Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Jajugoshy

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Jajugoshy

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V 116KM.

Recent Profile Visitors

247 profile views
  1. Witam po zmianie zawiasu na TA-Technix (tak wiem, rzekomo g**no, ale działa u mnie fajnie), i ściągnięciu viki w dół, pojawił się problem, niby dopiero jak założyłem 17/225/40, no ale problem jest. Sprawa wygląda tak, że jak siądzie cięższa osoba z tyłu to przy wyboju obciera mi nadkole o oponę, nie chcę rolować, bardziej pomyślałem o negatywie, tylko pojawia się pytanie, jak to zrobić, bo potrzebuję pochylić koło o 5-10 mm, tak więc nie dużo, ktoś robił takie magie, i mógłby mi podpowiedzieć jak to ogarnąć, nie mam w okolicy żadnego mechanika "tunera", albo kogoś kto by wiedział jak to ogarną
  2. Witajcie, mam pytanko, jest gdzieś jakiś dobry (aktualny, bez wygasłych zdjęć) artykuł, poradnik jak wymienić amory w VB, bo leci do mnie gwint FK automotive z Niemiec, i będę się za wymianę zabierał osobiście, jakieś protipy, a najlepiej tutorial?. Nigdy nie wymieniałem amorków, więc średnio wiem jak to wszystko wygląda. Autko to VB, x18xe, sedan, 96.
  3. Nie zmieni się, znam gościa który w aucie wywalił kata, i wszystkie tłumiki jakie miał, po kilku h roboty okazało się, że oprócz smrodu spowodowanego brakiem kata, nic się nie zmieniło, jeśli chcesz głośniej brzmieć, wywal wszystko przed ostatnim tłumikiem, a ostatni zmień, na jakiś głośniejszy, nawet jakiś uniwersalny "burcok".
  4. Takie nowe spostrzeżenie, radio działa normalnie TYLKO na wyłączonym zapłonie, po przekręceniu kluczyka wstępuje do niego szatan, szumi, trzeszczy itd, czytałem że to wina uziemienia anteny, albo radia (nie wiem ile w tym prawdy), ale może ma to związek z centralnym?
  5. No nie wiem czy Torque, działa z Viki.
  6. Otóż tak, radio rzeczywiście nie jest standardowe, ale zamek działał z tym radiem wcześniej, baterie nowiutkie, luty ?, gdzie w sensie ?, diagnostyka, to czytnik obd2 na bluetooth, działający, kumpel ma go w RX-8 cały czas i działa, a TID nie działa w sensie brak reakcji na jakikolwiek przycisk, z tych powyżej, no i wyświetla krzoczki, w sensie części znaków, nie całe, czyli być może te żarówki.
  7. Witam, patrząc na części do Vb natrafiłem na wydech remusa, ale wymontowany z Vb 2.0 16v, i tu leży pytanie, czy będzie możliwość zamontowania tego systemu u mnie?, czy będą jakieś problemy?, mam Vb 1.8 16v.
  8. Witam, otóż w mojej viki jest problem, uprzedzam nie wiem od kiedy, kupiłem ją już z tym problemem, do rzeczy. W moim samochodzie nie działa zarówno wyświetlacz, Vb 96r, nie znam się ale to chyba TID, czyli 1 wyświetlacz na górze, oraz po próbie wpięcia się w OBD2 też nie łączy mi się z samochodem, dodatkowo pare tygodni po zakupie pracy odmówił także centralny z pilota, działał normalnie, aż tu pięknego dnia d***..., możecie mi drodzy koledzy poradzić co mogło paść w tym moim samochodzie, nie ukrywam, że OBD2 by mi się przydało, tak dla własnej informacji, czego chceck występuje (raz na ruski
  9. Właśnie myślałem nad tym, żeby wpierw te dziurki wyrównać, zamalować (na miarę moich możliwości) a później nałożyć folię, a co będzie dalej to się zobaczy, może skubnę trochę grosza, to będzie malowanko ^^
  10. Nie amator odpierdzielania fuszery, tylko to ze mi się auto czyste nie podoba, dlatego chce sobie urozmaicić wygląd carbonem, ew. czymś innym, a to że mam trochę spieprzoną maskę to akurat to przykryje, a jak uzbieram hajs, to sobie, albo pomaluję całą, albo coś..., od czegoś trzeba zacząć tworzenia auta marzeń
  11. Malowanie maski odpada, oklejenie jej nawet 3Mką to koszt 100/150 zł, a malowania Uwaga 300...(Pytałem u kilku lakierników ceny od 280-320 zł), a kupować 2gą maskę to też nie lada wyzwanie, mam dziwny kolor, zwykle są zbyt ciemne na tym zdjęciu może słabo widać, ale dość dużo jest na niej takich plamek i odprysków od kamieni
  12. Witam, czy ktoś z forumowiczów, testował/oklejał sobie samochód folią carbon?, nie mówię tutaj o foliach 3M, które są k**ewsko drogie, ale o tych tanich podróbkach, mam zieloną Viki B, i niestety lekko sfatygowaną maskę, w planie mam "okarbonowanie" maski, dachu i klapy bagażnika, pytanie czy ta podróba 3M będzie się trzymać?, nie chcę inwestować w 3M, bo jeśli się znudzi, albo będzie *ujowo wyglądać to zedrę, a jak zainwestuję 4/5 stów na folię to będzie szkoda, a tak to ~100 zł na tą podróbę to jeszcze srał pies, co Wy na to moi mili ?
×
×
  • Create New...
UP