Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sylwo28

Forumowicz
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O sylwo28

  • Urodziny 1975.05.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
  • Zainteresowania
    Elektronika przemysłowa, informatyka, mechanika, kobiety :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 CDTI 150KM OPC LINE

Ostatnio na profilu byli

253 wyświetleń profilu
  1. Wszystko zależy jaki dwumas kupiłeś i kto zakładał. Na rynku jest wiele ofert dwumas z podejrzanie niską ceną. Chytry dwa razy traci. Ja kupiłem nowy od Saaba i mam spokój póki co. Szarpanie przy gaszeniu to 90% klapa gasząca. U mnie też potrafi zaszarpać mimo nowej dwumasy, ściągnij rurę dolotu i zobacz jak pracuje przepustnica. Na YT są filmy (m.in mój) pokazujące pracę klapy. Ja przy okazji wymiany DM, wymieniałem też środkową poduszkę pod silnikiem. Może u Ciebie też wymaga wymiany? (wibracje).
  2. Zimą polecam lanie depresatorów, np. Skydd lub Xeramic Diesel. Ze wskazaniem na ten pierwszy. Olej 2T jak pisze piotrek15 obniża liczbę cetanową i auto może (nie musi) gorzej odpalać na zimnym.
  3. Faktycznie, mój błąd Ja sprawdziłbym styki i najpierw zainwestował w czujnik. A może wystarczy wyjąć i wyczyścić?
  4. Spróbuj zerknąć pod pokrywę rozrządu, może wystarczy poprawić styk. Z wymianą lipa, trzeba rozrząd zrzucić..
  5. Może najprostsze rzeczy: Klemy czyste ? Warto sobie sprawić takie cuś: A do diesla to aku mimum 70Ah. Ja mam 75Ah i alternator zmieniony z fabrycznych 100 na 140A. Poczekaj klika sekund po zgaśnięciu "sprężynki" od świec. Dopiero odpal. One się grzeją jeszcze dość długo nawet jak zgaśnie lampka. Filtr paliwa czysty? Grzałka w filtrze sprawna ?
  6. TIS 2000 i Win XP SP3 32bit

    cześć No to chyba odkrywam Amerykę Mam tak poryty XP od tego softu Siemensa któego używam zawodowo, ze może tylko u mnie coś nie działało.. Gdyby nie uszkodzony AFL ostatnio i błąd alarmu od tylnych szyb, to pewnie za to bym się nie wziął ... Pozdrowienia !
  7. Cześć, tym razem kilka słów o TIS 2000 w wersji 116.0E która krąży gdzieś w sieci... i systemie WIn XP SP3 bo na takim instalowałem (mam laptopa dual-boot z WIn7 SP1 i XP SP3). Jak zwykle to bywa , znów kłopot podczas użytkowania - konkretnie brak schematów i błąd połączenia z serwerem danych. Oczywiście chodzi o serwer Apache który jest instalowany "przy okazji". ważne: podczas instalacji wyłączyć program antywirusowy , u mnie Avast! - blokował instalator. Instalujemy w foldetrach domyślnych. Podczas prawidłowej instalacji program sam się zaktualizuje - z baz danych zawartych na płycie. No dobra, a jak uruchomić te schematy? Pogrzebałem troszkę w plikach i znalazłem nieprawidłowy (?) wpis w pliku .bat znajdujący się w : C:\Program Files\cosids\Apache Group\Apache\ pliczek ma nazwę: Apache.bat i skłąda się z trzech linijek. Otwieramy go np. Notatnikiem .Druga linijka wygląda mniej więcej tak: start /m C:\PROGRA~1\COSIDS\APACHE~1\APACHE\ApchT2kW.exe -d C:\PROGRA~1\COSIDS\APACHE~1\APACHE -f Usuwamy przełącznik "/m" za poleceniem "start" i zapisujemy poprzez "zapisz jako". Uruchamiamy ten plik. Pojawi się okienko Apache'a z komunikatem "ApacheJserv running". Musi być on aktywny podczas pracy z TIS. Teraz odpalamy TISa. Klikamy OK lub wciskamy enter na okienku początkowym. Następnie wchodzimy w Help -> TIS 2000 News, w menu po lewo jedziemy na dół, do sekcji "Database Opel/Vauxhall". Instalujemy "metaweb_3.1.1.15.msi" z linku po prawej stronie okna. Teraz schematy powinny działać. Mój konfig: Win XP SP3 IE 8 pzdr Poniżej przykładowy obrazek lokalizacji wtyczek do pętli czujników zbicia tylnych szyb w kombiaku.
  8. Wypala DPF co 600 km

    Jak się zacznie wypalać, urzymuj obroty silnika w okolicy 3000, w mieście jedź na niskich biegach. U mnie w ten sposób wypalanie filtra trwa kilka minut. Zauważyłem, że przy stosowaniu oleju 2T dolewanego do paliwa, interwał wypalania zwiększył się spokojnie o ponad 100km. Teraz filtr wypala się mniej więcej co 900 km. Jeżdżę głównie w trasie. Do kontroli stanu filtra polecam program naszego kolegi z forum, DPF info, do pobrania ze sklepu Google. Do tego interfejs na bluetooth za parę złotych z Alledrogo.
  9. Opel Vectra c 1.9 CDTI problem z Afl

    W polifcie moduł AFL jest na spodzie lampy, obok jest przetwornica do ksenona. Wewnątrz lampy jest jeszcze moduł sterownika silniczka lampy.
  10. Wskaźnik od temperatury silnika

    Dokładnie. Wogóle diesle mają większą sprawność i przez to wolniej się nagrzewają. Zimą najczęściej winny jest termostat. Wskaźnik jest wyskalowany bodajże od 70 stopni, poniżej tej temperatury wskazówka leży. Można podejrzeć temperaturę w ukrytym menu w radiu. U mnie zimą wskazówka dźwiga się dopiero po ok 10 km jazdy
  11. Pytanie o kierunkowskazy

    A ja uważam że to super rozwiązanie. Podoba mi się takie zerojedynkowe, impulsowe sterowanie - kierunki, wycieraczki. Fakt, wymaga pewnego przyzwyczajenia...
  12. Op com spalil sie?

    Bez szklanej kuli ciężko coś wywróżyć Mogło paść wszystko - od stabilizatora (to coś z trzema nóżkami na ostatnim zdjęciu) po procek PIC. Z postu wnoszę że nie masz doświadczenia z elektroniką, przejrzyj więc inne tematy, niektórzy koledzy z forum naprawiają te opcomy. Opcom taki jak Twój da się spokojnie naprawić.
  13. Leję 200-250 ml na 50 litrów. Mam buteleczkę -dozownik po jakimś oczyszczaczu wtrysków STP i tam przelewam.
  14. VC polift brak komunikacji AFL

    No i sam sobie odpowiem. Po wymontowaniu lampy i wyjęciu elektroniki (dwa moduły - jeden to sterownik główny AFL (od spodu lampy) , drugi, dostępny po zdjęciu pokrywki z tyłu. Ten drugi moduł to sterownik silnika krokowego. Moduł miał ślady zalania, na szczęście wystarczyło chemią przemyć płytkę i oczyścić styki. Moduł ten można naprawić, oznaczenia na elementach są widoczne. Także parę stówek w kieszeni
×