, wszystko aktywowane i dziala,.jest tylko jeden problem wyświetlacza w dolnej części nie pokazuje wartości dla klimatronka.nie widzę na jaka temperature jeste ustawiona,ani na jakim biegu wentylatory chodzą,.czyżby powinienem mieć inny gid z innymi oznaczeniami,jeśli tak to z jakimi,bo ten mogę jeszcze oddać?
  13. Witam. Nie udało mi się ogarnąć sterowania klapa z oryginalnego pilota opla ,więc została dołożona uniwersalna centralka centralnego zamka i pilot,teraz.odblokowanie klapy(tak żeby poszła do góry dzięki pomocy sprężyn)odbywa się z drugiego pilota. Co do działania. Zamek odblokowuje się jak należy,klapa odskakuje ,ale.niestety na jakieś 15 centymetrów i dalej jej trzeba pomóc niestety. Siłowniki nowe fa Krosno,założone sprężyny na siłowniki maksymalnie długie na jakie sobie można było pozwolić.niestety siła jest za mała żeby wypchnąć ta klapę na maksa do góry.🤔🤔🤨🤨 Co prawda klapa w gts jest ciężka,ja mam dodatkowo dokładkę(lotkę) i antenę cb z uchwytem więc trochę nadwagi jest. W moim przypadku jedynie mocniejsze siłowniki zdały by egzamin,tylko ciężko gdziekolwiek znaleźć siłowniki o większej siłę w tych wymiarach,a dłuższe silowniki prawdopodobnie by nie podeszły,chyba że się mylę,może ktoś z kolegów wie o jakichś mocniejszych siłownikach pasujących do Vectry c gts? Także mod połowicznie udany,być może latem będzie lepiej ,siłowniki będą miały lżej,zobaczymy
  14. Witam Moduł ess podłączony.co prawda podłączony tylko pod swiatla stopu tylne i 3 stopu.wszysrko działa ok,przy ostrym hamowaniu mrugają wszystkie światła stopu.podlaczone bezpośrednio pod lampy stopu.podlaczenie według prostego schematu,rezystora nie wstawiałem ,zresztą okazał się nie potrzebny żaden błąd przepalonych żarówek nie występuje.sposob podłączenia. Kabel czarny modułu masa, Kabel czerwony modułu plusy wszystkich stopów Kabel żółty modułu pod masę żarówek w lampach(tak żeby żarówki stopu brały masę tylko z żółtego kabla modułu,nie z masy auta). Schemat ponizej Żeby sprawdzić czy modul jest dobrze podlaczony przy montażu,wystarczy po podlaczeniu do świateł ,wziąć moduł i przechylić go mocno w dół ,w kierunku jazdy i światła stopu zaczynają mrugać. ( który ma być skierowany kablami czerwonym i czarnym w kierunku jazdy i ma być poziomo ustawiony) Podłączanie pod kierunkow sobie darowałem ,bo nie za bardzo wiedziałem jak się za to zabrać🤔🤔. Z czystym sumieniem mogę polecić ten moduł ze sklepu hadron,działa jak należy. https://sklephadron.pl/akcesoria-oswietleniowe/4566-modul-adaptacyjnych-swiatel-stop-ess.html
×
×
  • Create New...