Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Pabis

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Pabis

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum
  1. Witaj SEW Nie tylko będziesz musiał wymontować całą lampę czyli zdjęcie zderzaka itp ale również rozkleić cały klosz bo inaczej nie dojdziesz do całego mechanizmu. Podobnież za błąd odpowiada nie tyle lampa i AFL co CIM w kierownicy. I głównie na tym trzeba się najpierw skupiać zanim grzebać w lampie, swoją drogą bardzo ciężko dostać części do Ksenonu w Viki C przed liftem dlatego rozebrać nie dość że mozolna praca to później co z tym zrobić jak części brak.
  2. Miałem to samo, rozebrałem Panel i poprawiłem luty ale nie pomogło, ale kupiłem KONTAKT do połączeń EL w sprayu i popsikałem do środka zdrowo, od tamtego czasu przestało ale co jakiś czas zdarzy się że przeskoczy w inną mańkę, ale tylko wtedy jak bardzo wolno przekręcam pokrętło od klimy, wtedy styki świrują jak to w potencjometrach lubią a niestety to żadne nowości tylko już trochę poużywane więc nie to samo co nówka albo przyciski.
  3. Parktronik mam w standardzie, kable pod alarm także tu pomogło forum i szukanie kostek wolnych w aucie i pod maską, co do SPORTu już poczytałem także na forum właśnie i nie widzę sensu jeśli nie mam IDS+ , usztywniać auta nie muszę przyciskiem bo mam Gwint KW i zdaje on egzamin celująco jeśli chodzi o jazdę. Więc póki co odpuszczę z kombinacjami. Tak czy inaczej jestem mądrzejszy o znajomość tej tajemniczej kostki. Dzięki chłopaki.
  4. Czyli jeśli chodzi o funkcję SPORT to wystarczy kupić takie coś: http://allegro.pl/modul-cdc-sport-przycisk-opel-vectra-c-signum-i5009159105.html I zaprogramować opcomem albo Techem czy coś jeszcze? Jest sens robienia takiego czegoś? Chodzi o sam efekt w Jeździe itp?
  5. Tylko teraz pytanie, czy wystarczy kupić przyciski czy trzeba całe moduły itp, i czy trzeba coś programować i czy da się to wykonać op comem na przykład bo właśnie takie coś posiadam. I czy co najwazniejsze, to na pewno to co mówisz? Ale nie jest, lata sobie sam jak nie powiem co. Przypadkiem przy podłączaniu SUBA to zauważyłem, i rzuciło mi się w oczy bo wiązka z tymi gniazdami czy konektorami leżała luźno za radiem i ożebrowaniem jego pozawijana o te żeberka plastikowe.
  6. ESP przycisku nie mam ale w standardzie mam, Alarm niestety nie posiadam jeśli chodzi o ALARM Oplowski, Sport także nie mam przycisku. Więc widać że może można to zrobić ale nie koniecznie. Tak że każdego z tych przycisków brak, z jednego tego czegoś wychodza przewody dokąd idą nie wiem ale na pewno gdzieś nad radio pod deskę.
  7. Dlatego chciałełem mieć coś czego nie ma nikt i tak też zrobiłem, by być orginalnym trzeba pomyśleć, nie ważne co komu się podoba a nam samym, dlatego Ty zrobiłeś po swojemu i masz rację, Ja po swojemu i też oczy cieszą. Szczególnie na śniegu. W drugim aucie mam zrobione poszczególne drzwi ale to już nie Opel niestety, tak czy inaczej wszystko zalezy od kąta patrzenia właścicela auta i to jak patrzy na nie i otoczenie. Pozdrawiam
  8. Witam ja mam zagwostkę już od roku i nei zajmowałem się do tej pory ale zima doskwiera więc odkopuje stare śmieci, czy ktoś z Was koledzy wie może do czego to służy? Wygląda jak kilka kostek na jednej szynie, jest numer ale nigdzie nie mogę go znaleźć na necie. Jest po lewej stronie za plastikowym ożebrowaniem od strony radia jak odkręci się schowek w Signumie. jakieś pomysły co gdzie do czego i jak można to wykorzystać? Albo do czego już jest wykorzystane patrząc na przewody? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9335b9d10735d54.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32512cd3c2ef91b6.html ht
