Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sylwo28

Forumowicz
  • Zawartość

    194
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O sylwo28

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1975.05.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
  • Zainteresowania
    Elektronika przemysłowa, informatyka, mechanika, kobiety :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 CDTI 150KM OPC LINE

Ostatnio na profilu byli

434 wyświetleń profilu
  1. sylwo28

    [TUT] Wymiana termostatu 1.9 cdti

    Ja miałem Calorstat, wytrzymał 2 lata... Teraz kupię Mahle. Wahler też podobno dobry.
  2. sylwo28

    Spalanie Silnik 1.9CDTI 150 KONI

    Hej, U mnie jakby nie jeździć, zawsze średnie spalanie to 7l/100km. 70% to autostrada (przelot 130-160 km/h) reszta miasto. Wskazania kompa pokrywają się z obilczeniami po tankowaniu. Od lat dolewam Skydda +odrobinę 2T a aktualnie kleen-flo. DPF jest, wypala się co średnio 800km, EGR zamknięty (wypięta wtyczka) +emulator. Niedawno w trasie do W-wy (emerycko, 120 /h) spalił 5, 7 Miesięcznie trzaskam jakieś 2800-3000 km.
  3. sylwo28

    Podniesiony stan oleju

    Paliwo w oleju. Może lać któryś wtrysk, może źle wyprogramowany DPF... A olej sam wymieniałeś?
  4. Nie kupowałem. Zostawiłem w pozycji zamkniętej i założyłem emulator. Mam święty spokój.
  5. Ja naprawiałem piny w gnieździe zamka klapy. Użyłem srebrzanki i dobrze zabezpieczyłem przed wodą. W innym przypadku (uszkodzony pin żeński we wtyku) użyłem drutu 0,5, dolutowałem do istniejącego pinu w gnieździe i przepuściłem przez puste miejsce we wtyczce. Potem kostka łączeniowa i po kłopocie. Ogólnie jakość blaszek, styków, pinów jest w Oplu tragiczna
  6. Ostatnio dużo pierdół które mnie irytowały a nie było czasu na naprawę /wymianę - kołek w podłodze do trzymania dywanika - spinka uchwyt do pręta podtrzymującego maskę - sprężyna pedału sprzęgła - guma w podłodze pod podnośnik - żarówki pozycyjne przód philips White vision - zintegrowane ledy do podświetlenia tablicy w klapę tył -zaprawki tu i ówdzie
  7. sylwo28

    Demontaż kierownicy VECTRA C

    Ja też się męczyłem z poduchą, trzeba wsadzić płaski wkrętak i odchylić uchwyt wkrętaka na zewnątrz, w kierunku koła kierownicy JEDNOCZEŚNIE wsuwając, pchając płetwę wkrętaka w stronę osi kierownicy. Dobrze że miałem drugą kierownicę i widziałem jak są ustawione sprężyny trzymające poduchę.
  8. Ja miałem taki problem kiedyś, sporadycznie, powyżej 3000 obr. U mnie winny był egr. Nie domykał się.
  9. Na gorącym robiłeś? Bez klimy, nawiewów, świateł? A na wpływ ma wszystko : egr, dolot (szczelność), stan silnika (kompresja), nawet paliwo... Jak nie dymi, odpala od kopa, mało pali to ciesz się autem
  10. sylwo28

    Przekłamanie prędkościomierza

    Mój też zawyża. Błąd rośnie wraz z prędkością. Przy 150 licznikowych na GPS mam 140. Co ciekawe, wskazanie w ukrytym menu jest prawidłowe. Czyli kwestia zegarów. Ciekawostka :w Seacie Ibiza mojej przyjaciółki prędkościomierz pokazuje idealnie. Czyli nie każde auto zawyża
  11. Kolejny trup odkopany 😎 Mnie jakiś czas temu także dopadł problem wypalonego styku w lampie. Mam ksenony z afl i doświetlaniem zakrętów. Koszt używki jest spory, wziąłem się więc za naprawę. Do kierunków polecam żarówki typu "diadem". Ładnie wyglądają w lampie i są bardzo trwałe. Mój patent to wlutowanie w wypaloną dziurę kawałka plecionki miedzianej i wygładzenie. Ogólnie jakość blaszek, styków jest tragiczna. Mam ten sam problem w tylnych lampach. Te blaszki projektował księgowy
  12. sylwo28

    Relingi Vectra c

    Panowie, orientuje się ktoś czy można wymienić te czarne paski wewnątrz relingów? Mam drapnięte nieoryginalnymi uchwytami bagażnika i mnie to w... wia na maxa
  13. sylwo28

    Kierownica OPC a SRI LIFT

    Odkopię trupa, podaję numery : 13250383 OPC line 13208855 GTS SRI OPC (taką miałem oryginalnie) ma zdecydowanie bardziej miękką skórę, boki perforowane, reszta koła skóra gładka. SRI jest trochę cieńsza, twardsza, boki perforowane, reszta koła z fakturą skóry. Kupiłem bo wtedy jeszcze nie wiedziałem o takich różnicach 🤔 Moja OPC była bardzo zniszczona, chyba zdecyduję się na obszycie i do niej wrócę bo komfort zdecydowanie większy...
×