Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

AdamF

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About AdamF

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/17/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krosno Odrzańskie [FKR]

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubuskie
  • Auto
    Vectra B Lift Kombi 2.2 DTI 2000r

Kontakt

  • GG
    13504566

Recent Profile Visitors

338 profile views
  1. Witam, pacjent 2.2 TDI Y22DTR. Turbina żyje własnym życiem. Ogólnie podczas jazdy jest spora turbodziura. Turbina załącza się jak jej się podoba i jaki ma kaprys, czasem wstaję przy 1800 obrotów, czasem przy ponad 3000 obrotów. Ktoś wie czemu taka dysproporcja i co może jej dolegać?
  2. Auto obecnie stoi u mechanika z wyciągniętym silnikiem i przechodzi remont, także jak silnik ze skrzynią wyjechał to przy okazji poduchy i łapę wymienię. Ale też pomyślę nad tulejami w sankach
  3. Witam i przychodzę z szybkim pytaniem. Zmierzam wymienić całe zawieszenie silnika poduchy + łapa. Jednak sklepy internetowe nawet wpisując parametry samochodu pokazuję mi kilkanaście rodzajów poduszek i łap do skrzyni. Nie mam auta u siebie obecnie i nie mogę zajrzeć pod maskę i sprawdzić. Jest to Vectra B FL 2000 rok 2.2 DTI 16V Y22DTR. Czy mógłby ktoś mnie nakierować jakie poduszki i łapę mam zakupić żeby nie wbić się na minę? Z góry dzięki ps. Szukajka po wpisaniu hasła pokazało mi kilka stron o poduszkach powietrznych i silnikach.
  4. Sprawdź bezpieczniki nr 13 (oświetlenie główne) i 31 (oświetlenie w drzwiach) Jeszcze jest nr 15 (lampki do czytania). Jeszcze sam mam pytanie odnośnie oświetlenia wnętrza. Żeby nie robić kolejnego tematu o podobnej treści przypnę się Nie działa mi lampka nad lusterkiem. Ani światło po otwarciu drzwi, ani lampki do czytania. Reszta w drzwiach, nad drzwiami z tyłu, w osłonkach przeciwsłonecznych, bagażnika działają bez zarzutu. Sprawdziłem, prąd nie dochodzi do lampki przez tą taśmę. Gdzie ona idzie?
  5. Odgrzewam kotleta Upaliły mi się prawię wszystkie żarówki i chce wymienić je na ledy. Tylko nie wiem jaki symbol mają te żarówki dokładnie żeby przy zakupie diod nie dać palmy. I jeszcze dać na podświetleniu symbolu jak i na stan włączony/wyłączony, tylko jak wyżej ktoś pisał jedna jest dłuższa druga krótsza. Czy to ma jakieś znaczenie jak bym wstawił takie same? I pytania jak podłączasz te kalbe że sprawdzasz czy świeci? I gdzie jest + a gdzie - bo wiadomo diody są biegunowe i żeby czterech liter nie dać że złoże a się okaże że będę musiał spowrotem rozkładać i przelutowywać diody.
  6. Mam pytanie, może i głupie, ale czy są jakieś różnice w pompach paliwa? Mam Viki 2.5 V6 170KM z 1994r i chce wiedzieć czy czymś się różnią żeby nie wydać pieniędzy w błoto. A jeśli tak to czy on innych aut pasuję? np. Omega?
  7. Witam czy do Vectry B można dopasować fotele z innego auta lub z Vectry C? Tak żeby nie przerabiać mocowań. Mam fotele skórzane czarne u siebie tyle że zniszczone, a obszywanie ich na nowo skórą trochę jednak drogo, a znalezienie takich w dobrym stanie graniczy z cudem. Fotele przednie tylko mnie interesują, kanapa tylnia jest w bardzo dobrym stanie i chciałbym żeby też wszystko do siebie ładnie pasowało.
  8. Może i bez sensu, ale jak uszczelnie to będę miał z głowy wycieki na dłuższy czas
  9. Mam mały problem z moją Vectrą, muszę uszczelnić silnik i planuję nie bawić się w wymianę kilku uszczelek tylko już uszczelnić cały. Tylko nie wiem ile jest otrzebnych uszczelek, simeringów i innych elementów uszczelniających, Na pewno wiem że trzeba: -uszczelkę pod pokrywą zaworów; -uszczelki pod wtryski w głowicy; -uszczelka głowicy; -uszczelka miski olejowej; -uszczelki kolektora ssącego; -uszczelka kolektora dolotowego; -uszczelka miski olejowej; -simeringi wału korbowego -uszczelka EGR'u. Czy jeszcze są jekieś uszczelki tórych nie wymieniłem i jaki jest +/- koszt zakupu takiego zestwau?
  10. Po rozkręceniu wszystkiego okazało się że od Turbiny do IC jest czysto, IC też czyste tylko dalej wąż i cały kolektor ssący upierniczone w całym tym syfie... EGR odłączone i nie pobiera spalin tylko leci cały czas na świeżym powietrzu, błąd nie wyskakuję. cały dzień zabawy z czyszczeniem węża i kolektora, ale walka zakończona sukcesem
  11. EGR chce zaślepić, a z czyszczeniem kolektora dam sobie radę, tylko się boje że będę musiał czyścić cały układ od kolektora przez IC aż do Turbiny... A o Turbinę boję się najbardziej i czy piach nie narobił syfu z Turbiną i z głowicą... A zdjęcie jest nie moje, z neta bo już za ciemno było żeby mój szmelcfon to ogarnął.
×
×
  • Create New...