Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Dannyxxx

Forumowicz
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Dannyxxx

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Podkarpacie

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VB 2.0DTI kombi
  1. Version

    32 downloads

    W ASO majÄ nawet specjalny przyrzÄd do odpowietrzania KM-948 ale co z tego jak leĹźy on na póĹce nieuĹźywany bo lepiej psiknÄÄ plakiem i w koĹcu silnik zaĹapie a jak nie to "pewnie pompa panu padĹa" . Wielokrotnie to widziaĹem. Tak to wyglÄda:PrzyrzÄd do odpowietrzania KM-948 Instrukcja odpowietrzania za pomocÄ KM-948: OdpowietrzyÄ ukĹad paliwowy (X 20 DTL, Y 20 DTL, Y 20 DTH, Y 22 DTR) WaĹźne: Ze wzglÄdu na konstrukcjÄ pompy wtryskowej rozdzielaczowej VP 44 konieczne jest odpowietrzanie ukĹadu paliwowego przy pomocy zewnÄtrznej pompy paliwa KM-948. PrzyrzÄd do odpowietrzania KM-948 musi byÄ wykorzystywany do ponownego rozruchu silnika po wszystkich pracach przy ukĹadzie paliwowym, np. wymianie filtra paliwa i po opróĹźnieniu zbiornika paliwa. Wymagania: - w zbiorniku paliwa powinno znajdowaÄ siÄ co najmniej 5 litrów paliwa - wszystkie przewody paliwa i przewody osuszajÄce oleju muszÄ byÄ zamontowane w nienagannym stanie - bateria musi byÄ dobrze naĹadowana. OstrzeĹźenie: Wycieka paliwo – przestrzegaÄ przepisów bezpieczeĹstwa oraz przepisów specyficznych dla danego kraju. Wmont., zamontowanie 1. Adapter KM-948-200-1 i KM-948-200-2 zamontowaÄ do KM-948 (1) • ZamontowaÄ wtyk szybkozĹÄczki KM-948-200-1 (5) do przewodu ssawnego Wskazówka: W przewodzie ssawnym znajduje siÄ filtr paliwa (8) – DociÄgnÄÄ opaskÄ zaciskowÄ (6) • ZamontowaÄ gniazdo szybkozĹÄczki KM-948-200-2 (4) na przewodzie tĹocznym (2) – DociÄgnÄÄ opaskÄ zaciskowÄ (3) 2. zamontowaÄ KM-948 Wskazówka: SzybkozĹÄczki muszÄ wyczuwalnie i sĹyszalnie zaskoczyÄ • WyczepiÄ przewód odprowadzajÄcy paliwo (3) – Z uchwytu (4) • OdĹÄczyÄ przewód odprowadzajÄcy paliwo – W miejscu odĹÄczenia (5) • Przy pomocy KM-948-200-1 na przyĹÄczu (1) • Przy pomocy KM-948-200-2 na przyĹÄczu (2) 3. WstÄpne odpowietrzanie • zacisnÄÄ KM-948 na baterii • KM-948 powinien pracowaÄ ok. 3 minut • bez uruchamiania rozrusznika 4. Odpowietrzanie • KM-948 pozostaje zaciĹniÄty na baterii Wskazówka: UruchomiÄ rozrusznik na max. 40 sekund, jeĹźeli w tym czasie silnik nie zacznie pracowaÄ, naleĹźy powtórzyÄ proces rozruchu po 20 sekundach - po okresie odpoczynku dla baterii i rozrusznika • PowtarzaÄ proces rozruchu, aĹź silnik zaskoczy 5. Silnik powinien pracowaÄ przez krótki czas • na biegu jaĹowym • KM-948 pozostaje przyĹÄczony Wym., zdemontowanie 6. zdemontowaÄ KM-948 • WyĹÄczyÄ silnik • odĹÄczyÄ KM-948 od baterii • ZdemontowaÄ KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z przewodu odprowadzajÄcego paliwo • Przy pomocy KM-796-A • zdemontowaÄ KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z KM-948 7. ZamontowaÄ przewód odprowadzajÄcy paliwo Wskazówka: Przewód paliwa musi wyczuwalnie i sĹyszalnie zaskoczyÄ • PoĹÄczyÄ w miejscu odĹÄczenia • ZamocowaÄ w uchwytach 8. SprawdziÄ szczelnoĹÄ ukĹadu paliwa • przy pracujÄcym silniku
  2. Mam tak samo. Odłączyłem kiedyś tą cienką rurke z odmy, zatkałem to plastikowe wejście przed turbiną i jeździłem tak kilka dni i tak jakby auto było trochę mocniejsze. Pytałem mechanika w ASO co z tym zrobić, powiedział ,że uszczelniali silikonem ale efekt był krótkotrwały. Nowa rura kosztuje w ASO koło 100 zł.
  3. Jak nie możesz postawić tyłem do góry to po jeździe a przed dłuższym postojem zaciśnij ten wężyk przelewowy idący od trójników do pompy .Jak odpali to zapowietrza się przed pompą np. uszczelnienia wtrysków.
  4. Mi się poci na przewodzie olejowym od turbo. O to miejsce Ci chodzi?
  5. Wymieniał ktoś uszczelnienie tego metalowego przewodu bo mi z niego cieknie? Macie tak u siebie?Uszczelka w ASO jest za grosze tylko jak się do tego zabrać. Zerknijcie pod maskę jak jest w waszych vikach. Macie tak u siebie, że cała rurka idąca od turbiny i niżej pokryta harmonijką jest zaolejona?
  6. Stare wieszaki nadają się do wymiany i jakie teraz kupić ? Pytałem w ASO - oryginalne GM są po 16zł sztuka, na allegro można kupić za tą cenę komplet Wieszak Wieszaki tłumika OPEL Co wybrać, czy zamienniki są ok?
