Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vectromaniak92

Forumowicz
  • Content Count

    42
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vectromaniak92

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/22/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Polkowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    X16XEL*X20DTH*X25XE

Recent Profile Visitors

343 profile views
  1. Bez problemu tylko uważaj na dolny przewód od podciśnienia, lub sie zgubić. Delikatnie ściągnij wąż od dolotu lubi sie urwać.
  2. Napisz do mnie na PW, ja cos nie moge ...
  3. U mnie przy tych samych błędach był winien czujnik położenia wału. Jak masz na podmianę to sprawdź.
  4. Przy przepływomierzu były urwane 3 z 4 przewodów ... podczas szukania przyczyny i ściągania całego dolotu uszkodziłem gumy na kolektorze i niepotrzebny wydatek więc moja rada, pomyśleć dwa razy zanim coś się zrobi ...
  5. Życzę powodzenia aby V-ka dobrze jeździła !
  6. Witaj sprawdź dolot, może przepływka głupieje i nie wiem jaka dawke dawać. Moja powyżej 2tys też zaczęła coś przerywać ale od 3 tys szła jak burza.
  7. Podłącze się do tematu, wczoraj wyciągałem pompę paliwa i chciałem również wyczyścić te siteczko ale nie mogłem go zlokalizować ?Chyba coś przeoczyłem, kolego TomiKRK mógłbyś mnie naprowadzic do tego sitka? Pozdrawiam
  8. Witam, operacja się powiodła. Przylutowałem kabelki do pinu 23 22 i masa do pinu 3 w scalaku. Można regulować bass poprzez funkcje BASS. Pozdrawiam
  9. Witam, czy "domowym" sposobem mogę sprawdzić ten czujnik ? Miernikiem ?
  10. Podpinam się ? To można tak przylutować kabelki ?
  11. Dziękuje za zainteresowanie tematem. Zacznę oczywiście od czujnika i sprawdzenie wiązki elektrycznej. Jeszcze jedno, czy od tego czujnika obrotów może być przyczyną pojawienia się błędu od pompy ? Jeżeli nie to idzie na zyletki ...
  12. Witam, borykam się z problemami już od ponad roku i już nie wiem co mam zrobić. Błędy jakie mi wyskoczyły to: P1631 P0400 P0725 P1335 Czy te błędy pompy oznaczają jej koniec ? Dodam że sprawdzałem optycznie wszystkie podciśnienia czy sa dobrze podłączone itd. Nie widziałem aby jakiś wężyk był pęknięty czy gumy sparciałe. Jeżeli chodzi o Pompe to inni mówia że błędy wyskoczyły na skutek nieprawidłowości w działaniu EGR'a, jeszcze inni mówią że tylko czeka mnie regeneracja chodź była juz zregenerowana. Wyciągnąłem EGR sprawdziłem czy jest "szczelny" poprzez przytrzymanie palcem króćca ( grzybek wcisnąłem przytrzymałem palcem króciec i wygląda na to że jest sprawny ) wyczyściłem tylko grzybek ponieważ nie wiem jak dokładnie wyczyścić w środku. Nie miałem jak zmierzyc ciśnienia jakie daje Vacum. Czy mógłby mnie ktoś nakierować co mógłbym własnymi siłami zdziałać aby dojść do porządku? Bardzo bym prosił o poważne odpowiedzi, wiem że jest od tego szukajka i mnóstwo tematów z tymi problemami. Chciałbym aby ktoś mi wytłumaczył krok po kroku jak i co mam zrobić. Pozdrawiam Piotr
  13. Odgrzeje temat. Czy udało Ci się ustalic przyczyne wycieku płynu?
  14. Proponował bym wymianę przewodów i świec i będzie gitarka Miałem ten sam problem tylko że u mnie do 3500 "ciągnął" a potem tracił moc i zachowywał sie jak 100 konny motor.
  15. Nawiązując do zdjęć od razu "zaizoluj" kabelki od wtyczki, bo już są przetarte. Jeżeli posiadasz dużo czasu i chęci to przeglądnij całą wiązkę w komorze silnika. Miałem bardzo dużo problemów z tymi kabelkami. Sprawdź wszystkie podciśnienia czy masz dobrze podpięte. Ogólnie to przeanalizuj czy wszystko dobrze złożyłeś, podłączyłeś. Pozdrawiam
×
×
  • Create New...