Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dziubek1

Forumowicz
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About dziubek1

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 07/12/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Białystok\Łomża
  • Zainteresowania
    motoryzacja :D

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Czarne Signum

Recent Profile Visitors

366 profile views
  1. A co myślicie o takim połączeniu? Zimmermann sport (nawiercane) + ate ceramic? Czy ceramika nie jest za twarda do nawiercanych tarcz? Czy w ogóle jest sens brać nawiercane tarcze czy lepiej gładkie do ceramicznych klocków? Ma ktoś może taki komplet założony?
  2. Witam, Muszę wymienić hamulce przód+tył i zastanawiam się nad Zimmermann sport (nawiercane) + ate ceramic, i teraz pytanie, czy ceramika nie jest za twarda do nawiercanych tarcz? Czy w ogóle jest sens brać nawiercane czy lepiej gładkie do ceramicznych klocków? Ma ktoś może taki komplet założony?
  3. No niestety ale trzeba. Sam będę robił to trochę mniej poleci, bo mechanik to by wymienił wszystko, razem ze skrzynią hehe
  4. Sprawdzałem, pompowałem kilkukrotnie, niestety, dalej ciężko wrzucić i przechodzenie przez tryby.
  5. Czyli ma wale korbowym nie ma żadnego łożyska odpowiedzialnego za jakość wrzucania biegów... Czyli wychodzi na to że to może być sprzęgło.
  6. A może igielkowe? Albo jakieś inne bo podobno one może odpowiadać za ciężka zmianę biegów..
  7. A czy wie ktoś czy na wale korbowym jest łożysko noskowe?
  8. Tam wejdzie nawet i 3,2l, ale słyszałem (info z serwisu) ze po zmianach powinno się wlewać 2,4l do tej skrzyni.
  9. Nie chce już zmieniać oleju bo to nic nie da, dwa razy już zmienialem, dość 😛 Dziś rozmawiałem z podobno najlepszym specem od skrzyń w naszym regionie i mówił mi że skrzynia raczej nie jest tu problemem, stwierdził że na 90% sprzęgło do wymiany..
  10. Wymieniony olej x2, ori, a później Fuchs -2,4l, wymienione linki (nowe), wykonana regulacja skrzyni - linek, odpowietrzone sprzęgło dwukrotnie.
  11. no to będę musiał chyba ściągać skrzynię
  12. dwa razy olej zmieniałem, najpierw zalałem ori z serwisu, brak różnicy i później zalałem FUCHSa i dalej to samo... tak tak, wiem i będę brał tylko od saaba bo mam podłubane i wyszło 192km.
  13. Witam, mam taki problem z signum 1.9cdti 150km skrzynia f40. Problem wygląda następująco: jak dojeżdżam do skrzyżowania ze światłami i stoję na czerwonym świetle z wcisnietym pedałem sprzęgła biegi wchodzą ok, lekko bez problemu, ale jak stoję, puszczę sprzęgło i ponownie je wcisnę żeby wrzucić bieg to przy wrzucaniu jedynki czuje straszny opór i na gałce czuć jakbym przechodził przez jakieś tryby, zęby, tak skokowo wchodzi.. Dodatkowo, praktycznie przy zmianie każdego biegu czuje taki delikatny zgrzyt, biegi nie wchodzą płynnie, z oporem, ale im wyższy bieg tym słabsze objawy.Przy dwójce jest najgorzej bo jak chce żeby wchodziła bez zgrzytów, to musiałem wyraźnie przejść przez "luz". I to czasem nawet z sekundowym "pobytem" w pozycji neutralnej. Przy normalnym wrzucaniu było czuć wyraźne zazębianie się trybów, a szczególnie przy wyższych obrotach i przy redukcji. Przy redukcji to musiałem nawet 2 sekundy odczekać na luzie zanim mogłem gładko wbić dwójkę. Każda próba szybkiego wbicia biegu kończyła się zgrzytem. Na postoju i przy zgaszonym silniku wszystkie biegi wchodzą gładziutko, płynnie, pięknie. Wymieniony olej Fuchs 2,4l, wymienione linki (nowe), wykonana regulacja skrzyni, odpowietrzone sprzęgło dwukrotnie. Czym to może być spowodowane? Dwumas? Sprzęgło? Skrzynia?
  14. Witam, Panowie proszę o poradę w doborze sprężyn na tył, pacjent: OPEL SIGNUM - 1.9CDTI - Z19DTH - 2006R - SKRZYNIA MANUAL - XJ2=OBNIŻONE ZAWIESZENIE SPORTOWE teraz siedzi sprężyna o oznaczeniu PN, w serwisie 1150zł, a coś taniej?
  15. wszystkie moduły trzeba konfigurować czy tylko bcm? skonfigurować czyli ustawić wszystko tak jak było w starym bcm?
×
×
  • Create New...