Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

yamakasi

Forumowicz
  • Content Count

    439
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

yamakasi last won the day on July 18 2017

yamakasi had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About yamakasi

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn / Mrągowo

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Signum 2.0Turbo + LPG

Recent Profile Visitors

901 profile views
  1. u mnie powodem był walnięty jeden z zaworków zwrotnych, po wymianie problem ustąpił
  2. No to u mnie właśnie to tak wygląda że nie ma masy an przekaźnik od rozrusznika, jak się ja da na krotko to zapala inaczej się nie da, Jakieś pomysły ? uszkodzony i do wymiany moduł UEC?
  3. aaa czyli u mnie może być zwalona skrzynka bezpieczników pod maską ta cała
  4. Witaj a posiadasz do SIGNUM 2003 2.0T?? najbardziej chodzi o instalację ze stacyjki bo nie daje mi prądu do rozrusznika i nie mogę odpalić auta,
  5. mam podobne objawy , ładuje dziś od rana akumulator 5h i włożyłem do auta i przekręciłem kluczyk wszystkie kontrolki się świeca ale po próbie odpalenia tylko słychać " CYK" i koniec Akumulator nowy roczny i już by padł? Czy może problem u mnie to rozrusznik ? Radio światła mogę normalnie zapalić ale odpalić auta już nie mogę Muszę się kogoś doprosić aby włożyć inny akumulator, kablami nie chciał odpalić,
  6. Witam a czy do wymiany regulatora napięcia muszę również zdejmować pasek czy jest dojście takie aby samemu to wymienić w kanale ?
  7. albo to wszystko zbieg okoliczności i sam już nie wiem ale to zazwyczaj sie pojawia przy takich objawach
  8. ktoś gdzieś na forum pisal że miał problemy z za słabą masą, powiem CI tak obserwuje już 2 dzień jeżdzać na torque i powiem tak dziś rano jak jechałem do pracy mam 25 km ładowanie potrafiło skoczyć 13-14-1 V teraz wyskoczyłem na chwilę na miasto ładowanie minimum 14.0-14-5 cały czas i żadnego błędu i falowania obrotów, poprosiłem elektryków o zrobienie dla mnie dodatkowego kabla masowego i podłącze go pod karoserię i zobaczymy czy to coś pomoże, chyba że będę musiał jeszcze kabel + zrobić
  9. Odczytam i napiszę jaki błąd widział OP COM czy tech te miejsce tego sterownika też jest przekichane ciągle gorąco to i może te sterowniki przez to siadają ?
  10. Dołożyć zawsze można ale to raczej efektu u mnie nie zda bo sterownik mi chyba wariuje silnika , pojawia się auto z kluczykiem czasami samo gaśnie itp itd, albo ja skasuje za pomocą torque te auto z kluczykiem ale torque nie widzi tych błędów
  11. a sam to robiłeś ? możesz dać zdjęcie ?bo kiedyś miałem problem z obrotami po włączeniu tylnej szyby ogrzewania dodatkow gdzie są porzewody masowe u nas VC SIGNUm bo ja to laik nie mechanik
  12. Sprawdzę masy ale to mi wygląda u mnie coś na podłożu elektronicznym
  13. Witam mam identyczny problem i to już drugi raz kiedyś musiałem zmienić sterownik silnika i to pomogło, a problem powrócił wczoraj , obroty same rosną i dodatkowo auto z kluczykiem i brak mocy :/
  14. Panowie u mnie pojawił się dziwny problem od dłuższego czasu zawsze miałem check od drugiej sondy , nagle odpaliłem wczoraj auta , check sam znikł obroty zaczęły same rosnąć, tak jakby była gdzieś nieszczelność, wyjechałem w trasę po zaparkowaniu obroty ładnie się trzymały, ale po ponownym odpaleniu auta po 4 h obroty dalej same rosły i wyskoczyło auto z kluczyki. Oczywiście torque nic nie odczytał ale wcisnąłem skasuj błędy, falowanie ustało , auto z kluczykiem się nie pojawiło. Dziś wyjeżdżając do pracy identyczna sytuacja auto z kluczyki brak mocy obroty same rosną, zrobiłem to samo i dojechałem do pracy bez problemów. Po pracy pewnie będzie identycznie... ( OBY TO nie był STEROWNIK ) Postaram się w tygodniu OP coma podłączyć zobaczymy co pokaże 2019.03.19 Od wczoraj auto z kluczykiem nie wystąpiło ale za to lubi się pojawić kontrolka trakcji i raz pokazała się kierownica z wykrzyknikiem, obroty falują i same rosną, dopóki nie wcisnę w torque skasuj błędy ( chociaż check się nie świeci) Ktoś pisał gdzieś na forum że takie dziwne objawy z obrotami może dawać uwalony kabel masowy 2019.03.20 Dalej nic, auto z kluczykiem pojawia się kiedy chce , auto traci moc, dopiero w okolicy czwartku będę miał opcję zaczytania błędów techem. na tą chwilę kasuję błąd za pomocą torqe i jadę dalej ale podczas jazdy potrafi się pokazać i odciąć
  15. z tego co są opinie w wujku google to są o wiele lepsze od normalnych
×
×
  • Create New...