Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

homerek07

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About homerek07

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra A 1.8i 94r.
  1. Witam, odgrzebię trochę temat. Gdyż udało mi się sprawić, komputer zaczął działać tzn wszystkie funkcje czyli spalanie średnie, chwilowe itd Powodem był..... przepalony bezpiecznik nr 22. Teraz jako, że już działa mam pytanie czy można przeprogramować komputer odnośnie impulsów i kodu silnika z poziomu samego komputera czy potrzebny jest do tego dodatkowy sprzęt?
  2. dzięki wielkie plus dla ciebie wszystko zrobione i chodzi jak ta lala
  3. chciałem się zapytać Was, które piny ze złącza tablicy rozdzielczej nadwozia są do podgrzewanych foteli. samochód to Vectra A 94r 1.8i. Miałem instalację wyprowadzoną pod przyciski do grzanych foteli. Maty już są w fotelach. I się okazało że nie mam kostek pod siedzeniami. I mam teraz po dwa przewody od każdego fotela doprowadzone do właśnie tego złącza tablicy rozdzielczej nadwozia i nie wiem w które piny wpiąć. Nawet próbowałem multimetrem mierzyć napięcie ale nie mogłem zlokalizować tych pinów. Czy może ktoś już podłączał w ten sposób ??
  4. witam, czy wiecie może które piny sa od podgrzewanych foteli w złączu tablicy rozdzielczej nadwozia?? ewentualnie jak to mogę sprawdzić ??
  5. chodzi o tą czarną dużą kostkę czy te mniejsze niebieskie?? i jeszcze jedno pytanko jak wyglądają te wtyczki bo jakieś mam białe małe z tym że multimetr nie wskazał mi nic na nich.macie może zdjęcia tych wtyczek??
  6. mam pytanie co do wtyczek od podgrzewanych foteli już pod fotelami. Skąd wychodzą przewody do tych wtyczek bo jak się okazało to nie mam tych wtyczek pod siedzeniami a tylko instalację pod przyciski.
  7. witam, chciałem się zapytać o żółtą kostkę znajdującą się po prawej stronie schowka nad ECU o wymiarach około 8cm X 1cm X 2cm 26-pinowa zaślepiona??
  8. Witam, przejeżdżając ostatnio przez strażacką zajechałem na szrot i znalazłem jedną jedyną vectre A hatchback w wersji cdx i zakupiłem maty grzewcze razem z przyciskami więc już nie poszukuje foteli od vectry B. do jednego fotela mate grzewczą już zamontowałem tylko co się okazało bo wymontowaniu fotela nie mam kostki 2 pinowej pod fotelem. I w związku z tym moje pytanie: skąd fabrycznie idą przewody już do mat?
  9. To w takim razie byłbym bardzo wdzięczny jakbyś mi wysłał zdjęcia tych prowadnic na maila janusmat@gmail.com maty grzewcze kupiłeś oryginalne z Vectry czy jakieś uniwersalne, czy już były włożone ??
  10. sprawdziłem wszystkie piny tak jak napisałeś. na pinach 6,14,24, mam 12 V z impulsatora (pin 21) przy poruszającym się aucie zmienia się napięcie, z tym że przy samym zapłonie bez włączonego silnika mam napięcie 9,45 V(auto stoi) i jeszcze mam na 26 pinie napięcie 8,59 V. Reszta pinów wskazuje napięcie znikome tj 0,06 V -0,02 itd Czy w jakiś sposób mogę sprawdzić czy w ogóle BC jest sprawny? (prócz podłączenia do innej Vectry bo takiej możliwości nie mam)
  11. Sprawdzałem napięcie poszczególnych pinów na BC. Nie pamiętam dokładnie na których pinach ale na pewno na dwóch miałem napięcie 13,43 V, na pinie od impulsatora (chyba 21) zwiększało się napięcie w miarę jak przyspieszałem. Jeszcze jest jedna sprawa ponieważ prawdopodobnie nie mam czujnika temp na zewnątrz gdyż jak miałem DuoDisplay to wyświetlał mi godzinę a w miejscu gdzie powinna być temperatura były 3 kreski poziome. Czy to może być przyczyną nie działającego BC ? Jutro Dokładnie sprawdzę i spiszę wszystkie napięcia ze wszystkich pinów i dam znać.
  12. Witam, sprawa wygląda tak. po zwarciu styków A i D w złączu diagnostycznym i odpaleniu zapłony na wyświetlaczu BC nic się nie pokazuje, tylko godzina w dolnej części wyświetlacza. którą mogę ustawić poprzez zwarcie pinów idące do przycisku. Czy przycisk BC jest wymagany żeby uruchomić BC czy wystarczy zewrzeć piny bo jeszcze się nie zaopatrzyłem w przełącznik do BC. Po zwarciu styków A i B w złączu diagnostycznym miga tylko kod 12 i przy zwaciu styków A i K też kod 12.
  13. Na bc nic się nie pojawia, żadna literka F . Mam silnik c18nz multec czy w takim wypadku nie będzie działał komp BC. Jak można wywołać i czy wogóle można wywołać opcje diagnostyki ?? A mogli kłaść niekompletne instalacje ? Bo nawet nie mam pojęcia. Moja instalacja zawiera wyprowadzoną kostkę pod bc wyprowadzone przewody ze złączką pod przyciski do sterowania BC i dalej idą w kierunku ECU przy prawym słupku. Teraz sprawdziłem napięcie między pinami 2 - masa i 21- impulsator i podczas ruszania napięcie sie zwiększało i doszło do ponad 5V jednakże dużych prędkości nie osiągałem bo na podwórku j
×
×
  • Create New...
UP