Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

sylwo28

Forumowicz
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O sylwo28

  • Urodziny 1975.05.07

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
  • Zainteresowania
    Elektronika przemysłowa, informatyka, mechanika, kobiety :)

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VECTRA C 1.9 CDTI 150KM OPC LINE

Ostatnio na profilu byli

218 wyświetleń profilu
  1. Wyciągnij rurkę od wlewu płynu do spryskiwaczy, będzie wygodniej. Zderzak wystarczy odchylić, na forum mnóstwo opisów i zdjęć. U mnie w polifcie żarnik D1S. Nie kupuj taniochy. Poszukaj na YT jak odróżnić oryginał od podróbki.
  2. GM EPC

    Alternatywnie wpisz w IE http://127.0.0.1:351/PQMace/launcher.html Pakiety EPC muszą być zainstalowane w folderach domyślnych.
  3. GM EPC

    Jaki system? W którym momencie jest ten błąd?
  4. GM EPC

    Instalka jaką dysponuję nie zawierała żadnych opisów. Informacje w necie są niepełne, przynajmniej ja nie znalazłem takiej po którym ruszyło od razu.
  5. GM EPC

    Cześć, Poniżej krótka instrukcja jak prawidłowo odpalić EPC na Win7 64bit. Źródła to Internet oraz moje poprawki aby bez problemu wszystko śmigało pod Win7 64bit . Może się komuś przyda. 1. Mamy już program . Linki do wersji 2014 łatwo znaleźć w sieci. 2. NIE uruchamiamy "setup.exe". Instalujemy kolejno pliki z folderów: GMGInfrastructure \ GMGInfrastructure.msi (wybrać Standalone) GMEApplication \ GMEApplication.msi GMGLocalDB \ GMGLocalDB.msi GMERomDB \ GMERomDB.msi 3. Aktualizujemy IE do najnowszej (v11 64bit) wersji 4. Tworzymy plik OPEL. bat Za pomocą Notatnika (wybieramy "zapisz jako" i wybieramy z listy pod nazwą pliku "wszystkie pliki" (aby zapisał jako .bat a nie jako .txt) plik wygląda następująco - wkleić w Notatnik : SET CATALINA_HOME= "C:\Program files (x86)\Snap-on Business Solutions\Global EPC\GM\Tomcat" SET PATH = "C:\Program files (x86)\Snap-on Business Solutions\Global EPC\GM\jre1.6.0_02\bin\";% PATH%cd "C:\Program files (x86)\Snap-on Business Solutions\Global EPC\GM\Configurator\"java -jar Configurator.jar 5. odpalamy pliczek .OPEL.bat. 6. Z folderu : c:\Program Files (x86)\Snap-on Business Solutions\Global EPC\GM\WEBProducts\GMG\GME\ instalujemy, (wypakowując z archiwów) : jre.zip - java imgrdwnld.zip - bez tego nie będziemy mieć obrazów części 7. W folderze jak w punkcie 6 znajdujemy i odpalamy plik ShowURL. Wygenerowaną zawartość wklejamy jako adres w przeglądarce IE 8. Akceptujemy ewentualne komunikaty, katalog powinien się uruchomić poprawnie. Z poziomu menu IE, wybieramy opcję "send to" / "wyślij do" i tworzymy ikonę skrótu do katalogu na pulpicie. I to wszystko pozdr
  6. Jestem już po wymianie dwumasy, zerknąłem przy okazji na banany z tyłu no i szykuje się kolejny wydatek... Prawy banan do wymiany, wybita tuleja. Oczywiście wymienię komplet. Mam nadzieję że po wymianie będzie już OK...
  7. Cześć, Mnie też pomału dopada problem z przepustnicą. Objawia się to szarpaniem silnika przy gaszeniu. Nie zawsze to występuje, także podejrzewam zimne luty. Najpierw podejrzewałem dwumas, ale niedawno go wymieniłem (saabowski ). Odpala ładnie, tylko to gaszenie... Poniżej filmik jaki dziś zrobiłem - jak na złość przepustnica działa dobrze
  8. Sądzę że będzie szarpać silnikiem podczas gaszenia. Klapa zamyka się wtedy i silnik gaśnie bez szarpnięcia.
  9. Przegub wewnętrzny z19dth F40

    Krótki offtop : RafalG ma rację. Przegub za stówę to śmieć. Szkoda roboty. To moje zdanie. Ale kolega zrobi jak zechce. EOT. Pozdrawiam
  10. Dokładnie. Może być nieszczelny EGR. Dlatego o nim wspomniałem. Co do węzyków, ja też wywaliłem ten badziew fabryczny idący od pompy vacuum do zaworu N75 i założyłem zbrojony wężyk od pneumatyki. Jeżeli masz dostęp, dobrym pomysłem jest użycie wężyka teflonowego. Rozwiązanie "na wieki". Intercooler - czy nie ma przedmuchów, od spodu zobacz czy nie jest spuchnięty.
  11. Nie spinam się, o co? Ważne żeby była jasność w temacie
  12. Powodzenia , obyś nie musiał zrzucić skrzyni...
  13. Kilka tematów do sprawdzenia : Intercooler (rury.,opaski) Boost sensor Przepustnica Zmienna geometria w turbo EGR odpięta wtyczka czy całkowicie zaślepiony?
×