Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ancymon7

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About ancymon7

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/23/1991

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łódź, Toruń

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VC 1.9 CDTI 120KM '07
  1. Co masz na myśli, że nie wraca. Wpada w podłogę i jest miękkie czy tylko nie wraca do końca? Jeśli to pierwsze to sprawdź płyn czy nie ucieka po wymianie, a jak to drugie to sprężynę powrotną na pedale. Jak to nie ta na pedale to niestety coś źle ci założyli bo sprężyna talerzowa nie odbija.
  2. Ja mam komplet LUK. Opinie o nim różne słyszałem, ale mechanik u którego naprawiam samochód od prawie zawsze (prawie rodzina więc nie podejrzewam żeby kantował) polecił mi to i tyle. Od początku sprzęgło chodziło lekko, ale brało w połowie jak trzeba cały czas. Problemy zaczęły się po tych 40kkm z wpadanie sprzęgła. A wracając do tematu miękkiego sprzęgła to Mrozik95 sprawdziłem hamulce i nie nie stwierdziłem. Wszystko jest jak powinno być poza tym, że niedługo będę musiał klocki z tyłu wymienić. Wymieniłem sprężynę powrotną i pompę sprzęgła i problem póki co ustał. Regularnie spraw
  3. Popytałem jeszcze wujka Google i znalazłem to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2748471.html jeszcze jedna rzecz, która mogłaby tłumaczyć miękkie sprzęgło bez ubytku płynu w układzie
  4. Wiem, że kolega Econ ma twarde dowody na to, że wysprzęglik siada, ale ciągle szukam innej przyczyny bo to co mi nie pasuje to to, że raz jest wszystko super a innym razem idzie się powiesić przez to sprzęgło. Zacząłem studiować zasadę działania sprzęgieł hydraulicznych i coraz więcej łapie z tego. Każda nowa informacja bardziej upewnia mnie w stwierdzeniu że to raczej nie wysprzęglik, bo jedyna odpowiednia opcja, która za nim jest to wyciek, którego nie mam... Dotarłem do takiego schematu pompki sprzęgła. Wiadomo u góry zbiornik wyrównawczy, ale ten tłok to arcydzieło. Jak dobrze mi się wydaj
  5. Wiem, że kolega Econ ma twarde dowody na to, że wysprzęglik siada, ale ciągle szukam innej przyczyny bo to co mi nie pasuje to to, że raz jest wszystko super a innym razem idzie się powiesić przez to sprzęgło. Zacząłem studiować zasadę działania sprzęgieł hydraulicznych i coraz więcej łapie z tego. Każda nowa informacja bardziej upewnia mnie w stwierdzeniu że to raczej nie wysprzęglik, bo jedyna odpowiednia opcja, która za nim jest to wyciek, którego nie mam... Dotarłem do takiego schematu pompki sprzęgła. Wiadomo u góry zbiornik wyrównawczy, ale ten tłok to arcydzieło. Jak dobrze mi się wydaj
  6. Dziś zajrzałem jeszcze raz pod maskę i moje wnioski są następujące: - podczas wciskania sprzęgła od strony komory coś skrzypi, ale właśnie nie przy silniku tylko bliżej grodzi. - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki profilaktycznie - bez uwag - poszedłem tropem pisków i zajrzałem pod kierownicę, efekt na zdjęciu. Zrobiłem fotkę pompki, ale niewyraźna była więc daruję ją sobie. Jej stan, a przynajmniej tyle ile wymacałem, oceniam na zadowalający póki co, ale podejrzewam, że wymienię sprężynę powrotną, z wiadomego powodu, razem z pompką i zobaczymy co dalej. Jak wciskałem ręką