  7. Zabrałbym się za to tylko czym i jak wyczyścić część kolektora z otworami i klapkami żeby nic nie wpadło do silnika?
  8. Polecam zapytać tu http://www.gekocars.pl/o_nas.htm
  9. No właśnie jak to jest w naszych silnikach? Z tego co widziałem na allegro to w pokrywie nie ma nic, żadnego separatora oleju.
  10. Testowałeś nowy wkład w obudowie (zalanie gorącą wodą) przed zamontowaniem w aucie? Ja zregenerowałem stary termostat i po zalaniu wrzątkiem ledwo z niego cieknie.
  11. Witam Mój termostat też pewnie do wymiany wskazówka jeszcze nie wyszła za niebieskie kreski a górny wąż i chłodnica są ciepłe. Więc myślę że można zregenerować stary bo mam oryginalny fabryczny termostat wymontowany 3 lata temu bo puszczał, więc myślę że może się przyda. Oczyściłem powierzchnie gniazda i talerzyka termostatu i spiłowałem trochę ten bolec, który jest powyżej talerza i służy do utrzymania termostatu w obudowie. Złożyłem do kupy , nalałem zimnej wody do termostatu i cieknie kropelka za kropelką myślę że jest ok więc zalewam wrzątkiem z czajnika a tu cieknie cieniutka stróżka jak krew z nosa. Coś chyba nie tak ? Testowaliście swoje termostaty z wrzącą wodą ?
  12. W ASO mają nawet specjalny przyrząd do odpowietrzania KM-948 ale co z tego jak leży on na półce nieużywany bo lepiej psiknąć plakiem i w końcu silnik załapie a jak nie to "pewnie pompa panu padła" . Wielokrotnie to widziałem. Tak to wygląda:Przyrząd do odpowietrzania KM-948 Instrukcja odpowietrzania za pomocą KM-948: Odpowietrzyć układ paliwowy (X 20 DTL, Y 20 DTL, Y 20 DTH, Y 22 DTR) Ważne: Ze względu na konstrukcję pompy wtryskowej rozdzielaczowej VP 44 konieczne jest odpowietrzanie układu paliwowego przy pomocy zewnętrznej pompy paliwa KM-948. Przyrząd do odpowietrzania KM-948 musi być wykorzystywany do ponownego rozruchu silnika po wszystkich pracach przy układzie paliwowym, np. wymianie filtra paliwa i po opróżnieniu zbiornika paliwa. Wymagania: - w zbiorniku paliwa powinno znajdować się co najmniej 5 litrów paliwa - wszystkie przewody paliwa i przewody osuszające oleju muszą być zamontowane w nienagannym stanie - bateria musi być dobrze naładowana. Ostrzeżenie: Wycieka paliwo – przestrzegać przepisów bezpieczeństwa oraz przepisów specyficznych dla danego kraju. Wmont., zamontowanie 1. Adapter KM-948-200-1 i KM-948-200-2 zamontować do KM-948 (1) • Zamontować wtyk szybkozłączki KM-948-200-1 (5) do przewodu ssawnego Wskazówka: W przewodzie ssawnym znajduje się filtr paliwa (8) – Dociągnąć opaskę zaciskową (6) • Zamontować gniazdo szybkozłączki KM-948-200-2 (4) na przewodzie tłocznym (2) – Dociągnąć opaskę zaciskową (3) 2. zamontować KM-948 Wskazówka: Szybkozłączki muszą wyczuwalnie i słyszalnie zaskoczyć • Wyczepić przewód odprowadzający paliwo (3) – Z uchwytu (4) • Odłączyć przewód odprowadzający paliwo – W miejscu odłączenia (5) • Przy pomocy KM-948-200-1 na przyłączu (1) • Przy pomocy KM-948-200-2 na przyłączu (2) 3. Wstępne odpowietrzanie • zacisnąć KM-948 na baterii • KM-948 powinien pracować ok. 3 minut • bez uruchamiania rozrusznika 4. Odpowietrzanie • KM-948 pozostaje zaciśnięty na baterii Wskazówka: Uruchomić rozrusznik na max. 40 sekund, jeżeli w tym czasie silnik nie zacznie pracować, należy powtórzyć proces rozruchu po 20 sekundach - po okresie odpoczynku dla baterii i rozrusznika • Powtarzać proces rozruchu, aż silnik zaskoczy 5. Silnik powinien pracować przez krótki czas • na biegu jałowym • KM-948 pozostaje przyłączony Wym., zdemontowanie 6. zdemontować KM-948 • Wyłączyć silnik • odłączyć KM-948 od baterii • Zdemontować KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z przewodu odprowadzającego paliwo • Przy pomocy KM-796-A • zdemontować KM-948-200-1 i KM-948-200-2 z KM-948 7. Zamontować przewód odprowadzający paliwo Wskazówka: Przewód paliwa musi wyczuwalnie i słyszalnie zaskoczyć • Połączyć w miejscu odłączenia • Zamocować w uchwytach 8. Sprawdzić szczelność układu paliwa • przy pracującym silniku
  13. Ja używam dodatków do diesla Liqui Moly polecam poczytać tu:http://www.liquimoly.pl/produkty/dodatki_diesel.htm
×
×
  • Create New...