Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamillogry

Forumowicz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kamillogry

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    vectra 1,9 cdti 2007 kombi
  1. Ja mam dokladnie identyczna sytuacje. Na zimnym pali idealnie a na ciepłym zasze metaliczny trzask jakby po prawej stronie silnika( siedzoc za kierownica) . Dwumase wymieniłam 4 k temu wraz ze sprzeglem, po wymianie dalem do innego niezależnego mechanika we wrocławiu i stwierdził ze to nie dwumasa, a co to jest to dokładnie nie wie tylko obstawia rozrusznik , wiec moze jest cos na rzeczy z tym rozrusznikiem. Od jakiegos czasu jakby chwilke dluzej rozrusznik kreci na ciepłym.
  2. ja wymieniałem pierwszy rozrzad przy 130k pierwszy raz i pompa wody byla kompletnie zajechana, praktycznie zatarta. myslalem ze to pasek osprzetu juz chałasuje ,bo na zimnym juz bylo slychac dziwne szuranie pod maska:) . 60 k to jedyny bezpieczny dystans
  3. Dzieki bardzo za podpowiedz. Napewno do sprawdzenia kolektor . A polecisz jakiegoś dobrego fachowca we Wroclawiu,bo widzę ze jesteś z Wro a ja z okolic i zamierzam przerzucić się właśnie do Was do Wro, poniewaz w mojej miejscowosci brak dobrych fachowców. A w jaki sposób mozna sprawdzic kolektor? Gdyby ktos miał jeszcze jakie sugestie ,to prosze o wypowiedz.
  4. Zadnych błedów nie wywala. Obecnie jestem po wymianie dwumasy i sprzegla, oraz przeczyscili wtryski. podono moczyli cala noc w jakims srodku do czysczenia. Niestety objawy falowania obrotów pozostały. Sa to dosłownie minimalne o ok 5 rpm, ale niesty irytujace. po zekomym czyszczeniu nadal na 3 cylindrze pokazuje ok 1,30-1,40 . Kostki mam wszystkie niebieskie i dopiete powinny byc, tak mi sie zdaje. W jaki sposów moge je sprawdzic czy poprawnie działaja?
  5. Witam. Vectra c 1,9 cdti 19 DTH , 150 km z 2007 roku z DPF 135 000 przebieg Mam problem z falujacymi obrotami i sadze ze silnik zaczal glosniej chodzic. Auto mam od roku, jest po wymianie rozrzadu (conti) , filtr paliwa , olej z filtrem GM , oraz reszta płynów i filtrów. Wyczyszczony został Egr, Dpf posiadam i wypala sie elegancko co jakies 1000-1300 km. Wiekszosc jezdze autostrady długie trasy po 1000km. Problemy z obrotami zaczely sie po trasie 1500 km caly czas 160 km i juz w trakcie zauwazylem falowanie. Teraz dodatkowo doszła chyba dwumasa bo na półsprzegle tyrkocze plastikowy dźwięk. ale tylko i wyłacznie jak wcisne do połowy sprzegło. Dzisiaj przejechałem trase 1000km i nic nie czułem podczas jazdy oprócz falowań. RPM cały czas skacze i pomiedzy 1000 - 1500 czuc az wibracje w aucie i trzesie jakby silnikiem. Wtyczki na wtryskach mam wszystkie niebieskie Na drodze sie zbiera bez zarzutów. Spalanie w granicach 6,2 na trasie z boxem . Sprawdzilem opcomem silnik nagrzany , wszystkie odbiorniki wyłaczone. Z tego co wyczytałem to norma jest 0.6 , tylko dziwi mnie ten 3 screan na ktorym nagle 3 strysk zjechal do normy. Auto mam na ubezbieczeniu do awari i jutro odstawiam do warsztatu tam gdzie mam ubezpieczenie ale chcem byc w 100 % pewien ze to wtryski,zeby mi kitu nie wciskali. Szukam tylko potwierdzenia czy to wtryski pierwszy scan cyl 1 0,23 cyl 2 -1,12 cyl 3 1,32 cyl 4 -0,43 drugi po postoju 10 min na wolnych obrotach 0,46 -0,79 0,26 0,06 a 4 dni wczesniej 0,06 -0,81 1,26 -0,51
  6. Witam. Odnosnie Egr to miałam dzisiaj dziwna sytuacje w mojej VC 1,9cdti 150 KM 2007 r . Zostawilem auto na parkingu pod sklepem wszystko ok , Wracajac za 10 min odpalam i po cofnieciu praktycznie bez gazu wywalilo mi kontrolke silnika,auto kompletny muł , ale tylko dosłownie 10 sek). Potem but do domu bez najmniejszego problemu. Podpielem pod obd2 i zwykly jakis programik na telefon "zdiagnozuj samochód" wyszedł bład P2279 wykasowalem go telefonem i wszystko ok. przejechałem sie pare kilometrow i nic. Auto bez zmian ,jakby nic sie nie działo Auto ma nalatane 126k . Jezdze jakies 15k autostrada i 7k miasto rocznie. Dpf sprawdzany , z reszta wypala sie elegancko co ok 1-2k km ,zaleznie od jazdy. Nic nie było w nim robione. Czy warto zagladac to Egr i go czyscic czy to moglo być cos innego chwilowo wywalic bład? Brac to do głowy czy nie ? Za 2 tyg mam trase 2k km
×
×
  • Create New...