Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

galant79

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About galant79

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    OPEL Vectra 3.0 CDTi Irmscher

Recent Profile Visitors

228 profile views
  1. jedyny warsztat jaki podjoł się naprawy silnika,zapłaciłem 600zł i przy okazji dowiedziałem się że mam już wymienione zaworki w pompie
  2. witam u mnie problem z przyśpieszaniem rozwiązany, pomogło czyszczenie układu paliwowego w raz z bakiem,auto chodzi teraz super i jak by troszkę miej pali
  3. też miałem taki problem że odcinało, zamulało mi od 3tyś obr powolutku dobiło do 4tyś obr. i odzyskiwało moc, ja zalałem na cały bak ropy 0,6l oleju 2T z orlena , dwa baki i problem ustąpił z no wu to samo chyba nie ominie mnie wymiana zaworków
  4. witam i ja stoję przed wyborem tylnych amorków jakie polecacie do sprężyn HR
  5. ja mam takie pytanko, jadę sobie stałą prędkością np 60 i po raptownym dodaniu gazu słychać za każdym razem stuk po 4 razach przestaje jak myślicie przegub wewnętrzny ma luz czy to coś w skrzyni i jeszcze przy maksymalnym skręcie w lewo czuć jak by wypychało prawe koło na zewnątrz , skrzynia automatyczna
  6. tak się zastanawiam czy wlać miksol do ropy czy to coś pomoże
  7. witam,otóż przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu auto normalnie przyśpiesza do 3tyś/obr po czym nagle traci moc obroty bardzo powoli rosną do 4tyś/obr i po przekroczeniu 4tyś/obr auto odzyskuje moc i ciągnie idealnie aż do odcinki,wystarczy że w tym zakresie obrotów popuszczę pedał do połowy wtedy przyśpiesza normalnie, na desce nie ma żadnych błędów
  8. wedłóg vinu mam 3,0cdti 177km,
  9. jak spłynie to dołączę do narzekających
  10. mnie też wszyscy straszą jaki ten silnik zły i w ogóle i dlatego mam zamiar go chipować może już się uda w następnym tygodniu docelowo ma być 210 kucy i 420 momętu
  11. pewnie się naczytałeś i powtarzasz po innych,chodzi mi głównie ile wytrzyma skrzynia asb
  12. witam,czy ktoś może chipował 3.0cdti w automacie,do jakiego momentu i koni ona wytrzyma
  13. dzisiaj szperając po necie znalazłem takie coś Adaptacja skrzyni AW55-50 Skrzynia AW55-50 wymaga adaptacji - czesto wielu przejechanych km by dopasować odpowiednio ciśnienia zmiany biegów. Volvo przeprowadza adaptację komputerowo. Często do końca nie wykonana adaptacja objawiać się będzie : wzrost obrótów w trakcie zmiany biegów z reguły z 2-3 dające uczucie jakby samochód sę ślizgał,mocna redukcja z uderzeniem gdy pedał gazu nie jest wciśnięty,uderzenia w trakcie zmiany z Parkingu na wsteczny, bądź neutral,po zatrzymaniu na światłach i wciśnięciu hamulca po około 2 s głuch odgłos ze skrzyn
  14. mam ten sam problem i przymierzam się do zakupu takiego zestawu http://allegro.pl/af23-33-aw55-50-zestaw-do-naprawy-sterownika-trans-i4571809737.html
×
×
  • Create New...
UP