Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

pier

Forumowicz
  • Zawartość

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

pier wygrał w ostatnim dniu 23 Wrzesień 2014

pier ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutral

O pier

  • Ranga
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    vecta c kombi 1.9cdti 120km

Ostatnio na profilu byli

435 wyświetleń profilu
  1. To że świeci chwilę po zapaleniu mnie nie martwi. To, że wcześniej nie świeciła już bardziej 😕.
  2. Dołączę do kolegi suhy. Po odpaleniu auta kontrolka albo pali się ze dwie sekundy albo mrugnie raz.Tylko przy pierwszym odpaleniu. Wcześniej gasła wraz z zapaleniem silnika. Błędów brak.Kontrolka czy się martwić?
  3. pier

    Problem z wspomaganiem

    A kostka pompy wspomagania? Spróbuj ją docisnąć jak wspomaganie zanika. None to brak ładowania (ładowanie niższe niż zapotrzebowanie). U- to po prostu napięcie.
  4. Dwumasa cicha.I na klimie i test z zaciągniętym ręcznym, i wysoki bieg przy małej szybkości, ja klekotania nie słyszę.
  5. Wypróbuje jutro rano. O wynikach napiszę.
  6. Też mam nadzieje że to poduszka. Dziwi mnie, że cichnie po krótkiej chwili i nie daje objawów w czasie jazdy, dwumasa zresztą też.
  7. Witam wszystkich. Mam taki dziwny objaw: dwumasa to czy co innego bo już zgłupiałem? Problem występuje tylko gdy temperatura spadnie poniżej 5-6 *C. Czasami (bardzo rzadko) również w czasie wypalania dpf. Po zapaleniu na zimnym silniku dodaniu gazu i puszczeniu go, zaczyna się trząść cały silnik, drgania przenoszą się na całą karoserię, czasami aż silnik zgaśnie. Jak dodam gazu i nie puszczę go tylko stopniowo zmniejszam obroty jest ok. Po chwili takiego przegazowania (jego długość uzależniona jest od temp. zewnętrznej, im zimniej tym proces normalnienia trwa dłużej), wszystko wraca do normy. Opisywanych, charakterystycznych objawów dwumasy nie mam. Ale co może powodować takie drgania? Czemu wpływ na to ma temperatura? I czemu objawy ustępują po kilku,kilkudziesięciu sekundach? Co by to nie było, temperatura tego czegoś nie podniesie się istotnie w ciągu tak krótkiej chwili. Jeśli ktoś może coś mi podpowiedzieć,będę wdzięczny bo już nie wiem gdzie szukać.
  8. pier

    Alternator problem

    Witam. Też mnie dopadł brak ładowania (po raz trzeci😠).Wydaje mi się że padł alternator ale...Nawet na chwilę nie zapaliła się kontrolka ładowania. Najpierw przestał działać nawiew powietrza potem zaczęły się zapalać kontrolki abs,esp,wspomaganie,poduszki...Po wejściu w ukryte menu ładowanie 9v (potwierdzone później miernikiem) jałowe obroty podniesione powyżej 1000, kontrolka braku ładowania nadal nie świeci.Ma ktoś pomysł czemu tak? I jeszcze jedno pytanie: Czy rolka napinacza paska wielorowkowego jest ruchoma czy powinna być sztywna? U mnie się rusza po naciśnięciu na pasek a nie zwróciłem uwagi jak było wcześniej. Nie słyszałem też ślizgania paska. Oczywiście wiem że ma ona pewien zakres ruchu ale z reguły odgina się ją kluczem.Chodzi mi o to czy po niezbyt silnym naciśnięciu palcem na pasek powinna się poruszyć czy świadczy to o tym że sprężyna jest za słaba? Przyszło mi do głowy, że nie padł alternator a spaliła się kontrolka braku ładowania. Brak kontrolki,brak prądu wzbudzającego który przez nią idzie a tym samym brak ładowania. Jednak szczotki w alternatorze.Na tyle zużyte żeby nie ładować, na tyle niezużyte żeby nie świeciła kontrolka.
  9. pier

    spadek mocy

    Nie wiem co za błąd ale objawy egr
  10. pier

    Nie pali na zimnym silniku

    Bardziej typowałbym układ paliwowy, filtr paliwa wymieniałeś dawno?
  11. Sprawdź czy dobrze dokręciłeś kabel wzbudzający alternator.Ten mniejszy sterujący.
  12. Da sie to samemu sprawdzić?
  13. Witam. Ostatnio miałem za dużo wolnego czasu, trochę grzebałem przy samochodzie i wężu odchodzącym od turbosprężarki zauważyłem olej.Samochód ma ok 300000 przebiegu nie stracił mocy,nie dymi, nie ma spadków ani utraty mocy w trasie.Trochę bierze olej ale nie są to duże ilości, jedna dwie dolewki na 15000. Pytanie: Czy to normalne że turbo z takim przebiegiem puszcza trochę oleju? Rozglądać się już za regeneracją sprężarki czy na razie można sobie odpuścić?
  14. Koszt w ASO to 250 zł,koszt wymiany oryginalnego motula wraz z filtrem, poza ASO....130 zł. Każdy robi jak uważa.
×