  9. Witam Ja swoje podświetlenie zrobiłem już w Październiku 2013 roku, najpierw wnętrze i później po zimie niestety z powodu parkowania na zimnie popękały ledy i zamieniłem na lepsze, a stare z podsufitki dałem w drzwi efekt jest taki jaki widzicie. Nie kombinowałem z niczym w stylu konektory itp, czysta praca jedynie, pociągnięcie plus z podsufitki porozsyłanie je w tunele i kanały boczne i do drzwi, efekt murowany do tego późniejsze przeróbki auta "pod kolor" zresztą mój ulubiony, polerowanie auta, lamp, gwint itp i wyszło jak wyszło. Teraz gdy otwiera się jedne drzwi zapalają się wszystkie świ
  10. Tak wiem, Prawa, to pokazuje dokładnie kod błędu i choć w op comie jest NIEWAŻNY BŁĄD USTERKI - Proszę Ignorować to jednak w serwisie i na stronach innych mówią o tym samym czyli Prawa Lapma a raczej Silnik poziomowania, i teraz pytanie: OK, mam garaż wspólny czyli w szeregówce pod domami rozbierać rozbierałem już przód przy wymianie żarników bo myślałem że to takie łątwe jak z H4 a jednak zonk, gdy wymieniałem bo padła najpierw prawa strona to wymieniłem od razu dwie (podobno tak się robi) ale nic się nie zmieniło. Więc po sprawdzeniu błędami znowu to samo silnik poziomowania, po odpaleniu au
  11. Witam po dłuższej przerwie, problem rozwiązałem przypadkiem, podłączyłem na krótko akku do Sprężarki i ani drgnęła podczas pracy silnika na odpiętej kostce, okazało się że cewka była przepalona wiec do wymiany, koszt nowej to jakieś 80 PLN pod koniec tamtego roku, ale kupiłem cały zestaw ze sprzęgłem, wymontowałem stary, zamontowałem nowy i nabiłem klimę teraz działa aż miło. W końcu problem zszedł z głowy. Najlepiej od tego zaczać jeśli nie wyskakuje żaden błąd a sprężarka nie ma jako takiego czujnika na krótko dziada i sam się przyzna do winy. Dzięki za pomoc. Temat zamknięty. Pozdrawiam
  12. Witam Mam ten sam problem, Kupiłem Signum z 2005 roku z mrugającą kontrolka od afl ponieważ nie znałem się na tyle by wiedzieć od czego to jest na tamte czasy a sprzedający wmówił mi że to od wypalającego się już ksenonu i że trzeba wymienić to będzie ok, oczywiście po chwili od zakupu dowiedziałem się że to nie taki pikuś. Byłem u jednego elektryka mówi że to cały silniczek i że się nie opłaca naprawiać ale szewskiej pasji dostaje od migającej kontrolki AFL, czy znacie może w Trójmieście kogoś kto trudni się naprawą CIMów Albo tych silniczków? Sam mam OP Coma i widze że jest błąd silnika dośw
  13. Nie było mnie chwilke bo natłok pracy jednak zrobił swoje i upały. Od poczatku: Zużycie Paliwa mam tak jak na Filmie poniższym gdzie widać co i jak gdy włącza się klimę: https://www.youtube.com/watch?v=i5F9AVY2HUQ&feature=youtu.be ECO i AUTO włącza się nawiewy i wszystko działa w zupełności i ustawiają się tak jak powinny co widac na wyświetlaczu i czuć z wylotów w aucie. Pamiętam jak było gdy się załączała i było 1,1 tak jak mówisz sawik, rzadko przy niej było mniej zazwyczaj 1,1-1,2. Dlatego muszę wykombinowac za co się dokładnie zabrać bo już pomysłów powoli brakuje. Xpirat: Widze że
  14. "Bo szukaj test przekaźnika ac a nie test sprężarki (Jeśli żeczywiście nie masz w co nie wierzę to zamiast przekaźnika wsadź druta w odpowiednie piny a sprężarka powinna wstać jak sprawna i klima działać )" Nie wiem czy to dobry pomysł Pakować drut nie wiem gdzie i nie wiem jak by coś sprawdzić to tak jakbym miał wsadzić druty do gniazdek w domu by sprawdzić czy jest na nich napięcie bo na jednym nie ma:D Nie ma testu przekaźnika, napisałeś że nie wierzysz że nie ma a Ja udowodniłem Ci jakie są bloki pomiarowe w Klimie i nie tylko w niej jak i testy które tam występują, wszystko jest na zdjęci
  15. Właśnie taki problem że przeszperałem całego op coma i nic przynajmniej na wiek auta 2004-2005, jedynie mogę wyprogramować AC i zaprogramować na nowo czyli wyłączyć z systemu że nie będzie ECU ją widział i ukazać na nowo, ale to robiłem wszystko to samo nadal. Więc teraz czujniki są sprawne? Ale gdyby były sprawne pokazywały by temperaturę na opcomie jakąś zmieniającą się a nie stałą i o 6 stopni wyższą ciągle jak na zewnątrz auta gdy auto stoi w garażu chłodniejszym. Poza tym przez 10 minut dmuchawy na 6-7 biegu przecież czujniki powinny się ruszyć pomimo tego że sprężarka była by walnięta a
×
×
  • Create New...
UP