Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Pawełek ze Żnina

Forumowicz
  • Postów

    1 649
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    2

Pawełek ze Żnina wygrał w ostatnim dniu 16 Lipiec 2010

Pawełek ze Żnina ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

63 Excellent

O Pawełek ze Żnina

  • Urodziny 1982.01.11

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żnin
  • Zainteresowania
    motoryzacja ;)
    informatyka w szerokim rozumieniu
    telefonia GSM
    videofilmowanie
    usługi cyfrowe
    elektryka
    nawigacje GPS

Kontakt

  • Website URL
    http://www.paluki.pl/vectra
  • GG
    64286

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    VA C20NE CDX, ZA Z18XE ELEGANCE

Ostatnio na profilu byli

1 877 wyświetleń profilu
  1. można łatwo to sprawdzić, podmień czujnik temp z innego opla, praktycznie od początku do teraz są te same czujniki. Na szrocie chcą za nie 10 zł....
  2. W oryginalnym kluczyku masz zatopioną kostkę immo (taką małą pestkę, prawdopodobnie kodowanie Philips ID44). Jeśli masz ten kluczyk, to po prostu rozbierz go lub ten czarny plastik przytwierdź na stałe w okolicy pętli, która jest wokół stacyjki. Wówczas zwykła wkładka z kluczykiem wystarczy, bo immo będzie "lokalnie" w aucie.
  3. Pierwszy post, drugie zdjęcie. Kostki są w okolicy popielniczki do przycisków. Pod siedzeniami dwupinowa kostka do złącza mat grzewczych.
  4. Oczywiście, są przejściówki z tego co masz w aucie na to co masz w radio. Sęk w tym, że ta co jest w aucie ma uszkodzony "bolec". Proponuję zatem ją zdemontować i od razu zakupić odpowiedni w tyk pod to radio (już bez przejściówki).
  5. Ale kotleta odgrzałeś
  6. nie no, na pewno idzie, trzeba dość sprynie podważyć z każdej strony i na pewno zejdzie. Nagrzej we wnętrzu, żeby z zimna plastiki nie popękały...
  7. Brawo Kamil ! Bardzo mi się podoba. Co prawda ja mam w swoim aucie klimę, ale dodam, że wentylator chodzi na zapłonie po załączeniu klimy. Ja mam ten duży metalowy i też ten mały z przodu. Pięknie, na prawdę kawał dobrej roboty odwaliłeś. Nie wiem czy ktoś się zdecyduje na taki krok, bo jak słusznie napisałeś, to drogi koszt, który przewyższa wartość pojazdu...
  8. mikrowyłącznik w zamku do VB to koszt ok 8-10 zł - sam to robiłem. Jeśli centralny otwiera z kluczyka a nie otwiera tylnych drzwi za kierowcą, to na pewno trzeba tam zajrzeć w celu naprawy właśnie siłownika (mikrowyłącznik). Co do kluczyk, robiłeś "wkodowanie" w stacyjce ? Zapłon włączony i naciskasz klawisz zamknij/otwórz - powinno być cyknięcie i "przyjąć" pilota do systemu. Centralkę na razie zostaw w porządku.
  9. Po schematach dojdziesz, które to kolory powinny być. Nie wierzę, że ktoś wyciął w pień instalację od tylnej szyby....
  10. Hej ! Ostatni namiar jaki na niego posiadam to: tel 075/775 00 40
  11. Z tyłu BC jest biała kostka (eprom, chyba 6 lub 8 nóżek). To siedzi w takim białym plastiku, który można wyciągnąć. Ja tę kość wysyłałem koledze RAVowi. On tam wgrał wsad pod moje auto i odesłał do mnie. Po włożeniu do mojego BC wszystko pięknie chodzi do dziś
  12. Fizycznie wyświetlacz we wszystkich Vectrach A oraz Calibrach jest taki sam. Nieco inny (choć też wejdzie) jest w Omedze A. Tak, czy siak, szukaj od VA. Niestety jest mnóstwo wsadów co do rocznika, silnika, wtrysku, rozmiaru kół i impulsatora w zegarach Musisz zaprogramować (tu kolega RAV z sąsiedniego forum) opanuje temat. Trzeba dobrać odpowiedni wsad i pod Twoje auto wbić.
  13. skoro do klawisza nie dochodzi, to nie ma co na razie szukać przy szybie. Zająć się należy gniazdem klawisza - obadać czy styki są ok, sprawdzić bezpieczniki a w ostateczności instalację. Bezpiecznik tylnej szyby to chyba 25A lub 30A - być może gdzieś zrobiło się zwarcie, tam występuje dość spory prąd.
  14. zobacz, czy masz napięcie przy szybie. Skoro cyka, to według mnie jest o.k. szyba działa na zapalonym silniku i jak wspomniał Janus - jest tam czasówka. Wystarczy żaróweczka i kawałki przewodu, by to sprawdzić.
  15. Kolego ja mam 2 takie autka Ojciec ma VA 95 a ja mam VB 96 z tymi silnikami. Jakby co, wal, coś tam pomogę Proponuję zrobić sobie na zimę kontrolkę "dogrzewania" świec i filtra paliwa, żebyś nie miał niespodzianek ile to zimą na starcie wpiernicza prądu... - to jedyna wada tego auta (rozwiązania japońskiego) - reszta, auto złoto, jak nie masz skatowanego silnika, to polatasz tym...