Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Cz@rny

Forumowicz
  • Ilość treści

    105
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Cz@rny wygrał w ostatnim dniu 30 Wrzesień 2012

Cz@rny ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

13 Neutral

O Cz@rny

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1974.01.18

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    GDAŃSK

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    INSIGNIA

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam Odświeżam, czy w Gdańsku gdzieś można to zrobić (ew Pomorskie)?
  2. Odwóciłem tylko zawias, bez zdejmowania boczku. Nie bawiłem się szybką... Wracam teraz do garażu otwieram szybke i 10cm przed końcem się zatrzymuje jakby coś ją blokowało to chyba ją teraz coś blokuje No cóż, zakupiłem w ASO nowy ogranicznik obecnie 110PLN - 3mias100. Zamontowane i zapomniane. Cisza bezcenna A jak pięknie i ciężko drzwi chodzą, jak nowe autko z salonu :-)
  3. Odwrócenie na jakiś czas mi pomogło Najwyżej będzie wymiana THX A TERAZ NIE OTWIERA MI SIĘ SZYBA DO KOŃCA (od kierowcy) Jakieś sugestie poproszę Czy mam juz teraz zamówić nowy ogranicznik?
  4. Wersja

    24 pobrań

    Naprawa zamka bagażnika Vectry C Kombi. Jak napisałem w poście powyżej, miałem problem z otwieraniem bagażnika. Również wariował alarm auta, gdyż styk był włączony [świeciły lamki w bagażniku itd.]. Postanowiłem zająć się tym ustrojstwem w moim autku, a przy okazji postanowiłem zrobić kilka fotek dla następnych kolegów, może się przyda. 1. Demontaż gumki przycisku-styku nad tablicą rejestracyjną [da się zdjąć bez problemu na siłę]. 2. Oczyściłem czujnik i tę kulkę [klameczka z kulką nie ruszała się i była cały czas chyba wciśnięta, przez co styk nieprawidłowo działał - przyczyna problemu. 3. Podłożyłem 2 paski pianki z klejem, aby odpychały "klamkę" [używanej do wygłuszania głośników i komputerów od wewnątrz]. 4. Generalnie zamek funkcjonował już bez problemu. 5. Założenie gumy od zewnątrz okazało się dla mnie zbyt trudne [nawet po zdjęciu ramki tablicy rejestracyjnej], więc spróbowałem od wewnątrz. 6. Postanowiłem zdemontować tapicerkę klapy [1 śruba typu gwiazdka i zatrzaski - na siłę, 2 kołeczki rozporowe przy zamku]. 7. Odczepiłem kosteczką od czujnika i odkręciłem od wewnątrz cały element z przyciskiem [potrzebujemy - klucz nasadkowy 8 i odkręcamy 2 nakrętki]. 8. WyjÄĹem na zewnÄtrz przycisk i zaĹoĹźyĹem gumÄ [juĹź bez komplikacji] 9. I w odwrotnej kolejności zmontowałem całość. 10. Mój czas ok 30 min. Szału nie było, ale teraz mi działa bez zarzutu. Powodzenia i pozdrawiam CZ@RNY
  5. to jest jakiś pomysł powalczę Sądziłem, że chłopaki to już mają rozkminione ale szukałem na forum, i nic nie znalazłem ostatecznie można ciągnąć przewody z karoserii do klapy
  6. Ale chyba problem jest troszkę inny z viki c kombi u mnie jest tak (lewa i prawa lampa) ma po dwie żarówki jednowłóknowe (jedna w budzie i jedna w klapie) jako pozycja (razem 4 żarówki jednowłóknowe) podczas hamowania dwie skrajne żarówki (te w karoserii zewnętrzne) otrzymują większe napięcie świecąć mocniej jako "światła stop" A chciałbym takiego moda zrobić aby wszytskie 4 były pozycjami i stopami kiedy potrzeba
  7. Szukałem informacji na forum, ale nie znalazłem, ale może ktoś wie... Ostatnio wymieniając spaloną żarówkę postojową w klapie bagażnika od mojej szklarni wymyśliłem "zmianę", iż ładnie by było gdyby wszystkie 4 żarówki + ledy świeciły podczas hamowania jako stop jak to zrobić?
  8. KOSZT 5500PLN Icom JTG do 1.8 16V
  9. Zatem wtrące 2 grosze i ja, więc miałem VC GTS 1.8 2003.12 i założyłem instalację 5 generacji [ciekły LPG] z przebiegiem 60tys/km jeździłem nią do 200tys/km i miałem problemy [wiecznie błędy, tryby awaryjne itp, wymiana sondy i listwy zasilającej, oraz spaliłem 2 katalizatory - koszty, koszty...] Teraz jeżdżę CDTI Musisz sam podjąć decyzję, różne są opinie i przypadki, jedni chwalą LPG inni nie
  10. tam numerów seryjnych nie ma wiem też z autopsji że w VC 1.9 150KM są różne altermatory
  11. U mnie też tak jest... jak ruszę to po kilku minutach gaśnie ikonka
  12. Instalacja od 3 pinu... itd. - Zrobiona - Wszystko działa Mam teraz wyłacznik TC/ESP - ASO Gdańsk 80,89PLN DOBRY BO POLSKI!
  13. Przed zimą i ja powalczę z wyłącznikiem systemów TC/ESP. Zatem mam pytanie. Czy ktoś wkładał inny wyłącznik-przełacznik do niebieskiego złacza od TC/ESP ? np z ludzikiem [bo taki mam kupiony dodatkowy] bez dekielka, ja to zrobiłem i się podświetla ... podejrzewam że muszę tylko dołożyć ten przewód do połączenia od 3 pinu do masy [wg początku wątku] Oczywiście postaram się docelowo zakupić oryginalny pstryczek. Czy ktoś ma jakieś sugestie?
  14. Miałem zaprogramowane zamykanie drzwi po ruszeniu przy pomocy pilot/kluczyk-przycisk Moja Viki stała 3 dni pod domem, mrozów nie było wielkich, aku OK żadnych problemów dzisiaj wsiadam ruszam i nic, nie działa zamykanie - rozkodowało się? dlaczego?
  15. Od czego to zależy, że nie można tej funkcji aktywować sposobem "triki viki" kluczykiem i przeciskiem Ja miałem VC GTSa RM2004 i się dało Teraz mam VC Polifta PM2006 i też zrobiłem to bez problemu
×
×
  • Utwórz nowe...