Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

AdamF

Forumowicz
  • Ilość treści

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O AdamF

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 1993.09.17

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krosno Odrzańskie [FKR]

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B Lift Kombi 2.2 DTI 2000r

Kontakt

  • GG
    13504566

Ostatnio na profilu byli

323 wyświetleń profilu
  1. Witam, pacjent 2.2 TDI Y22DTR. Turbina żyje własnym życiem. Ogólnie podczas jazdy jest spora turbodziura. Turbina załącza się jak jej się podoba i jaki ma kaprys, czasem wstaję przy 1800 obrotów, czasem przy ponad 3000 obrotów. Ktoś wie czemu taka dysproporcja i co może jej dolegać?
  2. Auto obecnie stoi u mechanika z wyciągniętym silnikiem i przechodzi remont, także jak silnik ze skrzynią wyjechał to przy okazji poduchy i łapę wymienię. Ale też pomyślę nad tulejami w sankach
  3. Witam i przychodzę z szybkim pytaniem. Zmierzam wymienić całe zawieszenie silnika poduchy + łapa. Jednak sklepy internetowe nawet wpisując parametry samochodu pokazuję mi kilkanaście rodzajów poduszek i łap do skrzyni. Nie mam auta u siebie obecnie i nie mogę zajrzeć pod maskę i sprawdzić. Jest to Vectra B FL 2000 rok 2.2 DTI 16V Y22DTR. Czy mógłby ktoś mnie nakierować jakie poduszki i łapę mam zakupić żeby nie wbić się na minę? Z góry dzięki ps. Szukajka po wpisaniu hasła pokazało mi kilka stron o poduszkach powietrznych i silnikach.
  4. Sprawdź bezpieczniki nr 13 (oświetlenie główne) i 31 (oświetlenie w drzwiach) Jeszcze jest nr 15 (lampki do czytania). Jeszcze sam mam pytanie odnośnie oświetlenia wnętrza. Żeby nie robić kolejnego tematu o podobnej treści przypnę się Nie działa mi lampka nad lusterkiem. Ani światło po otwarciu drzwi, ani lampki do czytania. Reszta w drzwiach, nad drzwiami z tyłu, w osłonkach przeciwsłonecznych, bagażnika działają bez zarzutu. Sprawdziłem, prąd nie dochodzi do lampki przez tą taśmę. Gdzie ona idzie?
  5. Odgrzewam kotleta Upaliły mi się prawię wszystkie żarówki i chce wymienić je na ledy. Tylko nie wiem jaki symbol mają te żarówki dokładnie żeby przy zakupie diod nie dać palmy. I jeszcze dać na podświetleniu symbolu jak i na stan włączony/wyłączony, tylko jak wyżej ktoś pisał jedna jest dłuższa druga krótsza. Czy to ma jakieś znaczenie jak bym wstawił takie same? I pytania jak podłączasz te kalbe że sprawdzasz czy świeci? I gdzie jest + a gdzie - bo wiadomo diody są biegunowe i żeby czterech liter nie dać że złoże a się okaże że będę musiał spowrotem rozkładać i przelutowywać diody.
  6. Mam pytanie, może i głupie, ale czy są jakieś różnice w pompach paliwa? Mam Viki 2.5 V6 170KM z 1994r i chce wiedzieć czy czymś się różnią żeby nie wydać pieniędzy w błoto. A jeśli tak to czy on innych aut pasuję? np. Omega?
  7. Witam czy do Vectry B można dopasować fotele z innego auta lub z Vectry C? Tak żeby nie przerabiać mocowań. Mam fotele skórzane czarne u siebie tyle że zniszczone, a obszywanie ich na nowo skórą trochę jednak drogo, a znalezienie takich w dobrym stanie graniczy z cudem. Fotele przednie tylko mnie interesują, kanapa tylnia jest w bardzo dobrym stanie i chciałbym żeby też wszystko do siebie ładnie pasowało.
  8. Może i bez sensu, ale jak uszczelnie to będę miał z głowy wycieki na dłuższy czas
  9. Mam mały problem z moją Vectrą, muszę uszczelnić silnik i planuję nie bawić się w wymianę kilku uszczelek tylko już uszczelnić cały. Tylko nie wiem ile jest otrzebnych uszczelek, simeringów i innych elementów uszczelniających, Na pewno wiem że trzeba: -uszczelkę pod pokrywą zaworów; -uszczelki pod wtryski w głowicy; -uszczelka głowicy; -uszczelka miski olejowej; -uszczelki kolektora ssącego; -uszczelka kolektora dolotowego; -uszczelka miski olejowej; -simeringi wału korbowego -uszczelka EGR'u. Czy jeszcze są jekieś uszczelki tórych nie wymieniłem i jaki jest +/- koszt zakupu takiego zestwau?
  10. Po rozkręceniu wszystkiego okazało się że od Turbiny do IC jest czysto, IC też czyste tylko dalej wąż i cały kolektor ssący upierniczone w całym tym syfie... EGR odłączone i nie pobiera spalin tylko leci cały czas na świeżym powietrzu, błąd nie wyskakuję. cały dzień zabawy z czyszczeniem węża i kolektora, ale walka zakończona sukcesem
  11. EGR chce zaślepić, a z czyszczeniem kolektora dam sobie radę, tylko się boje że będę musiał czyścić cały układ od kolektora przez IC aż do Turbiny... A o Turbinę boję się najbardziej i czy piach nie narobił syfu z Turbiną i z głowicą... A zdjęcie jest nie moje, z neta bo już za ciemno było żeby mój szmelcfon to ogarnął.
×
×
  • Utwórz nowe...