Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

bif

Forumowicz
  • Ilość treści

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O bif

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1985.01.01

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC 1.9 120 kombi

Ostatnio na profilu byli

245 wyświetleń profilu
  1. Witam, u mnie tez lekko ściąga w prawo i coś lekko popukuje. Były robione drążki, łącznik(chyba) , końcówki, amortyzatory, mocowanie amortyzatorów(jak się porusza budą to pod kapslem czuć na nich ledwo wyczuwalny luz ale mówią ze tak ma być). Teraz mechanik mówi ze to puka może poduszka pod silnikiem, ale nie wydaje mi się, mówi ze w zawieszeniu nie ma luzów. Słychać to pukanie lekko nawet na postoju jak się buja na boki autem. Co to może być? B.
  2. Po hamowaniu słyszałem kiedyś stuknięcie, naprężenie, wymieniłem drązki, mocowanie kolumny i amortyzatory (hamowanie na pofałdowanej nawierzchni) , ale mam mały problem z popukiwaniem(nawet nie na dziurach), raczej nie od hamowania, słysze to ale cieżko mi o mechanika z "dobrym słychem", Auto leciutko ściąga(ciężko znależc przyczynę
  3. moj miał 10 lat chyb akku, wydaje mie sie ze poprzedni wlasciciel nie zminial , byl wlozony jakis bosh s4, wiec raczej wiek. teraz kupilem za 350 varte, regeneracja rozrusznika byla 2 lata temu, dwa razy mi zaskrzeczal wiec nei czekalem az padnie i zrobilem na zaś
  4. w kazdym razie nie zauwazylem roznicy w pracy silnkia, a pojawiaja sie tu wpisy ze pracuje glosniej
  5. zwroce uwage po nastepnej wymianie na inny przepraszam za powtorzeone posty, przegladarka nie odswiezyla mi pewnie przez vpn, a chyba nei da sie uzunac
  6. od mechanika mialem 2-3km , sprawdzilem po wymieniae od razu pod domem i nie rzucilo mi sie w oczy zeby byl brudny, moze nie zwqroiclem uwagi odpowiedni, przy nastepnej wymianei(juz u mechanika spoza aso bo bedzie wiecej roboty) zwroce uwage i zrobie update spostrzezen
  7. U mnie wymieniony został wczoraj w aso na ich dexos2 i dziwne bo po przejechaniu 1km sprawdziłem stan był ok, ale od razu zabrudzony wyglada jak po wiekszym przebiegu. Poprzednio jak sprawdzalem po paru km po wymianie mialem inny spoza aso i byl czysty. Moze w aso mi wszytskeigo nie spuscili a moze ten olej taki jest, a moze poprzednio mechanik tak jak piszeciie wysysal i stad roznica w kolorze. kiedys juz wymienialem w aso ale nei zwrocilem uwagi
  8. co to za część, łatwo to samemu wymienic? tez mi sie czasmai zdarza dłuzej krecic, rozrusznik byl regenerowany(wydawlo mi sie ze to to ale nadal sie zdarza)
  9. czy macie do polecenia taki zakład w warszawie? byłem w aso oraz w jednym z poleconych i nic to nie dało, raczej stawiam na jakis luz na elemencie zawieszenia . hamulce odpadaja, wymieniane byly tarcze i klocki jakis czas temu. za jakis czas pewnie przyjdzie robic wiecej w zawieszeniu to moze wyjdzie. Jestem drugim wlascicielem auta i jest tak od zakupu.
  10. Też mam problem ze ściąganiem od dawna, W prawo. Geometria ustawian/sprawdana w dwóch zakładach. Wymienilem felgi z oponami, amortyzatory tył (podobno to mogło wpływać), luzów w zawiszeniu nie ma (podobno). Mam wrażenie że auto lżej wchodzi w łuki w prawo niż w lewo(dałem koledze prowadzic tez ma takie odczucia), czy to moga byc końcówki drążków? opony lekko sciete od ściagania.
×
×
  • Utwórz nowe...