  7. Dziś zajrzałem jeszcze raz pod maskę i moje wnioski są następujące: - podczas wciskania sprzęgła od strony komory coś skrzypi, ale właśnie nie przy silniku tylko bliżej grodzi. - sprawdziłem wszystkie bezpieczniki profilaktycznie - bez uwag - poszedłem tropem pisków i zajrzałem pod kierownicę, efekt na zdjęciu. Zrobiłem fotkę pompki, ale niewyraźna była więc daruję ją sobie. Jej stan, a przynajmniej tyle ile wymacałem, oceniam na zadowalający póki co, ale podejrzewam, że wymienię sprężynę powrotną, z wiadomego powodu, razem z pompką i zobaczymy co dalej. Jak wciskałem ręką
  8. W takim razie muszę jutro zajrzeć się jeszcze raz pod maskę. Może coś jeszcze znajdę. Dam znać jutro.
  9. Wysprzęglik miałem wymieniany ze sprzęgłem 40kkm temu, a pompki nie wymieniałem jeszcze. Poza tym, nie wiem na ile prawdziwa jest ta metoda, ale ponoć jeśli na równej powierzchni wrzuci się jedynkę, dalej trzyma się sprzęgło na maxa wciśnięte i po minucie samochód nie zaczyna się toczyć, to nie jest wadliwy wysprzęglik. Trzymałem chyba nawet dwie minuty i samochód nawet nie drgnął. Dziś wracałem do domu kolejne 300km i muszę przyznać, że jak nie wciskałem pedału do końca przy zmianie biegów to układ nie tracił ciśnienia. Zawsze przy zmianie biegów wciskacie sprzęgło do końca?
  10. Mrozik 95 - w przyszły weekend będę mógł podjechać na kanał to zobaczę. Dzięki
  11. To nie rozwiąże twojego problemu jeśli masz to samo, a widzę, że masz...wymieniłem płyn w całym układzie (hamulcowy i sprzęgła) w grudniu zeszłego roku i pomogło - prawda, ale do kwietnia. Dzwoniłem do różnych mechaników specjalizujących się w silniku i na temat mojego problemu doradzali jedno. Wymiana pompki sprzęgła. Mówili, że gdy tłok się wyrobi to nie musi przeciekać żeby tracił ciśnienie w układzie. Nie jest to super droga część do vectry (nowa oryginalna FEBI kosztuje 200zł) i wymiana też nie jest zbyt skomplikowana więc mam zamiar się tym zająć. Co do tej wymiany pompki to czy mu
  12. To nie rozwiąże twojego problemu jeśli masz to samo, a widzę, że masz...wymieniłem płyn w całym układzie (hamulcowy i sprzęgła) w grudniu zeszłego roku i pomogło - prawda, ale do kwietnia. Dzwoniłem do różnych mechaników specjalizujących się w silniku i na temat mojego problemu doradzali jedno. Wymiana pompki sprzęgła. Mówili, że gdy tłok się wyrobi to nie musi przeciekać żeby tracił ciśnienie w układzie. Nie jest to super droga część do vectry (nowa oryginalna FEBI kosztuje 200zł) i wymiana też nie jest zbyt skomplikowana więc mam zamiar się tym zająć. Co do tej wymiany pompki to czy mu
  13. pedał hamulca działa cały czas tak samo. Wczoraj jechałem 300km i dziś rano sprawdziłem poziom...wszystko ok. W zbiorniku pod kurek zalane płynu mam
  14. Witam kolegów i koleżanki, mam problem, z którym walczę już długi czas bo prawie rok i nie wiem co o co chodzi nadal. Mam VC 1.9 CDTI 180kkm (skrzynia bodajże M32). Zaczęło się od tego, że po dłuższej jeździe na tempomacie z prędkością 140+ przy wciśnięciu sprzęgła pedał wpadł mi w podłogę. Normalnie łapał dość wysoko a wtedy prawie przy ziemi jak mocno wcisnąłem to udało mi się zmienić bieg. Nie wiem czy to ważne, ale bezpośrednio przed tym miałem sytuacje, że zgasł mi silnik. Jakoś dojechałem, ale podczas jazdy w mieście sprzęgło się podpompowało i już tragedii nie było. Mechanik następnego
×
×
  • Create New...
UP