Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

David DOHC

Forumowicz
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

David DOHC last won the day on June 4

David DOHC had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About David DOHC

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/12/1994

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock
  • Zainteresowania
    Vectra 🤩

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra B

Recent Profile Visitors

300 profile views
  1. Zacznie się wyłączać, bo będzie dostawała za wysokie ciśnienie. Sprawdź po kolei wiatraki jak w rozpisce.
  2. Dlatego nie żałuję że wlozylem 3.0, ale 3.2 już chodzi po głowie 😛
  3. Robić swapa 😁😁😛
  4. @Preisu walki G i A to walki z Omegi 3.0. Nie wiem o jakich walkach Ci z db myślą, ale pewnie o w.w, bo jeżeli mowa o customach no to sory, ale przewyższa to wartość vb. Wsad z i500 czyli wlutowany w twojego kompa eprom z mapa od i500. Bez sensu pchać całego kompa z i500. Wydech tak jak pisałem wcześniej, oczywiście zrobisz jak uważasz ale nie widzę innej opcji jak przelot na 2.25 cala. Wkładka w dolot z tego względu, że jeżeli masz ori dolot, to stożek jeszcze pogorszy osiągi. Wkladka ma taka sama przepustowość a jakoś tam jest odgrodzona w ori puszce od gorącego powietrza. Chyba, że będziesz budował dolot to albo jakiś liczony albo rezonator że stozkiem. Zależy. U mnie 3.0 z walkami 4xG, na ECU z 2.6 i na ori średnicy wydechu z przelotem bez żadnego strojenia pokazało ponad 290Nm gdzie seria w omie ma 270nm.
  5. Co do wałków to podaj G i A, pod to wsad z i500 i już masz około 190km. Kolektorami można sporo ugrać, ale nie koniecznie idzie to w parze z nm. Dla przykładu moje 3.0 na jeszcze sterowniku z y26 miało 170km ale ponad 290nm, wówczas do blisko 200km/h siedziałem na d**** AH z 2.0T. Gdybym miał robić 2.5 dla siebie to zrobił bym taka konfigurację. Walki G i A, ew 4xA, wkładka w dolot, kolektory wydechowe zostawił bym w spokoju, a dorzucił jedynie resztę wydechu na 2.25'. Wsad z i500 i zdrowe 200km z całkiem przyzwoitym nm powinno być.
  6. @JarekS jak już coś to w 2.6 lub 3.2. Ssak z Omy podchodzi ale na niższych poduchach lub po usunięciu jednego wzmocnienia w masce.
  7. Temat ogarnięty ale dam info dla potomnych. Motor y26se, walniety był czujnik temperatury w chłodnicy, w efekcie brakowało 2biegu lub tego pośredniego, wówczas silnik dostawał temperatury a sprężarka dostawała zbyt wysokie ciśnienie. Gdy przekroczony został kolejny próg temperatury wentylatory chodziły na maksa a sprężarka się wyłączala. Po wymianie czujnika wszystko poki co gra.
  8. Cześć. Panowie, po rozgrzaniu silnika wylacza mi sie sprezarka klimatyzacji, procz tego gdy wentylator od strony silnika wskoczu na 3 bieg to wylacza mi sie calkowicie wentylator klimy. Ktoś coś doradzi?
×
×
  • Create New...