Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pawełek ze Żnina

Forumowicz
  • Content Count

    1653
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Pawełek ze Żnina last won the day on July 16 2010

Pawełek ze Żnina had the most liked content!

Community Reputation

64 Excellent

About Pawełek ze Żnina

  • Rank
    Specjalista początkujacy
  • Birthday 01/11/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żnin
  • Zainteresowania
    motoryzacja ;)
    informatyka w szerokim rozumieniu
    usługi cyfrowe
    elektryka
    nawigacje GPS

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VA C20NE CDX, ZA Z18XE ELEGANCE

Kontakt

  • GG
    64286

Recent Profile Visitors

2349 profile views
  1. HB ma inny hak niż SEDAN, nie kombinuj - za dużo roboty i rzeźba może się zemścić przy ciągnięciu przyczepy z załadunkiem !
  2. można łatwo to sprawdzić, podmień czujnik temp z innego opla, praktycznie od początku do teraz są te same czujniki. Na szrocie chcą za nie 10 zł....
  3. W oryginalnym kluczyku masz zatopioną kostkę immo (taką małą pestkę, prawdopodobnie kodowanie Philips ID44). Jeśli masz ten kluczyk, to po prostu rozbierz go lub ten czarny plastik przytwierdź na stałe w okolicy pętli, która jest wokół stacyjki. Wówczas zwykła wkładka z kluczykiem wystarczy, bo immo będzie "lokalnie" w aucie.
  4. Pierwszy post, drugie zdjęcie. Kostki są w okolicy popielniczki do przycisków. Pod siedzeniami dwupinowa kostka do złącza mat grzewczych.
  5. Oczywiście, są przejściówki z tego co masz w aucie na to co masz w radio. Sęk w tym, że ta co jest w aucie ma uszkodzony "bolec". Proponuję zatem ją zdemontować i od razu zakupić odpowiedni w tyk pod to radio (już bez przejściówki).
  6. nie no, na pewno idzie, trzeba dość sprynie podważyć z każdej strony i na pewno zejdzie. Nagrzej we wnętrzu, żeby z zimna plastiki nie popękały...
  7. Brawo Kamil ! Bardzo mi się podoba. Co prawda ja mam w swoim aucie klimę, ale dodam, że wentylator chodzi na zapłonie po załączeniu klimy. Ja mam ten duży metalowy i też ten mały z przodu. Pięknie, na prawdę kawał dobrej roboty odwaliłeś. Nie wiem czy ktoś się zdecyduje na taki krok, bo jak słusznie napisałeś, to drogi koszt, który przewyższa wartość pojazdu...
  8. mikrowyłącznik w zamku do VB to koszt ok 8-10 zł - sam to robiłem. Jeśli centralny otwiera z kluczyka a nie otwiera tylnych drzwi za kierowcą, to na pewno trzeba tam zajrzeć w celu naprawy właśnie siłownika (mikrowyłącznik). Co do kluczyk, robiłeś "wkodowanie" w stacyjce ? Zapłon włączony i naciskasz klawisz zamknij/otwórz - powinno być cyknięcie i "przyjąć" pilota do systemu. Centralkę na razie zostaw w porządku.
  9. Po schematach dojdziesz, które to kolory powinny być. Nie wierzę, że ktoś wyciął w pień instalację od tylnej szyby....
  10. Hej ! Ostatni namiar jaki na niego posiadam to: tel 075/775 00 40
  11. Z tyłu BC jest biała kostka (eprom, chyba 6 lub 8 nóżek). To siedzi w takim białym plastiku, który można wyciągnąć. Ja tę kość wysyłałem koledze RAVowi. On tam wgrał wsad pod moje auto i odesłał do mnie. Po włożeniu do mojego BC wszystko pięknie chodzi do dziś
  12. Fizycznie wyświetlacz we wszystkich Vectrach A oraz Calibrach jest taki sam. Nieco inny (choć też wejdzie) jest w Omedze A. Tak, czy siak, szukaj od VA. Niestety jest mnóstwo wsadów co do rocznika, silnika, wtrysku, rozmiaru kół i impulsatora w zegarach Musisz zaprogramować (tu kolega RAV z sąsiedniego forum) opanuje temat. Trzeba dobrać odpowiedni wsad i pod Twoje auto wbić.
  13. skoro do klawisza nie dochodzi, to nie ma co na razie szukać przy szybie. Zająć się należy gniazdem klawisza - obadać czy styki są ok, sprawdzić bezpieczniki a w ostateczności instalację. Bezpiecznik tylnej szyby to chyba 25A lub 30A - być może gdzieś zrobiło się zwarcie, tam występuje dość spory prąd.
  14. zobacz, czy masz napięcie przy szybie. Skoro cyka, to według mnie jest o.k. szyba działa na zapalonym silniku i jak wspomniał Janus - jest tam czasówka. Wystarczy żaróweczka i kawałki przewodu, by to sprawdzić.
×
×
  • Create New...